Organizarea și managementul unei firme de turism

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 PRINCIPALELE CARACTERISTICI ALE ACTIVITATII DESFASURATE DE AGENTIA DE TURISM UNIREA
2.1 ISTORICUL AGENTIEI
2.2 OBIECTUL DE ACTIVITATE
2.3 ORGANIZAREA SI MANAGEMNETUL RESURSELOR UMANE
2.4 OFERTA DE SERVICII SPECIFICE AGENTIEI
2.4.1 OFERTA DE SERVICII PE PIATA INTERNA
2.4.2 OFERTA DE TURISM PE PIATA INTERNATIONALA
3 ANALIZA PERFORMANTELOR ECONOMICE SI FINANCIARE ALE AGENTIEI UNIREA TURISM
3.1 ANALIZA BILANTULUI SI A CONTULUI DE PROFIT SI PIERDERE
3.2 ANALIZA RATELOR DE RENTABILITATE
4 PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE A AGENTIEI UNIREA TURISM
4.1 ANALIZA S. W. O. T.
4.2 IMPLEMENTAREA STANDARDELOR PROFESIONALE IN SCOPUL CRESTERII CALITATII
4.2.1 ASIGURAREA CALITATII
4.2.2 GESTIUNEA CALITATII
4.2.3 STRATEGIA CALITATII
5 PROMOVAREA OFERTEI TURISTICE A AGENTIEI DE TURISM "A 3/4 UNIREA" FORME, MODALITATI, EFICIENTA
5.1 FORME SI MIJLOACE DE PROMOVARE PE PIATA INTERNA
5.2 PROMOVAREA PE PIATA EXTERNA
5.3 ELABORAREA UNEI CAMPANII PUBLICITARE
6 CONCLUZII
7 SUGESTII
8 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Orice pas al unei calatorii devine o aventura a cunoasterii; la fiecare pas mori si invingi de bucurie, ineditul te face sa renasti, natura te reinalta pe soclul fiecarei zile, martor la propriu-i miracol. (Vasile Glavan) Turismul este o activitate umana, nonlucrativa, desfasurata temporar (minim 24 ore si maxim 4 luni), la libera alegere, in afara localitatii de resedinta, avand ca scop agrementul, refacerea sanatatii, realizarea unor misiuni (religioase, culturale, etc.

), afaceri, largirea orizontului de cunostinta.

Ca domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua crestere, in plan economic sintetizand rezultatele unui numar mare de activitati, iar in plan psiho-social constituindu-se ca modalitate superioara de organizare a timpului liber, in care se recupereaza energiile cheltuite in procesul muncii de orice fel, dar are loc, in mod intrinsec, si dezvoltarea personalitatii umane, sporirea capacitatii sale creative.

Turismul include un ansamblu de masuri puse in aplicare pentru organizarea si desfasurarea unor calatorii de agrement sau in alte scopuri, realizate fie prin intermediul unor organizatii, societati sau agentii specializate, fie pe cont propriu, pe o durata limitata de timp, precum si prin industriile adiacente care concura la satisfacerea nevoilor de consum turistic.

Fiind una dintre formele de activitate care satisfac cerinte personale, turismul este o veriga premergatoare consumului final, cu efecte economice insemnate ce nu trebuie ignorate. Mai mult, este de aratat ca, prin rolul pe care il are de a raspunde unor nevoi umane, in special de a participa la refacerea capacitatii de munca turismul contribuie la producerea de venit national.

Creatoare de venit national sunt nu numai alimentatia publica si transporturile turistice, ci si activitatile desfasurate de colectivele din unitatile de cazare si din bazele de tratament.

Oferta turistica este formata din ansamblul atractiilor turistice care pot motiva vizitarea lor.

Practic, oferta turistica a unei tari (zone, statiuni) cuprinde totalitatea elementelor care pot fi puse in valoare la un moment dat pentru stimularea cererii turistice.

Industriei turismului ii sunt caracteristice doua categorii principale de servicii: serviciile legate de efectuarea calatoriei (a voiajului propriu-zis) si serviciile prestate la locul de sejur.

Serviciile care dau continut produsului turistic se constituie intr-un conglomerat sau o combinatie de cel putin patru tipuri de baza (total diferite ca natura). Este vorba de serviciile: de transport, de cazare, de alimentatie si de agrement. Nu intotdeauna produsul turistic presupune prestarea tuturor celor patru tipuri de servicii.

Dintre toate serviciile care dau continut produsului turistic, indispensabil este serviciul de agrement (caruia ii sunt asimilate si serviciile de tratament si de alt interes, care motiveaza calatoriile), in lipsa caruia celelalte trei categorii ies din sfera de cuprindere a turismului. ...

Bibliografie:

MARIAN ZAHARIA - "ECONOMIA INTREPRINDERII" - BUCURESTI, 2004

DANIELA FIROIU - "RESURSELE UMANE IN TURISM" - ED. LUMINALEX, 2003

PETCU MONICA - "RENTABILITATE OP. CIT. " - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 2003

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Organizarea si managementul unei firme de turism
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
65 pagini
Nr cuvinte:
17 285 cuvinte
Nr caractere:
98 352 caractere
Marime:
285.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!