In cadrul acestei lucrari se efectueaza o analiza a posibilitatii de perfectionare a circuitului tehnic al marfurilor dintre furnizori si clienti la TRADE LAND SPEDITION SRL, cunoscut fiind faptul ca numai calitatea buna a produselor si a serviciilor poate conduce la imbunatatirea continua a relatiilor cu clientii.
Ca urmare a increderii capatate de acestia in firma, se poate ajunge la cresterea vanzarilor catre clientii existenti, dar si, prin recomandarile facute de ei, la atragerea de noi clienti, carora este aproape mereu necesar a se acorda referinte privind calitatea produselor si serviciilor.
In acest context, sunt expuse probleme privind calitatea, sistemul de asigurare a calitatii, de la TRADE LAND SPEDITION SRL, metodologia de elaborare a documentatiei manageriale-manualul calitatii-si prezentarea celui existent la firma, analiza indicatorilor economico-financiari. Ideile acestei teme constau in abordarea structurii si metodologiei elaborarii manualului calitatii care trebuie sa descrie cat mai fidel sistemul calitatii implementat la nivelul intreprinderii, sistem ce reprezinta un pas important pe scara evolutiei abordarii calitatii de catre fimele romanesti care, in conditiile actuale ale economiei de piata, trebuie sa se alinieze la nivelul intreprinderilor de pe plan international, acest lucru fiind posibil numai prin schimbarea opticii managerilor romani, prin adoptarea de catre firme a standardelor in vigoare, ce reprezinta practic cerintele minime pe plan calitativ mondial, dar fara de care existenta intreprinderilor nu este practic recunoscuta si, nu in ultimul rand, prin implementarea la nivel de firma a managementului calitatii totale, organizandu-se astfel un nou sistem informational si implicand toti angajatii, pe baza principiului calitatea este problema tuturor si a fiecaruia. Aceste schimbari care trebuie sa se produca si in intreprinderile noastre, sunt de competenta directorului general, care, in primul rand, trebuie sa inteleaga necesitatea lor, apoi sa-si sensibilizeze si sa motiveze angajatii, in special pe cei din domeniul calitatii, pentru ca impreuna sa poata alinia intreprinderea la cerintele calitative nationale si internationale actuale. Producatorii si comerciantii sunt interesati de existenta reglementarilor (standardelor) si de aplicarea acestora, interesele lor putand fi protejate numai printr-un cadru juridic adecvat care sa faca realizarea de produse frauduloase mult mai scumpe decat a produselor corecte.
Obiectivul general al unei firme este de a obtine si de a-si mentine reputatia pe pietele interne si externe, prin satisfacerea nevoilor clientilor sai, prin aprovizionarea cu produse de o calitate foarte buna care trebuie mentinuta constant, proiectata pentru a veni in intampinarea cerintelor lor la preturi competitive, toate acestea fiind dublate de un service eficient dupa vanzare.
Abordarea calitatii sub toate formele ei presupune libera initiativa, competitie, libertatea de a alege furnizorul dintr-un numar cat mai mare de ...
BOLOGA N. - "MERCEOLOGIA PRODUSELOR ALIMENTARE" - ED. OSCAR PRINT, BUCURESTI, 200L
BALAURE V. , CATOIU L, ADASCALITEI V. , 0LTEANU V. - "MARKETING" - ED. URANUS, BUCURESTI, 2000
DINU V. , NEGREA M. - "BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. A. S. E. , BUCURESTI, 200L
DRAGULESCU N. - "DE LA CALITATEA CONTROLATA LA CALITATEA TOTALA" - ED. ALTERNATIVE, BUCURESTI, L998
JURAN J. M. - "PLANIFICAREA CALITATII" - ED. TEORA, BUCURESTI, 2000
JURAN J. M. - "SUPREMATIA PRIN CALITATE. MANUALUL DIRECTORULUI DE FIRMA" - ED. TEORA, BUCURESTI, 2002
0LARU M. - "STUDIUL CALITATII PRODUSELOR SI SERVICIILOR" - ED. ECONOMICA PREUNIVERSITARA, BUCURESTI, 200L
0LARU M. - "TEHNICI SI INSTRUMENTE UTILIZATE IN MANAGEMENTUL CALITATII" - ED. ECONOMICA, BUCURESTI, 2000
PETRESCU V. , PARAIAN E. - "EXPERTIZA MARFURILOR" - ED. UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR, BUCURESTI, 2004
SCHILERU I. - "STIINTA MARFURILOR IN ROMANIA. PREMIZE SI TENDINTE" - ED. QLASSROM, BUCURESTI, 2000
STANCIU I. , PARAIANU E. , SCHILERU I. - "MERCEOLOGIE. CALITATEA SI SORTIMENTUL MARFURILOR NEALIMENTARE" - ED. OSCAR PRINT, BUCURESTI, L997
U - "BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR, BUCURESTI, 2004
STANCIU I. , SCHILERU I, SERBANESCU L. , ONETE B. , ATANASE A. , STANCIU C. - "CALIMETRIA" - ED. OSCAR, PRINT, BUCURESTI, 2001
STANCIU I. - "MANAGEMENTUL CALITATII TOTALE" - ED. CARTEA UNIVERSITARA, BUCURESTI, 2003
STANCIU I. - "CALITOLOGIA STIINTA CALITATII MARFURILOR. BAZELE MERCEOLOGIEI" - ED. RENAISSANCE, BUCURESTI, 2004
SOARE I. - "CERTIFICAREA CALITATII' - ED. ECONOMICA, BUCURESTI, L996
COLECTIA REVISTEI TRIBUNA CALITATII (ANII 2000 - 2002)
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.