Marketingul produselor lactate și a laptelui în cadrul unei societăți

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE IN MARKETINGUL LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE
2 LOCUL INDUSTRIEI LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE IN SISTEMUL AGROALIMENTAR
2.1 PIATA MONDIALA A LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE
2.1.1 CEREREA SI OFERTA DE LAPTE IN TARILE UNIUNII EUROPENE
2.1.2 CEREREA SI OFERTA DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE IN TARILE EUROPEI CENTRALE SI DE EST
2.1.3 COMERTUL MONDIAL CU PRODUSE LACTATE
2.2 EVOLUTIA PRODUCTIEI DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE IN ROMANIA
2.2.1 EVOLUTIA EFECTIVULUI DE VACI CU LAPTE IN ROMANIA
2.2.2 EVOLUTIA PRODUCTIEI DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE
2.3 DIAGNOZA FILIEREI LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE IN ROMANIA
3 PIATA LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE IN ROMANIA
3.1 CEREREA SI CONSUMUL DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE
3.2 OFERTA DE LAPTE SI PRODUSE LACTATE
3.3 SISTEMUL DE PRETURI LA LAPTE SI PRODUSE LACTATE
4 DIAGNOZA ACTIVITATII S. C. XYZ S. A.
4.1 PREZENTAREA S. C. XYZ S. A.
4.2 DIAGNOZA MANAGERIALA
4.3 DIAGNOZA TEHNICA SI TEHNOLOGICA
4.4 DIAGNOZA RESURSELOR UMANE SI GRADUL LOR DE UTILIZARE
4.5 DIAGNOZA POTENTIALULUI TEHNICO - PRODUCTIV
4.6 ANALIZA ACTIVITATII FINANCIARE LA S. C. XYZ S. A.
5 DIAGNOZA ACTIVITATII DE MARKETING A S. C. XYZ S. A.
5.1 PIATA S. C. XYZ S. A.
5.1.1 PIATA - COMPONENETA A MEDIULUI EXTERN AL FIRMEI
5.1.2 LOCUL S. C. XYZ S. A. IN CADRUL PIETEI LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE
5.1.3 PIATA DE APROVIZIONARE CU RESURSE MATERIALE A S. C. XYZ S. A.
5.2 DIAGNOZA CONCURENTEI
5.3 DIAGNOZA CERERII
5.4 DIAGNOZA OFERTEI
5.5 EVOLUTIA SISTEMULUI DE PRETURI
6 POLITICI DE MARKETING LA S. C. XYZ S. A.
6.1 POLITICA DE PRODUS
6.2 POLITICA DE PRET
6.3 POLITICA DE DISTRIBUTIE
6.4 POLITICA DE PROMOVARE
7 CONCLUZII SI PROPUNERI
8 ANEXE
9 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Marketingul este ansamblul de cunostinte stiintifice si activitati practice, metode, tehnici de investigatie, si instrumentar de analiza a orientarii, organizarii si utilizarii factorilor de productie in scopul satisfacerii cerintelor de consum ale populatiei cu bunuri materiale si servicii in conditiile obtinerii unui profit cat mai ridicat. Privit din domeniul produselor agroalimentare, marketingul are anumite particularitati datorita caracterului pietelor acestor produse, indiferent daca este vorba de produse care merg la consumul industrial sau sunt direct desfacute populatiei.

Piata este categoria economica a productiei de marfuri in care isi gaseste expresia totalitatea actelor de vanzare- cumparare privita in unitate organica cu relatiile pe care le genereza si in conexiune cu spatiul in care se desfasoara. Piata isi are originea cu foarte mult timp in urma, fiind legata de momentul in care, pentru a-si satisface nevoile existentiale,, descoperite si din ce in ce mai,, constientizate, oamenii au procedat la schimbul intre ei, respectiv intre colectivitati, a surplusurilor detinute de fiecare in parte individual sau colectiv.

Schimbul, instituit ca mijloc de realizare a propriilor interese a cunoscut forme diverse si a evoluat continuu, fiind si astazi fundamentul tuturor economiilor statelor lumii. El s-a dezvoltat avand la baza amplificarea si diversificarea nevoilor umane. Satisfacerea acestor nevoi este data de legatura stransa dintre producatori si consumatori.

Prima destinatie a veniturilor oricarei gospodarii este cea pentru alimente, hrana fiind prima prioritate in asigurarea existentei omului.

{n alimentatia oamenilor, laptele si produsele lactate ocupa un loc important, alaturi de produse precum carnea, ouale, legumele, fructele si painea, ele alcatuind,, cosul zilnic alimentar.

{n cecea ce priveste produsele alimentare, consumatorul roman se confrunta cu o piata ostila, in permanenta schimbare, de adaptare si de depasire a dezechilibrelor pe fondul careia se manifesta, inca, un proces inflationist accentuat, specific tarilor aflate in tranzitie, de formare a unei economii de piata reale. Problemele specifice cu care se confrunta tara noastra datorita schimbarilor produse in economia romaneasca se fac resimtite si pe piata laptelui si a produselor lactate.

Aceasta piata poate constitui un exemplu in privinta mutatiilor survenite in ultimii ani, la nivelul productiei si distributiei, in sensul apropierii de standardele europene.

{n cuprinsul lucrarii, este prezentata importanta industriei laptelui, precum si a produselor lactate in sistemul agroalimentar atat pe plan mondial cat si pe plan intern.

{n primul rand, este analizata evolutia efectivului de vaci si evolutia productiei de lapte si produse lactate in tara noastra.

De asemenea, sunt prezentate estimari ale efectivelor animaliere pana in anul 2010, estimari ale productiei de lapte, filiera laptelui de la obtinerea acestuia, recoltarea, colectarea si transportul ...

Bibliografie:

COJOCARU C. - "ANALIZA ECONOMICO - FINANCIARA A EXPLOATATIILOR AGRICOLE SI SILVICE" - BUCURESTI, 1998

CUCUI I. , MANOLE V. - "MANAGEMENTUL DISTRIBUTIEI MARFURILOR" - TARGOVISTE, 1995

DAVID N. , MANOLE V. , STOIAN M. , ISTUDOR N. - "AGROMARKETING" - EDITURA ASE, BUCURESTI, 1998

DIACONESCU M. - "MARKETING AGROALIMENTAR" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2002

DROBOTA N. - "DICTIONAR DE ECONOMIE" - EDITURA ECONOMICA BUCURESTI, 1999

GORDEA M. - "PIATA INTERNA SI EXTERNA A LAPTELUI SI A PRODUSELOR LACTATE" - CENTRUL DE INFORMARE SI DOCUMENTARE ECONOMICA, BUCURESTI, 1998

IOSIF GH. - "PIATA RESURSELOR MATERIALE DE NATURA AGRICOLA" - EDITURA TRIBUNA ECONOMICA, BUCURESTI, 1998

MANOLE V. , STOIAN M. - "AGROMARKETING" - EDITURA ASE, BUCURESTI, 2002

MANOLE V. , STOIAN M. , DOROBANTU H. - "MARKETING" - EDITURA ASE, BUCURESTI, 2001

MANOLE V. , PETRACHE A. , ION R. , IOSIF D. - "DIAGNOSTICUL DE MARKETING PE FILIERA DE PRODUS IN AGRICULTURA" - EDITURA EVENIMENTUL ROMANESC, BUCURESTI, 2002

POPESCU G. - "POLITICI AGRICOLE" - ACORDURI EUROPENE, EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1999

VOICU R. , MOGA T. - "MANAGEMENTUL UNITATILOR AGROALIMENTARE" - ASE, BUCURESTI, 1998

VOICU R. - "ORGANIZAREA SI STRATEGIA DEZVOLTARII UNITATILOR AGRICOLE" - ASE, BUCURESTI, 1999

ZAHIU L. , MANOLE V. - "MANAGEMENT - MARKETING AGROALIMENTAR" - ASE, BUCURESTI, 1998

ZAHIU L. , LAZAR T. - "AGRICULTURA ROMANIEI IN PROCESUL DE INTEGRARE AGRICOLA EUROPEANA" - EDITURA EX. PONTO, CONSTANTA, 2000

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketingul produselor lactate si a laptelui in cadrul unei societati
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2002
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
110 pagini
Imagini extrase:
102 imagini
Nr cuvinte:
27 503 cuvinte
Nr caractere:
178 877 caractere
Marime:
205.60KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!