Prezentarea campaniei de fidelizare a clienților prin marketing direct

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 MOTIVATIE
2 INTRODUCERE
3 NOTIUNI DE MARKETING DIRECT
3.1 DEFINIREA NOTIUNII, CARACTERISTICI SI PARTICULARITATI
3.2 TIPURI DE MEDIA UTILIZATE IN MARKETINGUL DIRECT
3.2.1 MAILING - UL (POSTA DIRECTA)
3.2.2 PRESA SCRISA (REVISTELE SI JURNALELE)
3.2.3 MIJLOACELE DE MEDIATIZARE ELECTRONICE
3.2.4 MARKETINGUL TELEFONIC (TELEMARKETINGUL)
3.3 METODE DE CONCEPERE A MESAJULUI TIP MAILING
3.4 BAZELE DE DATE IN MARKETINGUL DIRECT
3.4.1 DEFINIREA NOTIUNII, CARACTERISTICI
3.4.2 MODALITATI DE CONSTRUIRE A BAZEI DE DATE SI FISIERULUI DE CLIENTI
3.4.3 MODALITATI DE UTILIZARE A BAZELOR DE DATE
4 FIDELIZAREA CLIENTILOR
4.1 DEFINIRE, MOTIVATII DE FIDELIZARE
4.2 TESTAREA PIETEI SI ALEGEREA TIPURILOR DE FIDELIZARE ADECVATE
4.3 STRATEGII DE FIDELIZARE A CLIENTILOR
4.4 TINTELE PROCESULUI DE FIDELIZARE
4.5 AVANTAJELE SI DEZAVANTAJELE PROCESULUI DE FIDELIZARE
5 ASIGURAREA, CA PARTE A MEDIULUI IN CARE NE DESFASURAM ACTIVITATEA
5.1 CONCEPTUL DE ASIGURARE, NECESITATE SI EVOLUTIE, FUNCTII
5.2 IMPORTANTA ECONOMICO - SOCIALA A ASIGURARILOR
5.3 NOTIUNI DEFINITORII IN ASIGURARI
5.4 TIPURI DE ASIGURARI
5.5 EVOLUTIA ASIGURARILOR
5.5.1 EVOLUTIA ASIGURARILOR IN LUME
5.5.2 EVOLUTIA ASIGURARILOR IN ROMANIA
5.6 FUNCTIONAREA SOCIETATILOR DE ASIGURARI. REGLEMENTARI LEGALE
5.7 FIDELIZAREA CLIENTILOR IN ASIGURARI
6 DERULAREA CAMPANIEI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR LA SOCIETATEA DE ASIGURARE - REASIGURARE OMNIASIG
6.1 PREZENTAREA SOCIETATII DE ASIGURARE - REASIGURARE OMNIASIG
6.1.1 INFORMATII GENERALE
6.1.2 PREZENTAREA CONCEPTELOR RCA, CASCO
6.1.3 MODALITATI DE FIDELIZARE FOLOSITE
6.2 PREZENTAREA CAMPANIEI DE MAILING
6.2.1 PLANUL CAMPANIEI DE FIDELIZARE
6.2.2 BUGETUL CAMPANIEI DE FIDELIZARE
6.2.3 PLANUL DE CREATIE AL CAMPANIEI DE FIDELIZARE
6.2.4 URMARIREA SI ANALIZA REZULTATELOR CAMPANIEI DE FIDELIZARE
6.3 CONCEPEREA SCRISORII FOLOSITA IN CAMPANIA DE MAILING
6.4 ANALIZA CAMPANIEI DE FIDELIZARE A CLIENTILOR LA OMNIASIG IASI
7 CONCLUZII SI RECOMANDARI
8 BIBLIOGRAFIE
9 ANEXE

Extras din licența:

Notiunea de marketing a aparut cu aproximativ jumatate de secol in urma, insa conceptele care stau la baza definirii notiunii teoretice sunt cunoscute de foarte mult timp. Intr-o forma sau alta, de-a lungul timpului au existat vanzatori si cumparatori care au dezvoltat canalele si formele de comunicare intre ei. Au existat transportul, logistica si distributia marfurilor, precum si canalele de circulatie si difuzare a informatiilor. Marketerii au fost de-a lungul timpului negustori, comercianti, speculanti, comisi-voiajori, agenti de schimb, negociatori, etc.

Lucrul sigur este ca acestia au existat, de vreme ce au existat schimbul si piata.

Marketingul este astazi prezent oriunde in lume, dar lumea contemporana adopta fata de marketing o atitudine contradictorie. O parte vede in el un salvator al civilatiei moderne, iar alta parte il considera doar un instrument de manipulare, corupere si dezumanizare a consumatorului, impingandu-l pe acesta spre un supraconsum inutil. Dar, pe o piata suprasaturata si in conditii de concurenta dura, afacerile nu pot supravietui fara marketing.

El are menirea de a impulsiona tranzactiile comerciale, asigurand circulatia ideilor, a informatiilor, a sentimentelor si a emotiilor care insotesc schimburile existente intre producator, distribuitor, consumator si utilizator. Marketingul zilelor noastre tinde sa incorporeze tot ceea ce poate folosi la initierea si promovarea afacerii, de la momentul conceperii ei pana in momentul in care produsul ajunge la ultimul consumator. Fara existenta actiunilor de marketing aproape ca nu am mai putea vorbi de succes in afaceri. Varietatea politicilor, metodelor si instrumentelor marketingului cunosc o extindere continua, de la marketingul maret pe care il utilizeaza corporatiile gigant, pana la tehnicile de guerila practicate de firmele mici.

Chiar si pe pietele unde concurenta este redusa producatorii au nevoie de marketing pentru a impiedica consumatorii sa foloseasca produse substituibile. In prezent marketingul si-a facut aparitia chiar si in politica fiind acum o componenta de baza a unei campanii electorale de succes. Functia de baza a marketingului se regaseste in derularea proceselor de schimb. Orice societate dezvolta un ansamblu de procese si o retea de relatii in cadrul carora fiecare individ sau grup uman obtine ceea ce ii este necesar si ceea ce doreste in schimbul si in masura a ceea ce el insusi creeaza si are valoare de schimb pentru ceilalti. Marketingul direct a aparut initial ca un nou sistem de distributie prin corespondenta si s-a dezvoltat apoi ca sistem de comunicare cu clientela. De-a lungul timpului, marketingul direct s-a consolidat si extins incluzand si asa numitul marketing relational orientat. Marketing relational orientat presupune crearea de baze de date - clienti (fisiere), conceperea de forme de comunicare adaptate clientilor si gestiunea eficienta a relatiilor cu clientela, in scopul atragerii si fidelizarii acesteia.

Asa cum marketingul in ...

Bibliografie:

ALEXA C. CIUREL V. - "ASIGURARI SI REASIGURARI IN COMERTUL INTERNATIONAL" - ED. ERA, BUCURESTI, 1999

AMINE ABDELMAJID - "CONSUMER'S TRUE BRAND LOYALTY THE CENTRAL ROLE OF COMMITEMENT" - JOURNAL OF STRATEGIC MANAGEMENT, 1998

BLATTBERG C. ROBERT - "MARKET SEGMENTS AND STOCHASTIC BRAND CHOICE MODELS" - JOURNAL OF MARKETING RESEARCH, 2001

BISTRICEANU GH. , BERCEA FL. , MACOVEI E. - "LEXICON DE PROTECTIE SOCIALA, ASIGURARI SI REASIGURARI" - ED. KARAT, BUCURESTI, 1997

CIUREL VIOLETA - "ASIGURARI SI REASIGURARI. ABORDARI TEORETICE SI PRACTICE INTERNATIONALE" - ED. ALL BEK, BUCURESTI 2000

CONSTANTINESCU ANGHEL DAN - "MARKETING I ASIGURARI" - ED. BREN, BUCURESTI 1998

DESJARDINS CHANTAL - "LE MARKETING DIRECT EN ACTION" - LES EDITIONS D'ORGANISATIONS, PARIS 1995

FILIP ANDREI - "VALOAREA SPECIALA A CLIENTULUI FIDEL"

HERMEL LAURENT, QUIOC JEAN PAUL - "LE MARKETING DIRECT" - ED. ECONOMICA, PARIS 1994

ADRIANA ZAIT - "ELEMENTE DE MARKETING DIRECT" - ED. ECONOMICA, BUCURESTI 2000

LUNGU N. CONSTANTIN - "ASIGURARILE DE VIATA SI MODERNIZAREA ACESTORA" - ED. SEDCOM LIBRIS, IASI, 2003

MORGAT PIERRE - "FIDELISEZ VOS CLIENTS" - EDITIONS D'ORGANISATIONS, PARIS, 2000

MOWEN C. JOHN - "CONSUMER BEHAVIOR" - PRENTICE HALL, ENGLEWOOD CLIFFS, 1995

PRUTIANU STEFAN, MUNTEANU CORNELIU, CALUSCHI CEZAR - "INTELIGENTA MARKETING PLUS" - ED. POLIROM IASI 1999

VACAREL IULIAN - "PROBLEME ALE TEORIEI FINANTELOR" - ED. STIINTIFICA, BUCURESTI

VACAREL I. , BERCEA FL. - "ASIGURARI SI REASIGURARI" - ED. EXPERT, BUCURESTI, 1998

STONE BOB - "METODE DE MARKETING DIRECT" - ED. INTEREDITIONS, PARIS, 1992

ZAIT ADRIANA - "ELEMENTE DE MARKETING DIRECT" - ED. ECONOMICA, BUCURESTI, 2000

REVISTA "PRIMM"

REVISTA "MARKETING - MANAGEMENT"

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Prezentarea campaniei de fidelizare a clientilor prin marketing direct
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
85 pagini
Imagini extrase:
84 imagini
Nr cuvinte:
31 466 cuvinte
Nr caractere:
170 715 caractere
Marime:
339.61KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!