Conducerea compartimentului de agroturism în agenția de turism

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 AGROTURISMUL - O PROVOCARE PENTRU MILENIUL III
2.1 REFERINTE TEORETICE
2.1.1 CONCEPTUL DE MANAGEMENT
2.1.2 CONCEPTUL DE TURISM RURAL SI AGROTURISM
2.1.3 FACTORI SI MOTIVATII CE INFLUENTEAZA DEZVOLTAREA AGROTURISMULUI
2.1.4 IMPACTUL SOCIO - ECONOMIC AL AGROTURISMULUI ASUPRA COMUNITATII LOCALE
2.2 AGROTURISMUL IN ROMANIA
2.2.1 CADRUL LEGISLATIV
2.2.2 STRATEGIILE DEZVOLTARII TURISMULUI RURAL LA NIVEL TERITORIAL. STRUCTURI TERITORIALE. ZONELE CU VOCATIE DIN ROMANIA
2.2.3 GOSPODARIA TARANEASCA AGROTURISTICA, REZULTAT AL STRATEGIEI DE DEZVOLTARE A AGROTURISMULUI
2.2.4 STRATEGIA DEZVOLTARII AGROTURISMULUI ROMANESC PE TERMEN MEDIU
2.2.5 STRUCTURI ORGANIZATORICE IN SUSTINEREA SI PROMOVAREA AGROTURISMULUI
2.3 AGROTURISMUL IN TARILE EUROPENE
2.3.1 EVOLUTIA SI ORGANIZAREA PE PLAN MONDIAL A ACTIVITATILOR DE AGROTURISM
2.3.2 POLITICA DE DEZVOLTARE SI PROTEJARE A AGROTURISMULUI IN TARILE U. E.
2.3.3 TENDINTE IN AGROTURISMUL EUROPEAN
3 MANAGEMENTUL AGENTIEI DE TURISM
3.1 ORGANIZAREA SI CONDUCEREA UNEI AGENTII DE TURISM
3.1.1 CONCEPTE SI TIPOLOGIA AGENTIILOR DE TURISM
3.1.2 DOCUMENTATIA SPECIFICA UNEI AGENTII DE TURISM
3.1.3 PRINCIPALELE ACTIVITATI SI PRODUSE TURISTICE ALE UNEI AGENTII DE TURISM
3.1.4 TOUR - OPERATORII PE PIATA PRODUSELOR TURISTICE
3.1.5 TENDINTE IN EVOLUTIA OFERTELOR DE SERVICII TURISTICE
3.2 SITUATIA AGENTIILOR DE TURISM DIN ROMANIA
3.2.1 LEGISLATIA IN TURISM
3.2.2 ORGANIZATIILE PROFESIONALE IN TURISM
3.2.3 REZULTATE SI PERFORMANTE ALE AGENTIILOR DE TURISM DIN ROMANIA
4 MANAGEMENTUL AGENTIEI DE TURISM "XYZ" BUCURESTI
4.1 ORGANIZAREA SI CONDUCEREA AGENTIEI DE TURISM "XYZ"
4.1.1 MEDIUL DE AFACERI AL AGENTIEI DE TURISM MAGEST TRAVEL
4.1.1.1 MICROMEDIUL
4.1.1.2 MACROMEDIUL
4.1.2 STRUCTURA ORGANIZATORICA
4.1.3 PRODUSELE SI SERVICIILE OFERITE - PE DEPARTAMENTE
4.1.4 CONDITII DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR TURISTICE
4.1.5 PRETURILE PRACTICATE DE AGENTIA MAGEST TRAVEL
4.1.6 MODALITATI DE PROMOVARE A PRODUSELOR TURISTICE
4.2 ANALIZA REZULTATELOR ECONOMICO - FINANCIARE PE BAZA BILANTULUI SI A CONTULUI PROFIT SI PIERDERI, PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.1 ANALIZA EVOLUTIEI ACTIVELOR PATRIMONIALE PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.2 ANALIZA EVOLUTIEI PASIVELOR PATRIMONIALE PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.3 RATELE DE STRUCTURA ALE ACTIVULUI PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.4 RATELE DE STRUCTURA ALE PASIVULUI PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.5 ANALIZA SOLVABILITATII PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.6 ANALIZA RATELOR DE RENTABILITATE PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.7 ANALIZA RISCULUI DE FALIMENT PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.8 ANALIZA RATELOR DE GESTIUNE PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.9 ANALIZA LICHIDITATII PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.10 ANALIZA ECHILIBRULUI FINANCIAR PE PERIOADA 2001 - 2004
4.2.11 CONCLUZII
5 MANAGEMENTUL DEPARTAMENTULUI DE AGROTURISM DIN CADRUL AGENTIEI DE TURISM "XYZ"
5.1 ORGANIZAREA SI CONDUCEREA DEPARTAMENTULUI DE AGROTURISM DIN CADRUL AGENTIEI DE TURISM "XYZ"
5.1.1 STRUCTURA ORGANIZATORICA
5.1.2 PRODUSELE SI SERVICIILE OFERITE
5.1.3 CONDITII DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR TURISTICE
5.1.4 PRETURILE PRACTICATE DE AGENTIA MAGEST TRAVEL
5.1.5 MODALITATI DE PROMOVARE A PRODUSELOR TURISTICE
5.2 ANALIZA EVOLUTIEI ACTIVITATII DEPARTAMENTULUI DE AGROTURISM, PE PERIOADA 2003 - 2004
5.2.1 ANALIZA EVOLUTIEI CAZARILOR PE PERIOADA 2003 - 2004
5.2.2 ANALIZA REZULTATELOR ECONOMICO - FINANCIARE PE PERIOADA 2003 - 2004
5.2.3 CONCLUZII
6 CONCLUZII. PROPUNERI
6.1 CONCLUZII
6.2 PROPUNERI
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Orice activitate in cadrul unei societati comerciale nu poate fi demarata, derulata si controlata decat plecand de la informatie. Modalitatea de gestionare a acesteia cu mijloace informative reprezinta o conditie esentiala a unui management modern si eficient.

In conditiile economiei de piata, sistemul informational financiar contabil capata o informatie sporita, influentand substantial marimea valorii nou create de intreprindere.

Este firesc ca intre diferitii parteneri (antreprenori, manageri, bancheri, etc.

) ai vietii economice sa existe conflicte de interese si de informatii.

Teoriile recente cauta sa gaseasca solutii la aceste conflicte, prin negocierea contractelor intre parteneri, de o maniera prin care sa se acopere, in cea mai mare parte, incertitudinea si riscurile aferente.

In acest context, preocuparea conducerii este ca, prin informatie, sa reduca incertitudinea si riscurile. Sub aceasta noua perspectiva sunt analizate atat sursele traditionale de informatii cat si cele moderne; este vorba de evidenta contabila (cu accent pe principiul prudentei), auditul juridic si financiar contabil, rating-ul sau analiza performantei prin metoda scorurilor, analiza grafica, etc.

In baza acestor informatii micro si macroeconomice se elibereaza previziuni asupra rentabilitatii agentilor economici, precum si analize ale diferitelor categorii de risc.

Din punct de vedere al procesului de decizie, problema oricarui agent economic consta in a da transformarii resurselor directia, orientarea, care permite cel mai bine atingerea obiectivelor. In cadrul unei firme se pot defini trei categorii de decizii: strategice, administrative si operationale, fiecare tip fiind legat de un aspect diferit al transformarii resurselor, care caracterizeaza activitatea agentului economic.

Teoria financiara identifica drept obiective generale ale agentului economic profitul, cresterea economica, flexibilitatea. Criteriile de masurare a atingerii acestor scopuri si obiective sunt fie marimi absolute, precum fondul de rulment, trezoreria neta, cifra de afaceri, capacitatea de autofinantare, marja asupra cheltuielilor variabile, fie marimi relative, precum rata indatorarii (levierul), rata rentabilitatii, etc.

Punctul de plecare in revizuirea periodica a obiectivelor din politica generala este analiza starii economico-financiare a societatii respective la anumite momente.

Realizarea pentru o societate comerciala a unui SIAD axat pe analiza activitatii financiar contabile ar putea acorda asistenta la nivel managerial pentru: diagnosticarea pozitiei societatii vizavi de concurenta, cat si vizavi de tertii cu care societatea intra in contact; analizarea si prognozarea evolutiei diferitilor indicatori economico financiari, cu precadere a indicatorilor de lichiditate, de risc, de gestiune, de profitabilitate precum si a indicatorilor privind rezultatul per actiune.

Pe baza informatiilor contabile se pot obtine numeroase informatii financiare.

Printre cele mai incisive (care ...

Bibliografie:

ALECU IOAN NICOLAE - "MANAGEMENT IN AGRICULTURA" - EDITURA CERES, BUCURESTI 2000

ALECU IOAN NICOLAE - "MANAGEMENTUL EXPLOATATIEI AGRICOLE" - EDITURA CERES, BUCURESTI 2001

ALECU IOAN NICOLAE, CAZAC VIOREL - "MANAGEMENTUL AGRICOL IN ROMANIA. TRECUT, PREZENT SI VIITOR" - EDITURA CERES, BUCURESTI 2002

CHIRIAC CRINA ALEXANDRA - "ASISTENTA TURISTICA IN ORGANIZAREA EVENIMENTELOR" - EDITURA THR - CG, BUCURESTI 2004

CHIRIAC CRINA ALEXANDRA, CRISTEA ANCA ADRIANA - "ANIMATIA IN TURISM SI INDUSTRIA OSPITALITATII" - EDITURA THR - CG, BUCURESTI 2004

CRETU CATALIN ROMEO - "RESURSE AGROTURISTICE" - EDITURA CARTEA UNIVERSITARA, BUCURESTI 2005

DONA ION - "ECONOMIE RURALA" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI 2000

DRAGHICI MANEA, ARBAGIC MIHAI - "MANAGEMENT GENERAL" - EDITURA AGORA, CALARASI 2001

DRAGHICI MANEA, BOLD I. , BUCIUMAN E. - "SPATIUL RURAL" - EDITURA MIRTON, TIMISOARA 2003

FORIS TIBERIU, DIMA DORU - "MANUAL DE FORMARE MANAGERIALA IN TURISM" - EDITURA PSIHOMEDIA, SIBIU 2001

GARCIA HENCHE BLANCA - "MARKETINGUL TURISMULUI RURAL IN SPANIA" - EDITURA IRECSON, BUCURESTI 2004

KOTLER P. - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI 2002

LUCA CONSTANTIN, HURMUZESCU DUMITRU - "MANUALUL PRACTIC AL AGENTULUI DE TURISM" - EDITURA THR - CG, BUCURESTI 2004

PLOHOTNIC DUMITRU, FURNEA MIHAELA, NICA LAURENTIU, BELOUS AURORA - "MANUALUL CONDUCATORULUI DE INTREPRINDERE MICA - PATRON TURISM (PENSIUNE TURISTICA)" - EDITURA THR - CG, BUCURESTI 2004;

RONDELLI VIORICA, COJOCARIU STELIANA - "MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR DIN TURISM SI INDUSTRIA OSPITALITATII" - EDITURA THR - CG, BUCURESTI 2004;

STANCIULESCU GABRIELA - "MANAGEMENTUL AGENTIEI DE TURISM" - EDITURA ASE, BUCURESTI 2002

STOIAN ELENA - "MANAGEMENTUL CALITATII IN AGROTURISM SI ALIMENTATIE PUBLICA" - NOTE DE CURS, USAMV, BUCURESTI 2005

STOIAN MARIA - "MARKETINGUL PENSIUNII" - ANTREC, MIN. TURISMULUI, BUCURESTI 2002

STOIAN MARIA - "TURISMUL RURAL - ELEMENT DE ACCELERARE A INTEGRARII ECONOMICE EUROPENE" - TEZA DE DOCTORAT

TINDECHE CRISTINA - "ANALIZA ECONOMICO - FINANCIARA" - CURSURI AN IV

"LEGISLATIE PRIVIND TURISMUL" - REGIA AUTONOMA MONITORUL OFICIAL, BUCURESTI, 1998

INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA: "TURISMUL ROMANIEI - BREVIAR STATISTIC" 2000 - 2004

GUVERNUL ROMANIEI: "STRATEGIA NATIONALA PENTRU DEZVOLTARE DURABILA", BUCURESTI 1999 - 2004

REVISTA VACANTE SI CALATORII, 2002 - 2004

REVISTA VACANTE LA TARA, 2004

REVISTA VACANTE IN ROMANIA, 2002 - 2004

REVISTA TURISM. RO, 2002

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Conducerea compartimentului de agroturism in agentia de turism
    • Anexe
      • Anexa I Documente Magest
        • Anexa I.doc
        • brevet.jpg
        • cui.jpg
        • date magest.jpg
        • licenta.jpg
      • Anexa 1.doc
      • Anexa 2.doc
      • Prezentare.ppt
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc, ppt, jpg
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
11 fisiere
Pagini (total):
145 pagini
Imagini extrase:
151 imagini
Nr cuvinte:
57 473 cuvinte
Nr caractere:
441 156 caractere
Marime:
2.14MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
Inginerie si management in alimentatie publica si agroturism
Materie:
Economie
Sus!