Prezentarea analizei interne, nonmarketing și planul de marketing

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 ANALIZA MACROMEDIULUI
1.1 MEDIUL POLITIC
1.1.1 GRADUL DE STABILITATE POLITICA
1.1.2 ATITUDINEA PUTERII FATA DE AFACERI
1.1.2.1 POLITICA DE CREDITE
1.1.2.2 POLITICA FISCALA
1.1.2.3 CLIMATUL DE AFACERI
1.1.2.4 LIBERALIZAREA COMERTULUI INTERNATIONAL
1.1.2.5 POLITICA DE IMPORT
1.1.3 GRUPURI DE INTERESE. INFLUENTE ASUPRA RAMURII
1.2 MEDIUL LEGISLATIV
1.2.1 LEGISLATIA CE INFLUENTEAZA MEDIUL AFACERILOR
1.2.1.1 CONSTITUTIA ROMANIEI
1.2.1.2 LEGEA NR. 21/ 10. 04. 1996 - LEGEA CONCURENTEI
1.2.1.3 LEGEA NR. 30/1990 PRIVIND INFIINTAREA SOCIETATILOR COMERCIALE
1.2.1.4 LEGEA NR. 53/2003 - CODUL MUNCII
1.2.1.5 LEGEA NR. 133/1999 - LEGEA IMM - URILOR
1.2.1.6 LEGEA NR. 571/2003 REPUBLICATA, PRIVIND IMPOZITUL PE PROFIT
1.2.1.7 LEGEA NR. 26/1990, REPUBLICATA, PRIVIND REGISTRUL COMERTULUI
1.2.1.8 LEGEA NR. 82/1991 REPUBLICATA - LEGEA CONTABILITATII
1.2.1.9 LEGEA NR. 90 DIN 07/12/1996 - LEGEA PROTECTIEI MUNCII
1.2.1.10 LEGEA NR. 15 DIN 24/03/1994 PRIVIND AMORTIZAREA CAPITALULUI IMOBILIZAT IN ACTIVE CORPORALE SI NECORPORALE
1.2.1.11 LEGEA NR. 348 DIN 14 IULIE 2004
1.2.2 LEGISLATIA CE INFLUENTEAZA INDUSTRIA
1.2.2.1 CODUL VAMAL AL ROMANIEI, CAPITOLUL VI, PRIVIND IMPORTUL MARFURILOR
1.2.2.2 HOTARAREA GUVERNULUI NR. 542/2004 PRIVIND STABILIREA CRITERIILOR DE ACORDARE A ETICHETEI ECOLOGICE PENTRU GRUPELE DE PRODUSE LAMPI ELECTRICE
1.2.3 STANDARDE
1.2.3.1 ISO 9000
1.2.3.2 EN 60598
1.3 MEDIUL NATURAL
1.3.1 LOCALIZAREA GEOGRAFICA
1.3.2 CLIMATUL
1.3.3 RELIEFUL
1.3.4 STAREA DRUMURILOR
1.4 MEDIUL TEHNOLOGIC
1.4.1 EVOLUTIA TEHNOLOGIEI TRANSPORTURILOR
1.4.2 EVOLUTIA UTILAJELOR LOGISTICE
1.4.3 EVOLUTIA IN TELECOMUNICATII
1.4.4 INOVATII CE PRIVESC PRODUSELE
1.4.4.1 MATERII PRIME UTILIZATE
1.4.4.2 DESIGN
1.4.4.3 EFICIENTA UNUI CORP DE ILUMINAT
1.4.5 EVOLUTIA IN DOMENIUL SOFTWARE
1.4.5.1 PROGRAME CONTABILE
1.4.5.2 PROGRAME LOGISTICE - ERP
1.4.6 ACCELERAREA RITMULUI SCHIMBARII
1.4.6.1 INFLUENTE ASUPRA CICLULUI DE VIATA AL PRODUSELOR
1.5 MEDIUL ECONOMIC
1.5.1 SITUATIA ECONOMICA A ROMANIEI
1.5.1.1 TRECEREA LA ECONOMIA DE PIATA
1.5.1.2 NIVELUL DE TRAI SI PUTEREA DE CUMPARARE A POPULATIEI
1.5.1.3 NIVELUL VENITURILOR
1.5.1.4 MODIFICARI IN STRUCTURA VENITURILOR SI CHELTUIELILOR
1.5.1.5 DISPONIBILITATEA CREDITELOR
1.5.1.6 CURSUL DE SCHIMB
1.5.1.7 RATA DOBANZII
1.5.1.8 INFLATIA
1.6 MEDIUL SOCIO - CULTURAL
1.6.1 CLASELE SOCIALE
1.6.2 CARACTERISTICI DEMOGRAFICE
1.6.2.1 STRUCTURA PE CATEGORII DE VARSTA
1.6.2.2 STRUCTURA PE SEXE
1.6.2.3 MIGRAREA POPULATIEI
1.6.3 MODIFICARI IN STRUCTURA FAMILIEI
1.6.4 PREOCUPAREA PENTRU CALITATEA VIETII
1.6.5 STILURI DE VIATA
1.6.6 EDUCATIA
1.6.7 TIPURI DE GOSPODARII
1.6.8 INFLUENTE ALE GRUPURILOR DE APARTENENTA
2 ANALIZA MICROMEDIULUI
2.1 ANALIZA RAMURII ECONOMICE
2.1.1 IDENTIFICAREA RAMURII
2.1.2 STRUCTURA RAMURII
2.1.3 FORTE MOTRICE
2.1.4 PRESIUNEA CONCURENTIALA
2.1.4.1 AMENINTAREA NOILOR VENITI
2.1.4.2 PUTEREA DE NEGOCIERE A FURNIZORILOR
2.1.4.3 PUTEREA DE NEGOCIERE A CUMPARATORILOR
2.1.4.4 FACTORI CHEIE DE SUCCES
2.2 ANALIZA PIETEI
2.2.1 POTENTIALUL PIETEI
2.2.2 SEGMENTAREA PIETEI
2.2.3 IDENTIFICAREA PIETEI TINTA
2.3 ANALIZA CONCURENTEI
2.3.1 IDENTIFICARE CONCURENTI
2.3.1.1 CONCURENTA DE MARCA
2.3.1.2 CONCURENTA DE PRODUS
2.3.2 CARACTERIZAREA CONCURENTILOR
2.4 CLIENTI
2.4.1 CONSUMATORI FINALI
2.4.2 CONSUMATORI INDUSTRIALI
2.4.3 COMERCIANTI CU AMANUNTUL
2.4.4 IERARHIZAREA CLIENTILOR DUPA IMPORTANTA LOR
2.4.5 CLASIFICAREA FURNIZORILOR
2.4.5.1 FURNIZORI INTERNI
2.4.5.2 FURNIZORI EXTERNI
2.4.6 CONTRACTELE CU FURNIZORII
2.4.6.1 DREPTURI SI OBLIGATII ALE PARTILOR
2.4.6.2 TERMENE SI CONDITII DE PLATA
2.4.6.3 PENALIZARI
2.5 COLABORATORI
2.5.1 INSTITUTII BANCARE
2.5.2 SOCIETATI DE ASIGURARI
2.6 PUBLICUL
2.6.1 INTERN - ANGAJATII
2.6.2 EXTERN
2.6.2.1 FISCUL
2.6.2.2 MASS - MEDIA
2.6.2.3 ADMINISTRATIA DE STAT
2.6.2.4 OPINIA PUBLICA
3 ANALIZA INTERNA - NONMARKETING
3.1 PREZENTAREA FIRMEI
3.1.1 DATE DE IDENTIFICARE
3.1.1.1 NUME
3.1.1.2 FORMA DE CONSTITUIRE
3.1.1.3 NUMAR DE INREGISTRARE
3.1.1.4 COD FISCAL
3.1.1.5 CAPITAL SOCIAL
3.1.1.6 LOCALIZARE
3.1.1.7 OBIECT DE ACTIVITATE
3.1.1.8 DATE DE CONTACT
3.1.2 SCURT ISTORIC AL FIRMEI
3.1.2.1 ANUL INFIINTARII
3.1.2.2 EVOLUTIE IN TIMP A FIRMEI
3.1.3 POLITICA FIRMEI
3.1.3.1 MISIUNE
3.1.3.2 OBIECTIVELE GENERALE ALE FIRMEI
3.1.3.3 CULTURA ORGANIZATIONALA
3.2 RELATII INTRE DEPARTAMENTELE FIRMEI
3.3 ORGANIGRAMA
3.4 DEPARTAMENTUL COMERCIAL
3.4.1 FUNCTIILE DEPARTAMENTULUI COMERCIAL
3.4.2 STRUCTURA DEPARTAMENTULUI
3.4.2.1 IN AMONTE
3.4.2.2 IN AVAL
3.5 DEPARTAMENTUL FINANCIAR CONTABIL
3.5.1 FUNCTIILE DEPARTAMENTULUI
3.5.2 ANALIZA FINANCIARA
3.6 DEPARTAMENTUL DE RESURSE UMANE
3.6.1 IMPORTANTA RESURSELOR UMANE
3.6.2 FUNCTIILE DEPARTAMENTULUI
3.6.2.1 STABILIREA NUMARULUI OPTIM DE ANGAJATI
3.6.2.2 DETERMINAREA COSTURILOR CU ANGAJATII
3.6.2.3 RECRUTAREA SI SELECTAREA PERSONALULUI
3.6.2.4 ORGANIZAREA DE TRAININGURI SI PROGRAME DE DEZVOLTARE PROFESIONALA
3.6.2.5 MOTIVAREA PERSONALULUI
3.6.2.6 INTOCMIREA FISELOR DE POST
3.6.2.7 EVALUAREA PERIODICA A ANGAJATILOR SI A REZULTATELOR ACESTORA
3.6.2.8 IMPLEMENTAREA UNOR METODE DE CRESTERE A RANDAMENTULUI PERSONALULUI
3.6.3 CONDITIILE GENERALE DE MUNCA
3.6.3.1 NOTIUNI DE PROTECTIE A MUNCII
3.6.3.2 ORAR
3.6.3.3 MASURI DE REDUCERE A ACCIDENTELOR
3.7 DEPARTAMENTUL TEHNIC
3.7.1 CONSULTANTA
3.7.2 PROIECTARE
4 ANALIZA INTERNA - MARKETING
4.1 MIXUL DE MARKETING
4.1.1 PRODUS
4.1.2 BECURI CU INCANDESCENTA
4.1.2.1 GAME DE PRODUSE
4.1.2.2 MARCI
4.1.2.3 AMBALAJE
4.1.2.4 ALTE ELEMENTE COMPONENTE ALE PRODUSULUI
4.1.2.5 CICLUL DE VIATA AL PRODUSULUI
4.1.2.6 STRATEGII DE PRODUS
4.1.3 PRET
4.1.3.1 OBIECTIVELE POLITICII DE PRET
4.1.3.2 STRATEGII DE PRET
4.1.3.3 FACTORI CARE INFLUENTEAZA PRETUL
4.1.3.4 METODE DE STABILIRE A PRETULUI
4.1.4 PROMOVARE
4.1.4.1 OBIECTIVE
4.1.4.2 STRATEGII
4.1.4.3 BUGET DE PROMOVARE
4.1.4.4 PUBLICITATE
4.1.4.5 PROMOVAREA VANZARILOR
4.1.4.6 RELATII PUBLICE
4.1.5 DISTRIBUTIE
4.1.5.1 STRATEGII DE DISTRIBUTIE
4.1.5.2 CANALE DE DISTRIBUTIE
4.1.5.3 DESCRIEREA SISTEMULUI LOGISTIC AL ORGANIZATIEI
4.1.6 DEPARTAMENTUL DE MARKETING
4.1.6.1 STRUCTURA
4.1.6.2 OBIECTIVE
4.1.7 VANZARI
4.1.7.1 FUNCTIILE DEPARTAMENTULUI
4.1.7.2 ORGANIZAREA TERITORIALA A DEPARTAMENTULUI DE VANZARI
4.1.7.3 OBIECTIVE ALE VANZARII
4.1.7.4 INDICATORI
4.1.7.5 ANALIZA VANZARILOR
4.1.7.6 COMPARAREA NIVELULUI VANZARILOR REALIZATE CU TARGETELE PRESTABILITE
4.1.7.7 POZITIA FIRMEI PE PIATA DIN PUNCT DE VEDERE AL VANZARILOR
5 ANALIZA SWOT
5.1 OPORTUNITATI
5.2 AMENINTARI
5.3 PUNCTE SLABE
5.4 PUNCTE TARI

Extras din licența:

Dupa revolutia din 1989, s-a produs o alternanta a partidelor politice la guvernare, determinand o discontinuitate in orientarea conducerii fata de sectorul economic.

Partidele socialiste urmaresc sprijinirea clasei sarace si uniformizarea nivelului de trai a populatiei.

Pe de alta parte, partidele liberale incurajeaza competitia si initiativa privata. Efectul imediat al instabilitatii politice a fost discontinuitatea reformelor, iar ca urmare incetinirea cresterii economice si o perioada de tranzitie de la economia socialista la cea capitalista de 16 ani si inca neincheiata. Incercarea de a adera la UE a directionat intr-o oarecare masura eforturile politicienilor, desi tendinta actuala pare a fi mai mult modificarea tuturor deciziilor luate de fosta conducere decat o continuare a reformei in vederea atingerii obiectivului de aderare. Instabilitatea politica are influente negative atat asupra ramurilor romanesti, cat si asupra imaginii pe care o au producatorii romani in strainatate.

In urmatorii trei ani reformele vor continua in aceeasi directie, in conformitate cu doctrina liberala. Pentru a adera la UE, se pare ca sunt necesare mariajele politice europene.

Parlamentul European a votat anul trecut blocarea aderarii Romaniei. Spre deosebire de Comisie, votul Parlamentului este fi unul politic, iar sustinerea internationala este importanta: afilierea la formatiuni internationale este esentiala pentru sustinerea demersurilor politice. Acceptarea Romaniei in UE depinde, deci, si de vointa politica. Totusi, cel mai important grup european (Partidul Popular European) nu are corespondent in legislativul roman, iar acest lucru poate sa nemultumeasca (Romania va avea cel mai mare numar de parlamentari, 35, dupa Polonia, numarul acestora raportandu-se la populatia tarii). ). Mai mult, cu cat PD si PSD sunt inscrise in internationala socialista. 1. 2. 1 Politica de credite Statul nu are o influenta directa asupra politicii de creditare, bancile fiind cele care stabilesc conditiile de obtinere a creditelor si portofoliul de servicii.

Influenta statului este indirecta rata dobanzii se stabileste in functie de rata inflatiei si, in general, de gradul de stabilitate economica.

O influenta mai mare o are politica Bancii Nationale. BNR stabileste rezerve minime obligatorii pentru bancile comerciale.

Cu cat aceste rezerve sunt mai mari, cu atat disponibilul de creditare al bancilor este mai mic si politica mai restrictiva. In ultimii doi ani, reglementarile incurajeaza creditarea in euro, in detrimentul celei in lei.

In prezent, pentru a beneficia de un credit, firmele trebuie sa indeplineasca simultan conditii restrictive. Odata cu aderarea la UE, aceste conditii vor deveni mai permisive, aliniindu-se la politicile de creditare din UE.

1. 2. 2 Politica fiscala Statul intervine in economie pentru a corecta anumite esecuri ale pietei (controlul preturilor si politici antimonopol), pentru a asigura bunurile publice necesare (securitate nationala, ordine ...

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Prezentarea analizei interne, nonmarketing si planul de marketing
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
145 pagini
Imagini extrase:
140 imagini
Nr cuvinte:
38 221 cuvinte
Nr caractere:
214 595 caractere
Marime:
1.07MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Iasi
Materie:
Economie
Sus!