Prezentarea politicii de promovare a unui produs în cadrul unei societăți

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 POLITICA DE PROMOVARE
1.1 PRINCIPIILE PROMOVARII
1.2 STABILIREA BUGETULUI DE PROMOVARE
1.3 STRUCTURA ACTIVITATII DE PROMOVARE
2 LOCUL SI ROLUL MARCII IN CADRUL ACTIVITATILOR DE PROMOVARE
2.1 NATURA, ROLUL SI FUNCTIILE MARCILOR
2.2 CAMPANIA DE PROMOVARE SI ATITUDINEA FATA DE MARCA
2.3 ROLUL MARCII IN CAMPANIA DE PROMOVARE
3 POLITICA DE MARCA
3.1 STRATEGII DE MARCA
3.2 STRATEGII DE MARCA ALE DISTRIBUITORULUI
4 CERCETAREA CALITATIVA SI PROMOVAREA DE MARCA A S. C. XYZ S. A.
4.1 INTRODUCERE
4.1.1 PREZENTAREA GENERALA A S. C. XYZ S. A.
4.1.2 PREMISELE CERCETARII
4.1.3 OBIECTIVE
4.1.4 METODOLOGIE
4.2 REZULTATE SI CONCLUZII
4.2.1 IMAGINEA CONSUMATORILOR PRIVIND MARCILE
4.2.2 EXERCITIU PROIECTIV
4.2.3 SORTAREA MARCILOR
4.2.4 REACTII LA MODUL IN CARE A FOST PROMOVATA FIRMA S. C. XYZ S. A.
4.3 DEGUSTARE DE PRODUSE
5 CONCLUZII
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

In sistemul relatiilor cu mediul economico-social, cu piata, eforturile de marketing ale intreprinderilor moderne nu se pot limita la producerea si distributia de bunuri si servicii; ele implica, totodata, o permanenta si complexa comunicare cu mediul extern, cu piata, care presupune o informare atenta a consumatorilor potentiali si a intermediarilor, actiuni specifice de influentare a comportamentului de cumparare si de consum, de sprijinire a procesului de vanzare.

Toate aceste activitati, cu obiective si mijloace de actiune extrem de variate, alcatuiesc politica de promovare componenta importanta a politicii de marketing a intreprinderii moderne.

Includerea, cu o pozitie distincta a politice de promovare in mixul de marketing se justifica prin rolul uneori decisiv pe care actiunile de promovare il au in procesul realizarii marfurilor si serviciilor ca si prin costul acestor actiuni. De astfel, comunicatia de promovare este apreciata a fi una din cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing.

Cele mai multe dintre intreprinderi aloca in prezent bugete importante in activitatile de natura de promovare a produsului.

Problemele cele mai dificile cu care se confrunta in acest domeniu sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la marimea bugetului ce vor fi alocate, repartitia acestora pe diferitele instrumente de promovare si perioadele sau momentul utilizarii lor.

In fapt orice intreprindere este angajata intr-un amplu proces de promovare a produselor sale.

Scopul promovarii este obtinerea unui nivel al cererii favorabil pentru marketer - cresterea, descrestea sau mentinerea cererii si / sau influenta elasticitatii cererii prin folosirea unor canale de comunicare care sa permita accesul la un segment de piata, definit ca obiectiv.

Aceste scopuri sunt reflectate in schimbarile din curba cererii unui produs.

Schimbarile in volumul cererii sunt aratate in curbele cererii din figura urmatoare: Graficul (a) din figura arata pozitia fara promovare, in care volumul vanzarilor S1 este produsul la pretul P. La acelasi pret, graficul (b) arata ce se intampla cu curba cererii atunci cand scopul este stimularea cererii si reducerea elasticitatii la pret; curba cererii s-a miscat spre dreapta si se produce volumul vanzarilor S2; de asemenea, curba a devenit mai abrupta, ceea ce inseamna ca cererea a devenit mai putin elastica la pret, ea este mai putin sensibila la schimbarile pretului. Graficul (c) arata ce se intampla cu curba cererii cand scopul promovarii este reducerea vanzarilor si cresterea sensibilitatii consumatorilor la pret.

Mixul de promovare este un set de instrumente comunicationale pe care un manager de marketing le poate folosi in incercarea sa de a influenta cererea. Aceasta include publicitatea, promovarea vanzarilor, corespondenta directa, sponsorizarea, public relations etc.

Comunicarea a fost descrisa ca procesul prin care un individ transmite stimuli pentru a modifica predispozitia sau ...

Bibliografie:

ALWITT. LINDA, LEO BRUNETT - "PSYCHOLOGICAL PROCESSES AND ADVERTISING EFFECTS" - L. E. A, NEW JERSEY, 1985

ANGHEL L. FLORESCU C, ZAHARIA R. - "MARKETING, PROBLEME, CAZURI, TESTE" - EDITURA EXPERT, BUCURESTI, 1993

BALAURE VIRGIL, IOANA CECILIA POPESCU, DANIEL SERBANICA - "TEHNICI PROMOTIONALE" - UNIVERSITATEA CRESTINA "D. CANTEMIR", BUCURESTI, 1994

BALAURE VIRGIL, VALERICA OLTEANU, STEFAN BOBOC - "STRATEGII DE MARCA ALE INTREPRINDERII" - TRIBUNA ECONOMICA NR. 34, 36/1994

BERKOWITZ N. , ERIC KERIN, ROGER RUDERINES WILIAM - "MARKETING" - SECOND EDITION, IEVIN, BOSTON, 1989

DEMETRESCU C. MIHAI - "MARKETING" - EDITIA A TREIA, EDITURA EUROPA NOVA, LUGOJ, 1991

FLORESCU C. , BOBOC ST. , BALAURA V. , CATOIU I. , OLTEANU V. , POP N. AL. - "MARKETING MARKETER" - BUCURESTI, 1992

KOTLER PHILIP - "PRINCIPALES OF MARKETING" - 3 - RD EDITION, PRETINCE HALL INTERNATIONAL, LONDON, 1986

MUNTEANU V. A. - "MARKETING CONCEPTE" - METODE VOLUMUL I, EDITURA FUNDATIEI CHEMAREA, IASI 1995

OLTEANU VALERIA - "MARKETINGUL SERVICIILOR" - EDITURA EXPERT, BUCURESTI, 1992

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Prezentarea politicii de promovare a unui produs in cadrul unei societati
    • Anexe
      • Anexa 1.doc
      • Anexa 2.doc
      • Anexa 3.doc
      • Anexa 4.doc
      • Anexa 5.doc
      • Rezumat.doc
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2000
Nr fișiere:
9 fisiere
Pagini (total):
82 pagini
Imagini extrase:
138 imagini
Nr cuvinte:
31 758 cuvinte
Nr caractere:
169 954 caractere
Marime:
151.76KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Economie
Sus!