Particularități ale mixului de marketing în cadrul unei societăți pe acțiuni

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 IMPORTANTA MIX - ULUI DE MARKETING
2 ANALIZA SOCIETATII S. C. XYZ S. A.
2.1 PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII
2.2 DIAGNOSTICUL POTENTIALULUI PRODUCTIV
2.3 DIAGNOSTICUL RESURSELOR UMANE
2.4 DIAGNOSTICUL PIETEI
2.5 DIAGNOSTICUL ECONOMICO - FINANCIAR
2.5.1 ANALIZA PATRIMONIALA
2.6 PUNCTE SLABE, PUNCTE FORTE
3 MIX - UL DE MARKETING LA SOCIETATEA S. C. XYZ S. A.
3.1 POLITICA DE PRODUS
3.1.1 PREZENTARE GENERALA
3.1.2 FOX
3.2 POLITICA DE PRET
3.3 POLITICA DE DISTRIBUTIE
3.4 POLITICA DE PROMOVARE
4 CONCLUZII SI PROPUNERI

Extras din licența:

Lumea economico-sociala a cunoscut in ultima parte a mileniului doi transformari radicale, profunde. Omenirea se confrunta cu altfel de probleme mult mai complicate. Acum trebuie gasite solutii deteriorarii mediului inconjurator, neglijarii infrastructurii, stagnarii economice, concurentei acerbe si multor altor asemenea probleme, de natura sociala, politica si economica.

Reducerea distantelor, a barierelor geografice si mai ales a diferentelor culturale a permis extinderea pietelor de desfacere, a surselor de aprovizionare, mare parte a produselor si serviciilor oferite pe piata interna fiind, mai degraba, un fel de hibrizi, proiectarea, material prima, producerea sau asamblarea lor realizandu-se in afara granitelor.

La aceste probleme trebuie adaugate cele specifice economiei romanesti, conditii ce au in vedere procesele si fenomenele economice proprii unei economii aflate in plina tranzitie-si nu orice fel de tranzitie, ci una speciala, pe care istoria nu a cunoscut-o-tranzitia de la o economie centralizata, planificata, de comanda, spre o economie de piata.

Toate eceste procese- globale sau specifice-, noile imprejurari si realitati ale vietii economico-sociale conduc la schimbari la fel de profunde, de substanta in viata si activitatea firmelor, a agentilor economici.

Mobilitatea deosebita a fenomenelor pietei, cresterea complexitatii si exigentelor acesteia obliga firmele, indiferent de obiectul de activitate si de natura capitalului lor, sa se adapteze rapid, prompt regulilor de joc specifice unei economii concurentiale. Acestea trebuie sa aiba in permanenta in vedere ca, pe de o parte, piata inseamna, intr-adevar, un ansamblu de oportunitati, dar, pe de alta parte, si de constrangeri, activitatea tuturor agentilor economici fiind supusa examenului riguros, dar corect al pietei.

Aceasta se manifesta dur, recompensand, dar si sanctionand (mai ales) munca fiecaruia in parte.

Singurul criteriu cu care opereaza piata este cel al eficientei, al recunoasterii activitatii desfasurate, a ofertei care trebuie sa corespunda nevoilor societatii, cererii acesteia.

Pe de alta parte, ca o consecinta fireasca a modificarilor demografice si inovatiilor tehnologice, au loc profunde schimbari in comportamentul consumatorilor, in stilul de viata al acestora. Activitatea desfasurata de agentii economici trebiue sa tina seama de fenomene ca acelea ale migratiei populatiei, imbatranirii acesteia (segmentul de varsta ce cuprinde pe cei mai multi cumparatori este al celor de 30-40 ani), cresterii duratei de viata.

Aceste noi conditii ale mediului extern al firmei impun agentilor economici modalitati noi, moderne de implicare in mecanismele pietei, ei fiind obligati sa-si restructureze radical obiectivele si strategiile de piata.

Sunt necesare o noua viziune fata de piata, o receptivitate prompta la semnalele acesteia, la cerintele mediului extern, o investigare continua a pietei, dar mai ales o capacitate crescanda de adaptare la schimbari, dar si de ...

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Particularitati ale mixului de marketing in cadrul unei societati pe actiuni
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2004
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
121 pagini
Imagini extrase:
126 imagini
Nr cuvinte:
32 490 cuvinte
Nr caractere:
204 737 caractere
Marime:
727.36KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!