Implementarea strategiilor de comerț în cadrul turismului pe internet

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 OFERTA SI PRODUCTIA TURISTICA PE INTERNET
2.1 INDUSTRIA TURISTICA SI INTERNETUL
2.2 NEINTERMEDIEREA
3 SISTEMELE DE REZERVARE AERIENE SI SISTEMUL GLOBAL DE DISTRIBUTIE
3.1 SISTEME DE REZERVARE COMPUTERIZATE (CRS)
3.2 UTILIZAREA SISTEMULUI DE REZERVARI
3.3 DEFECTAREA SECTORULUI ZBORURILOR AERIENE
3.4 REPARTIZAREA HOTELIERA PRIN GDS
3.5 STRATEGII PENTRU VIITORUL GDS
4 SISTEMELE CENTRALE DE REZERVARI
4.1 SISTEMUL DE REZERVARE COMPUTERIZAT
4.2 RELATIA CU GLOBAL DISTRIBUTION SYSTEMS
4.3 SISTEMUL DE CONEXIUNI
4.4 COMPANIILE HOTELIERE REPREZENTATIVE
4.5 SURSA ALOCARILOR
5 DISTRIBUTIA ELECTRONICA A HOTELURILOR MICI SI A INTREPRINDERILOR TURISTICE
5.1 TURISMUL DE AFACERI VS. TURISMUL DE AGREMENT
5.2 ROLUL ORGANIZATIILOR REGIONALE DE TURISM
5.3 DESTINATION MANAGEMENT SYSTEMS (DMS)
5.3.1 DOAR INFORMATIA
5.3.2 INFORMATIE SI REZERVARI
5.3.3 INFORMATIE, REZERVARI SI BAZE DE DATE PENTRU CLIENTI
5.3.4 SISTEME FOCALIZATE ASUPRA STRATEGIEI
5.4 FACTORI CHEIE DE SUCCES
5.4.1 SECTORUL PUBLIC SI PRIVAT
5.4.2 CALITATEA DATEI
5.4.3 TEHNOLOGIA
5.4.4 MEDIUL EXTERN
6 STUDII DE CAZ: BEST WESTERN SI UTELL INTERNATIONAL
6.1 BEST WESTERN
6.1.1 MEDIUL
6.1.2 SISTEMUL DE REZERVARE BEST WESTERN
6.1.3 REDEZVOLTAND CRS
6.1.4 BEST WESTERN IN ROMANIA
6.2 UTELL INTERNATIONAL
6.2.1 MEDIUL
6.2.2 SISTEMUL DE OPERARE
6.2.3 PROVOCARI PENTRU UTELL
7 CONCLUZII
8 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Turismul a devenit in zilele noastre o ramura importanta a economiilor nationale si mondiale. Multe tari privesc turismul ca o sursa valoroasa de comert, cu contributii importante in balantele de plati, dar si cu un potential ridicat de generare a unui insemnat numar de locuri de munca.

Implicatiile turismului sunt pe multiple planuri, de la cel economic, la cel politic, social, cultural, natural, etc.

Astfel, turismul poate fi definit prin acea activitate permanenta a omului modern, mai mult decat atat, un barometru al societatii, un indicator al calitatii vietii. In turism informatia are un rol, foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind sangele unei industrii, fara care un sector nu poate functiona. Turistii au nevoie de informatie inainte de a pleca in calatorie pentru a-i ajuta sa planifice si sa aleaga intre optiuni, si de asemenea se observa cresterea nevoii de informatie in timpul calatoriei ca o tendinta spre cresterea calatoriilor independente.

Aceasta nevoie de informatii este sporita de caracteristicile produsului turistic. In principal, printre acestea este intangibilitatea, spre deosebire de marfuri, produsul turistic nu poate fi cercetat inainte de cumparare si de aceea este aproape complet dependent de caracteristici pentru a-i ajuta pe consumatori sa ia o decizie de cumparare.

Este de asemenea stabilit din punct de vedere geografic ca turistii trebuie sa circule sa consume produsul pentru a experimenta ceea ce cumpara. Alte doua caracteristici sunt complexitatea si interdependenta. Produsele turistice individuale sunt diverse, si in multe cazuri eterogenitatea este cea care le face atractive in primul rand. In completare, produsele turistice sunt rar cumparate individual, iar combinarile diferite si permutarile rutelor turistice alternative, modul de transport, timpul si casele de recreere fac decizia de calatorie dificila chiar si pentru cei initiati. Furnizorii, de aceea, infrunta o provocare, pe care Kaven poetic a descris-o ca incercand sa castige identitate cu milioane de potentiali clienti acoperind toata gama de venituri, interese, cunostinte, nevoi. Chiar si cea mai simpla excursie inseamna sa potriveasca asteptarile diversilor turisti cu varietatea sortimentelor si optiunilor furnizate de milioane de furnizori de turism, fiecare incercand sa se diferentieze de concurentii sai. Calatorii pot primi informatii de la o mare varietate de surse. Totusi (poate din cauza presiunii timpului de care am mentionat mai devreme), multi aleg sa foloseasca serviciile intermediarilor.

Agentul de turism actioneaza ca un serviciu cauta si rezerva si ca sfatuitor pentru client, eliberandu-l de povara cautarii de produse potrivite si, de asemenea folosindu-si cunostinta si experienta pentru a ajuta clientii sa se obisnuiasca cu experientele de calatorie.

Tour operatorii actioneaza ca, consolidatori, impachetand diferite componente turistice si vanzandu-le ca un singur produs. Cateva organizatii turistice ...

Bibliografie:

DOMBEY, A. - "HOTEL AND DESTINATION DISTRIBUTION ON GDS AND CRS" - LONDON, 1998

HUDDART, G. - "THE GLOBAL VIEW" - 1998, P. 158 - 159

FIROIU, D. - "RESURSELE UMANE IN TURISM" - BUCURESTI, 2007

KPMG - "EUROPE GETS WIRED - A SURVEY OF INTERNET USE IN GREAT BRITAIN" - LONDON, 1998

MAIN, H. , OCONNOR, P. - "THE USE OF SMART CARD TECHNOLOGY TO DEVELOP A DESTINATION - BASED LOYALTY / AFFINITY SCHEME FOR SMES IN TOURISM AND HOSPITALITY" - 1998

OLSEN, M. - "EVENTS SHAPING THE FUTURE AND THEIR IMPACT ON THE MULTINATIONAL HOTEL INDUSTRY" - PARIS, 1997

NEAGU, V. - "MANAGEMENTUL SERVICIILOR IN TURISM" - BUCURESTI 2005

PUSATERI, M. , MANNO, J. - "TRAVELERS TAKE TO THE NET" - 1998, P. 23 - 24

REINDERS, J. , BAKER, M. - "THE FUTURE FOR DIRECT RETAILING OF TREVL AND TOURISM PRODUCTS: THE INFLUENCE OF INFORMATION TECHNOLOGY" - 1998

SHELDON, P. - "TOURISM INFORMATION TECHNOLOGY" - UK, 1997

SYKES, L. - "POWER TRAVELE" - 1998

SMEDESCU, I. - "MARKETING" - BUCURESTI, 2005

WTO - "HOTEL INDUSTRY THINK TANK REVEALS EXTENT OF INTERNET REVOLOTION" - 1997

TRAVEL INDUSTRY ASSOCIATION OF AMERICA, ONLINE TRAVEL REVENUE TRIPLES IN 1997 - 1998

TRAVEL INDUSTRY ASSOCIATION OF AMWERICA, TRAVEL AGENCIES STILL PREFERED SOURCE FOR TRAVEL INFORMATION - 1998

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Implementarea strategiilor de comert in cadrul turismului pe internet
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
71 pagini
Imagini extrase:
78 imagini
Nr cuvinte:
28 286 cuvinte
Nr caractere:
145 845 caractere
Marime:
144.38KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!