Produse și servicii moderne dezvoltate în internet marketing

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE IN MARKETING
1.1 CONCEPTUL DE MARKETING
1.2 FUNCTIILE MARKETINGULUI
1.3 DIMENSIUNEA SI STRUCTURA PIETEI
1.4 METODE DE INVESTIGARE A NEVOILOR
1.5 MARKETINGUL IN RETEA
2 MARKETINGUL PE INTERNET
2.1 TRANZACTIILE PE LNTERNET
2.2 PREZENTA PE INTERNET
2.3 INTERNET
2.4 MODALITATI SPECIFICE
3 MARKETINGUL IN ERA DIGITALA "THE GENERATIONAL MARKETING"
3.1 EVOLUTIA AFACERII IN ERA DIGITALA
3.2 TENDINTE GENERALE
3.3 TENDINTE PRIVIND MAGAZINELE
3.4 TENDINTE PRIVIND CONSUMATORII SI ABORDAREA ACESTORA
4 TEHNICI DE INSTAURARE A SPIRITULUI NOU DE MARKETING
4.1 FUZIUNEA NOULUI MARKETING CU NOUA CIBERNETICA
5 DE LA MARKETING LA VANZARI
5.1 CUM SA ATRAGETI CLIENTII "ONLINE"
5.2 CUM VA PUTETI IMBUNATATI SERVICIILE
5.3 CUM SA TE MENTII IN COMERTUL ELECTRONIC
5.4 ADRESE UTILE
6 DE LA COMERTUL ELECTRONIC LA AFACERILE ELECTRONICE
6.1 CE SUNT AFACERILE ELECTRONICE
6.2 DECALOGUL REGULILOR IMPUSE DE AFACERILE ELECTRONICE
7 STUDIU DE CAZ - CERCETARE ASUPRA STILURILOR DE VIATA
8 CONCLUZII
9 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Sistemul de marketing care ne ofera nivelul de trai ridicat este alcatuit din numeroase firme mari si mici, toate aflate in cautarea succesului.

La aceasta din urma contribuie mai multi factori: strategie competitiva, angajati implicati total in munca lor, sisteme informationale corespunzatoare, implementare pe masura. Insa toate firmele de succes din ziua de azi au un lucru in comun: sunt puternic orientate catre client si implicate in activitati de marketing.

Personalul acestor firme se dedica in intregime cunoasterii, servirii si satisfacerii nevoilor consumatorilor de pe piete bine studiate. Fiecare angajat este motivat sa ofere clientilor bunuri si servicii de o calitate si o valoare superioara.

Multi cred ca numai firmele mari, care opereaza in tarile cu economie puternic dezvoltata, apeleaza la marketing, dar de fapt marketingul poate fi intalnit atat in interiorul, cat si in exteriorul sectorului de afaceri, in marile si micile organizatii din toate categoriile de state. In sectorul de afaceri, marketingul s-a raspandit cel mai rapid printre firmele producatoare de bunuri de consum preambalate, printre firmele producatoare de bunuri de consum indelungat si printre firmele producatoare de echipament industrial. Dar in ultimele decenii, firmele prestatoare de servicii de consum, mai ales companiile aeriene, societatile de asigurare si cele prestatoare de servicii financiare, au adoptat si ele practicile moderne de marketing.

Cea mai recenta categorie de intreprinzatori care si-a manifestat interesul pentru marketing este cea a liber-profesionistilor avocati, contabili, medici, arhitecti - care au inceput sa-si promoveze serviciile si sa practice o politica de pret agresiva. De asemenea, marketingul a devenit o componenta vitala a strategiilor multor organizatii nelucrative (non-profit), cum ar fi scoli, biserici, spitale, muzee, grupuri artistice si chiar departamente ale politiei. Sa analizam urmatoarele cazuri: Multe universitati care se confrunta cu scaderea numarului studentilor admisi si cu cresterea concurentei si a costurilor, apeleaza la marketing cu scopul de a atrage studentii si fondurile necesare. Ele isi definesc pietele-tinta, isi imbunatatesc comunicatiile si promovarea, raspunzand mai bine dorintelor si nevoilor studentului.

Ca sa impiedice scaderea numarului credinciosilor, multe grupari din biserica anglicana cauta modalitati mai eficiente de atragere a membrilor si de mentinere a sprijinului financiar. In ciuda controverselor, predicatorii utilizeaza tot mai mult presa, televiziunea si radioul pentru a face cunoscuta religia publicului larg. Ei apeleaza la cercetari de marketing pentru a cunoaste mai bine nevoile membrilor si isi reelaboreaza in mod corespunzator oferta de servicii.

Unele grupuri evanghelice poseda chiar posturi de radio si televiziune proprii. Se stie ca Vaticanul a apelat la agentia de publicitate Saatchi and Saatchi, cu scopul de a desfasura o campanie la televiziune in valoare de 2, 5 milioane de ...

Bibliografie:

PETER URS BENDER, GEORGE TORAK - "SECRETELE SUCCESULUI IN MARKETING" - EDITURA TEORA, 2001

PHILIP KOTLER, GARRY ARMSTRONG, JOHN SAUNDER, VERONICA WONG - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, 2001

KURT ROHNER - "CIBER - MARKETING" - EDITURA ALL EDUCATIONAL, 1999

DEMETRESCU M. C. - "CIBERSPATIUL GENERALIZAT APLICAT IN MARKETING" - MARKETING - MANAGEMENT NR. 5 / 1999

GABRIELA MESNITA - "INTRODUCERI IN AFACERI ELECTRONICE" - EDITURA JUNIMEA IASI, 2002

CONSTANTIN SASU - "MARKETING INTERNATIONAL" - EDITURA MILLENIUM, 1997

THEODOR PURCAREA, VALERIU IOAN FRANC - "MARKETING, EVOLUTII, EXPERIENTE, DEZVOLTARI CONCEPTUALE" - EDITURA EXPERT, 2000

NICOLAE SFETCU - "MARKETING PE INTERNET" - EDITURA TEORA, 1998

NATH R. , AKMANLIGIL M. - "ELECTRONIC COMMERCE AND THE INTERNET" - EDITURA FORBES, 1999

STANLEY M. - "THE INTERNET RETAILING RAPORT" - EDITURA WATERHOUSECOOPERS, 2000

DEMEURE C. - "MARKETING" - EDITURA SECOND EDITION, 2000

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Produse si servicii moderne dezvoltate in internet marketing
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
98 pagini
Imagini extrase:
107 imagini
Nr cuvinte:
33 548 cuvinte
Nr caractere:
177 323 caractere
Marime:
171.03KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Suceava
Materie:
Economie
Sus!