Funcția calității în managementul întreprinderii

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 CALITATEA PRODUSELOR SI SERVICIILOR
1.1 CONCEPTUL CALITATII
1.2 FUNCTIA CALITATII IN MANAGEMENTUL INTREPRINDERII
1.3 FACTORII CARE DETERMINA SI INFLUENTEAZA CALITATEA
2 PREZENTAREA GENERALA A S. C. XYZ S. R. L.
3 SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII
3.1 INSPECTIA CALITATII
3.2 CONTROLUL STATISTIC AL CALITATII
3.3 ASIGURAREA CALITATII
3.4 MANAGEMENTUL CALITATII TOTALE ( TQM )
3.5 CERTIFICAREA SI ACREDITAREA
3.6 CERTIFICAREA PRODUSELOR SI SERVICIILOR
3.7 CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII
3.8 SISTEMULUI DE CERTIFICARE SI ACREDITARE IN ROMANIA
4 ANALIZA ACTIVITATII REFERITOARE LA CALITATE LA S. C. XYZ S. R. L.
4.1 RESPONSABILITATEA MANAGEMENTULUI
4.1.1 POLITICA IN DOMENIUL CALITATII
4.1.2 RESURSELE
4.1.3 ANALIZA EFECTUATA DE MANAGEMENT
4.2 DISTRIBUTIA MARFURILOR LA S. C. XYZ S. R. L.
4.2.1 CONTINUTUL DISTRIBUTIEI MARFURILOR
4.2.2 ROLUL SI FUNCTIA DISTRIBUTIEI
4.2.3 TIPOLOGIA CANALELOR DE DISTRIBUTIE. CIRCUITUL TEHNIC AL MARFURILOR
4.2.4 NEGOCIEREA - ARBITRU AL SCHIMBULUI
4.2.5 RELATIILE PRECONTRACTUALE
4.2.6 RELATIILE CONTRACTUALE. TRASATURILE CONTRACTULUI
4.2.7 RELATIILE POSTCONTRACTUALE
4.3 TRANSPORTUL MARFII
4.3.1 FACTORII CARE INFLUENTEAZA CALITATEA PRODUSELOR IN TIMPUL TRANSPORTULUI
4.3.2 AMPLASAREA PRODUSELOR IN MIJLOCUL DE TRANSPORT
4.3.3 DEPOZITAREA PRODUSELOR
4.3.4 RECEPTIA MARFURILOR
5 AUDITUL CALITATII SI INDICATORII ECONOMICO - FINANCIARI LA S. C. XYZ S. R. L.
6 POSIBILITATI DE PERFECTIONARE A SISTEMULUI CALITATII LA S. C. XYZ S. R. L.
7 CONCLUZII
8 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

In cadrul acestei lucrari se efectueaza o analiza a posibilitatii de perfectionare a circuitului tehnic al marfurilor dintre furnizori si clienti la TRADE LAND SPEDITION SRL, cunoscut fiind faptul ca numai calitatea buna a produselor si a serviciilor poate conduce la imbunatatirea continua a relatiilor cu clientii.

Ca urmare a increderii capatate de acestia in firma, se poate ajunge la cresterea vanzarilor catre clientii existenti, dar si, prin recomandarile facute de ei, la atragerea de noi clienti, carora este aproape mereu necesar a se acorda referinte privind calitatea produselor si serviciilor.

In acest context, sunt expuse probleme privind calitatea, sistemul de asigurare a calitatii, de la TRADE LAND SPEDITION SRL, metodologia de elaborare a documentatiei manageriale-manualul calitatii-si prezentarea celui existent la firma, analiza indicatorilor economico-financiari. Ideile acestei teme constau in abordarea structurii si metodologiei elaborarii manualului calitatii care trebuie sa descrie cat mai fidel sistemul calitatii implementat la nivelul intreprinderii, sistem ce reprezinta un pas important pe scara evolutiei abordarii calitatii de catre fimele romanesti care, in conditiile actuale ale economiei de piata, trebuie sa se alinieze la nivelul intreprinderilor de pe plan international, acest lucru fiind posibil numai prin schimbarea opticii managerilor romani, prin adoptarea de catre firme a standardelor in vigoare, ce reprezinta practic cerintele minime pe plan calitativ mondial, dar fara de care existenta intreprinderilor nu este practic recunoscuta si, nu in ultimul rand, prin implementarea la nivel de firma a managementului calitatii totale, organizandu-se astfel un nou sistem informational si implicand toti angajatii, pe baza principiului calitatea este problema tuturor si a fiecaruia. Aceste schimbari care trebuie sa se produca si in intreprinderile noastre, sunt de competenta directorului general, care, in primul rand, trebuie sa inteleaga necesitatea lor, apoi sa-si sensibilizeze si sa motiveze angajatii, in special pe cei din domeniul calitatii, pentru ca impreuna sa poata alinia intreprinderea la cerintele calitative nationale si internationale actuale. Producatorii si comerciantii sunt interesati de existenta reglementarilor (standardelor) si de aplicarea acestora, interesele lor putand fi protejate numai printr-un cadru juridic adecvat care sa faca realizarea de produse frauduloase mult mai scumpe decat a produselor corecte.

Obiectivul general al unei firme este de a obtine si de a-si mentine reputatia pe pietele interne si externe, prin satisfacerea nevoilor clientilor sai, prin aprovizionarea cu produse de o calitate foarte buna care trebuie mentinuta constant, proiectata pentru a veni in intampinarea cerintelor lor la preturi competitive, toate acestea fiind dublate de un service eficient dupa vanzare.

Abordarea calitatii sub toate formele ei presupune libera initiativa, competitie, libertatea de a alege furnizorul dintr-un numar cat mai mare de ...

Bibliografie:

BOLOGA N. - "MERCEOLOGIA PRODUSELOR ALIMENTARE" - ED. OSCAR PRINT, BUCURESTI, 200L

BALAURE V. , CATOIU L, ADASCALITEI V. , 0LTEANU V. - "MARKETING" - ED. URANUS, BUCURESTI, 2000

DINU V. , NEGREA M. - "BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. A. S. E. , BUCURESTI, 200L

DRAGULESCU N. - "DE LA CALITATEA CONTROLATA LA CALITATEA TOTALA" - ED. ALTERNATIVE, BUCURESTI, L998

JURAN J. M. - "PLANIFICAREA CALITATII" - ED. TEORA, BUCURESTI, 2000

JURAN J. M. - "SUPREMATIA PRIN CALITATE. MANUALUL DIRECTORULUI DE FIRMA" - ED. TEORA, BUCURESTI, 2002

0LARU M. - "STUDIUL CALITATII PRODUSELOR SI SERVICIILOR" - ED. ECONOMICA PREUNIVERSITARA, BUCURESTI, 200L

0LARU M. - "TEHNICI SI INSTRUMENTE UTILIZATE IN MANAGEMENTUL CALITATII" - ED. ECONOMICA, BUCURESTI, 2000

PETRESCU V. , PARAIAN E. - "EXPERTIZA MARFURILOR" - ED. UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR, BUCURESTI, 2004

SCHILERU I. - "STIINTA MARFURILOR IN ROMANIA. PREMIZE SI TENDINTE" - ED. QLASSROM, BUCURESTI, 2000

STANCIU I. , PARAIANU E. , SCHILERU I. - "MERCEOLOGIE. CALITATEA SI SORTIMENTUL MARFURILOR NEALIMENTARE" - ED. OSCAR PRINT, BUCURESTI, L997

U - "BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR, BUCURESTI, 2004

STANCIU I. , SCHILERU I, SERBANESCU L. , ONETE B. , ATANASE A. , STANCIU C. - "CALIMETRIA" - ED. OSCAR, PRINT, BUCURESTI, 2001

STANCIU I. - "MANAGEMENTUL CALITATII TOTALE" - ED. CARTEA UNIVERSITARA, BUCURESTI, 2003

STANCIU I. - "CALITOLOGIA STIINTA CALITATII MARFURILOR. BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. RENAISSANCE, BUCURESTI, 2004

SOARE I. - "CERTIFICAREA CALITATII' - ED. ECONOMICA, BUCURESTI, L996

COLECTIA REVISTEI TRIBUNA CALITATII (ANII 2000 - 2002)

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Functia calitatii in managementul intreprinderii
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
69 pagini
Imagini extrase:
65 imagini
Nr cuvinte:
19 614 cuvinte
Nr caractere:
131 704 caractere
Marime:
93.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!