Modalități de promovare a serviciilor unei societăți

Cuprins licența:

1 CUPRINS
2 PREZENTAREA S. C. XYZ S. A.
2.1 SCURT ISTORIC AL XYZ
2.2 CARACTERISTICILE HOTELURILOR DE CINCI STELE DIN BUCURESTI
2.3 OFERTA HOTELIERA A XYZ
2.3.1 CAZAREA - PARTE COMPONENTA A OFERTEI XYZ
2.3.2 SERVICII SUPLIMENTARE
2.4 CEREREA DE SERVICII HOTELIERE
3 CONCEPTE SI CARACTERISTICI FUNDAMENTALE ALE MARKETINGULUI TURISTIC
3.1 POZITIONARE TEORETICA
3.2 CONTINUTUL SI SFERA MARKETINGULUI TURISTIC
3.3 PIATA INTREPRINDERII TURISTICE
3.4 SEZONALITATEA TURISTICA SI IMPLICATIILE SALE
3.5 STRATEGII ALE SEZONALITATII TURISTICE
3.6 OBIECTIVE SI STRATEGII DE MARKETING SEZONIERE
3.7 MIXUL DE MARKETING
3.7.1 POLITICA DE PRODUS
3.7.2 POLITICA DE PRET
4 APLICAREA POLITICII DE PROMOVARE LA XYZ
4.1 STRATEGII SI TACTICI DE MARKETING
4.2 URMARIREA SERVICIILOR OFERITE DE XYZ IN CONSUM
4.3 RELATIILE PUBLICE
4.3.1 CE SUNT RELATIILE PUBLICE
4.3.2 OMUL DE PR
4.3.3 FEMEIA IN PROIECTUL HOTELIER
4.3.4 MIJLOACELE FOLOSITE IN RELATIILE PUBLICE
5 CONCLUZII
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Teritoriul Bucurestiului este o zona recunoscuta ca fiind locuita din vechime, primele atestari documentare datand din secolul al II-lea i. e. n., sub numele de Helios (soare, caldura, bucurie), traditia populara pastrand numele de oras al bucuriei. Prima atestare documentara a existentei Bucurestiului este un hrisov ce dateaza din 20 septembrie 1459, pecetluit de Vlad Tepes.

In secolul al XV-lea Bucurestiul era numit Orasul dupa Dambovita. Mai tarziu, Mircea cel Batran a construit o mica fortareata Curtea Veche cu scopul de a se impotrivi invaziei otomane. Din 1659, Bucurestiul devine definitiv capitala Valahiei, urmand ca, de la 1859, o data cu alegerea lui A. I. Cuza domnitor, sa devina capitala Principatelor Unite.

In decembrie 1918, Bucurestiul devine capitala statului unitar roman, inceputul acestui secol, mai ales perioada interbelica, reprezentand cea mai infloritoare perioada din istoria orasului.

Arhitectura constructiilor din aceasta perioada si viata culturala a transformat orasul intr-un centru urban cochet, ce si-a meritat denumirea de Micul Paris. Din punct de vedere geografic, orasul este localizat pe paralela 44*25 latitudine nordica, beneficiaza de o clima temperat-continentala si este strabatut de raul Dambovita de la N-V la S-E. In partea nordica exista o salba de lacuri creata de raul Colentina, zona care prezinta un larg interes prin spatiile verzi si de agrement oferite de parcurile Baneasa, Herestrau, Floreasca si Tei.

De asemenea, in Bucuresti mai exista si alte spatii verzi: Gradina Cismigiu (intinsa pe 14 ha), Parcul Carol, aflat pe dealul Filaretului, Gradina Botanica (17, 5 ha) ce cuprinde 10. 000 de specii de plante, deschisa in anul 1884. Bucurestiul este orasul cu nenumarate resurse turistice, incepand cu constructiile istorice si de arhitectura: Hanul lui Manuc (1808), Carul cu Bere (1878), Casa Capsa, Muzeul National de Arta, Muzeul National Cotroceni (stil brancovenesc), Muzeul Colectiilor de Arta, Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa, Muzeul Satului si de Arta Populara (1935), Muzeul Militar Central, Muzeul Taranului Roman; monumente: Ansamblul arhitectural Curtea Veche, Ansamblul arhitectural al Patriarhiei, Atheneul Roman, Biserica Stavropoleos, Biserica Cretulescu, Biserica Armeneasca, Biserica Sf. Eftimie, Biserica Sf. Gheorghe cel Nou unde se afla mormantul lui Constantin Brancoveanu.

Hotelul Intercontinental este amplasat in centrul orasului, la intersectia strazii Batistei cu bulevardele N. Balcescu si Carol I, intr-o zona de maxim interes cultural si comercial, generat de vecinatatea cu Teatrul National, Universitatea Bucuresti, Institutul de Arhitectura Ion Mincu, Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti, Ministerul Agriculturii, acestea fiind numai cateva din obiectivele aflate in imediata apropiere a acestui hotel devenit emblema turismului bucurestean. Este o constructie impresionanta cu aspect modernist, are o inaltime de 85m, 23 de nivele, sectiune triunghiulara si ...

Bibliografie:

BOGDAN MIRCEA - "MARKETING" - EDITURA ROMEDIA TECH, BUCURESTI, 1999

BOGDAN MIRCEA, LEPADAT VERGINA - "ECONOMIE GENERALA. SINTEZE DE CURS, TESTE SI PROBLEME" - VOL. 1 SI 2, UNIVERSITATEA BIOTERRA, BUCURESTI, 1999

BOGDAN MIRCEA, LEPADAT VERGINA - "PRETURI SI TARIFE. SINTEZE DE CURS, TESTE SI PROBLEME" - EDITURA UNIVERSITAS, BUCURESTI, 2000

PHILIP KOTLER - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI, 1999

VALERICA OLTEANU - "MARKETINGUL SERVICIILOR" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 1999

MARIA IONCICA, RODICA MINCIU, GABRIELA STANCIULESCU - "ECONOMIA SERVICIILOR" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 1999

RADU HARALAMBIE - "NOTIUNI DE TEHNICA SERVIRII IN ALIMENTATIA PUBLICA SI ARTA CULINARA TRADITIONALA" - EDITURA UNIVERSITAS, 2000

NICOLAE AL. POP - "MARKETING STRATEGIC" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 2000

NICOLAE AL. POP, IONEL DUMITRU - "MARKETING INTERNTIONAL" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2001

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Modalitati de promovare a serviciilor unei societati
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
67 pagini
Nr cuvinte:
19 690 cuvinte
Nr caractere:
110 881 caractere
Marime:
88.17KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!