Modalități de promovare a ofertei în cadrul unei firme de turism

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 OFERTA DE SERVICII TURISTICE: TIPOLOGIE SI MODALITATI DE EXPRIMARE
2.1 OFERTA DE TURISM: CONCEPT, FORME DE EXPRIMARE, FACTORI DETERMINANTI
2.1.1 PRODUSUL TURISTIC - SINTEZA A OFERTEI DE SERVICII IN TURISM
2.2 OFERTA DE TRANSPORT TURISTIC: FORME DE TRANSPORT SI INDICATORI DE CUANTIFICARE
2.3 OFERTA DE CAZARE TURISTICA: TIPOLOGIE, FORME SI INDICATORI DE CUANTIFICARE
2.3.1 TIPOLOGIA STRUCTURILOR DE CAZARE TURISTICA SI CLASIFICAREA LOR
2.3.2 FORME SI INDICATORI DE CUANTIFICARE A OFERTEI DE CAZARE TURISTICA
2.4 OFERTA DE SERVICII IN STRUCTURILE DE ALIMENTATIE PENTRU TURISTI
2.4.1 TIPURI DE UNITATI DE ALIMENTATIE PENTRU TURISTI SI CARACTERISTICILE LOR
2.4.2 INDICATORI DE EXPRIMARE A OFERTEI DE SERVIRE IN STRUCTURILE DE ALIMENTATIE PENTRU TURISTI
2.5 OFERTA DE SERVICII TURISTICE DE AGREMENT
2.6 OFERTA DE SERVICII A AGENTIILOR DE TURISM
2.6.1 OFERTA DE SERVICII TURISTICE A AGENTIILOR TOUR - OPERATOARE
2.6.2 OFERTA DE SERVICII TURISTICE A AGENTIILOR DISTRIBUITOARE
3 FORME SI MIJLOACE DE PROMOVARE A OFERTEI DE SERVICII TURISTICE
3.1 PUBLICITATEA - STIINTA SI ARTA. FORMELE PUBLICITATII
3.1.1 PUBLICITATEA PRIN MASS - MEDIA
3.1.2 PUBLICITATEA EXTERIOARA
3.1.3 PUBLICITATEA DIRECTA
3.1.4 PUBLICITATEA GRATUITA
3.2 RELATIILE PUBLICE
3.3 PROMOVAREA VANZARILOR
3.4 FORTELE DE VANZARE
4 OFERTA DE SERVICII TURISTICE A AGENTIEI DE TURISM "UNIREA" IASI
4.1 OBIECTUL DE ACTIVITATE, ORGANIZAREA SI MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
4.2 OFERTA DE TURISM PE PIATA INTERNA
4.3 OFERTA DE TURISM PE PIATA INTERNATIONALA
5 PROMOVAREA OFERTEI TURISTICE A AGENTIEI DE TURISM "UNIREA": FORME, MODALITATI, EFICIENTA
5.1 FORME SI MIJLOACE DE PROMOVARE PE PIATA INTERNA
5.2 PROMOVAREA PE PIATA EXTERNA
5.3 ELABORAREA UNEI CAMPANII DE PROMOVARE
5.4 EVALUAREA EFICIENTEI UNEI CAMPANII DE PROMOVARE
6 CONCLUZII SI SUGESTII
7 ANEXE
8 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Orice pas al unei calatorii devine o aventura a cunoasterii; la fiecare pas mori si invingi de bucurie, ineditul te face sa renasti, natura te reinalta pe soclul fiecarei zile, martor la propriu-i miracol. (Vasile Glavan) Turismul este o activitate umana, nonlucrativa, desfasurata temporar (minim 24 ore si maxim 4 luni), la libera alegere, in afara localitatii de resedinta, avand ca scop agrementul, refacerea sanatatii, realizarea unor misiuni (religioase, culturale, etc.

), afaceri, largirea orizontului de cunostinta.

Ca domeniu relativ nou de cercetare, turismul prezinta o complexitate in continua crestere, in plan economic sintetizand rezultatele unui numar mare de activitati, iar in plan psiho-social constituindu-se ca modalitate superioara de organizare a timpului liber, in care se recupereaza energiile cheltuite in procesul muncii de orice fel, dar are loc, in mod intrinsec, si dezvoltarea personalitatii umane, sporirea capacitatii sale creative.

Turismul include un ansamblu de masuri puse in aplicare pentru organizarea si desfasurarea unor calatorii de agrement sau in alte scopuri, realizate fie prin intermediul unor organizatii, societati sau agentii specializate, fie pe cont propriu, pe o durata limitata de timp, precum si prin industriile adiacente care concura la satisfacerea nevoilor de consum turistic.

Fiind una dintre formele de activitate care satisfac cerinte personale, turismul este o veriga premergatoare consumului final, cu efecte economice insemnate ce nu trebuie ignorate. Mai mult, este de aratat ca, prin rolul pe care il are de a raspunde unor nevoi umane, in special de a participa la refacerea capacitatii de munca turismul contribuie la producerea de venit national.

Creatoare de venit national sunt nu numai alimentatia publica si transporturile turistice, ci si activitatile desfasurate de colectivele din unitatile de cazare si din bazele de tratament.

Oferta turistica este formata din ansamblul atractiilor turistice care pot motiva vizitarea lor.

Practic, oferta turistica a unei tari (zone, statiuni) cuprinde totalitatea elementelor care pot fi puse in valoare la un moment dat pentru stimularea cererii turistice.

Industriei turismului ii sunt caracteristice doua categorii principale de servicii: serviciile legate de efectuarea calatoriei (a voiajului propriu-zis) si serviciile prestate la locul de sejur.

Serviciile care dau continut produsului turistic se constituie intr-un conglomerat sau o combinatie de cel putin patru tipuri de baza (total diferite ca natura). Este vorba de serviciile: de transport, de cazare, de alimentatie si de agrement.

Nu intotdeauna produsul turistic presupune prestarea tuturor celor patru tipuri de servicii.

Dintre toate serviciile care dau continut produsului turistic, indispensabil este serviciul de agrement (caruia ii sunt asimilate si serviciile de tratament si de alt interes, care motiveaza calatoriile), in lipsa caruia celelalte trei categorii ies din sfera de cuprindere a turismului. ...

Bibliografie:

ANASTASIEI BOGDAN - "MARKETING TURISTIC" - SUPORT DE CURS, UNIVERSITATEA AL. I. CUZA, IASI, 2001

BRIGGS SUSAN - "SUCCESSFUL TOURISM MARKETING" - 2ND EDITION, KOGAN PAGE, LONDON, 2001

COSMESCU IOAN - "TURISMUL" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1998

CRISTUREANU CRISTIANA - "ECONOMIA SI POLITICA TURISMULUI INTERNATIONAL" - EDITURA ABEONA, BUCURESTI, 1992

DIONISIE CRISTINA - "MANAGEMENTUL TURISMULUI. STRUCTURI DE CONCEPTIE SI ORGANIZARE" - EDITURA JUNIMEA, IASI, 2002

DONOAICA STEFAN - "ASPECTE DIN ACTIVITATEA DE TURISM" - EDITURA LITERA, BUCURESTI, 1989

IONESCU ION - "TURISMUL, FENOMEN SOCIAL - ECONOMIC SI CULTURAL" - EDITURA OSCAR PRINT, BUCURESTI, 2000

FAULKENER BILL, MOSCARDO GIANNA, LAWS ERIC - "TOURISM IN THE 21ST CENTURY - LESSONS FROM EXPERIENCE" - CONTINUUM, LONDON AND NEW YORK, 2001

FERENT EMIL - "ECONOMIA TURISMULUI" - NOTE DE CURS. 2001 - 2002, FACULTATEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, UNIVERSITATEA AL. I. CUZA, IASI

GHERASIM TOADER, GHERASIM DANIEL - "MARKETING TURISTIC" - EDITURA ECONOMICA, 1999

ISTRATE ION, BRAN FLORINA, ROSU ANCA GABRIELA - "ECONOMIA TURISMULUI SI MEDIUL INCONJURATOR" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1996

LUPU NICOLAE - "HOTELUL - ECONOMIE SI MANAGEMENT" - EDITOR ALL, BUCURESTI, 2002

MINCIU RODICA - "ECONOMIA TURISMULUI" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1996

MORGAN NIGEL, PRITCHARD ANNETTE - "ADVERTISING IN TOURISM AND LEISURE" - BUTTERWORTH - HEINEMANN, GREAT BRITAIN, 2001

NICOLESCU RADU - "SERVICIILE IN TURISM - ALIMENTATIE PUBLICA" - EDITURA SPORT - TURISM, BUCURESTI, 1998

STANCIULESCU G. , LUPU N. , TIGU G. - "DICTIONAR POLIGLOT EXPLICATIV DE TERMENI UTILIZATI IN TURISM" - EDITURA ALL, BUCURESTI, 1988

TAYLOR DEREK - "HOSPITALITY SALES AND PROMOTION" - BUTTERWORTH - HEINEMANN, GREAT BRITAIN, 2001

ORDINUL NR. 56 PENTRU APROBAREA NORMELOR METODOLOGICE SI A CRITERIILOR PRIVIND CLASIFICAREA PE STELE SI CATEGORII A STRUCTURILOR DE PRIMIRE TURISTICE, IN MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI, NR. 220 DIN 25 SEPTEMBRIE 1995

H. G. NR. 601/1997 PRIVIND CLASIFICAREA STRUCTURILOR DE PRIMIRE TURISTICE, IN MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Modalitati de promovare a ofertei in cadrul unei firme de turism
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
89 pagini
Imagini extrase:
80 imagini
Nr cuvinte:
24 931 cuvinte
Nr caractere:
138 074 caractere
Marime:
368.79KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Iasi
Specializare:
Turism si servicii
Materie:
Economie
Sus!