Aspecte privind promovarea serviciilor turistice pe internet

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
1.1 ROLUL TEHNOLOGIEI INFORMATIEI
1.2 DISTRIBUTIA ELECTRONICA
1.3 DESPRE STUDIILE DE CAZ
2 MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE
2.1 INTRODUCEREA SISTEMELOR DE REZERVARE COMPUTERIZATE CRS
2.2 OPERAREA SISTEMULUI DE REZERVARI
2.3 DEREGLAREA SECTORULUI ZBORURILOR AERIENE
2.4 DISTRIBUTIA HOTELIERA PRIN GDS
2.5 STRATEGII PENTRU VIITORUL GDS
2.6 STUDIU DE CAZ: SABRE
2.7 SABRE ASTAZI
2.8 INOVATIA LA SABRE
3 TURISM SI INTERNET
3.1 INTRODUCERE
3.2 INTERNETUL SI WWW
3.3 CONECTAREA LA INTERNET
3.4 DIFICULTATILE INTERNETULUI
3.5 MARKETINGUL PE INTERNET
3.6 TURISM SI WORLD WIDE WEB
3.6.1 MEGA SITE - URI DE CALATORII
3.7 NEINTERMEDIEREA
3.8 CONCLUZII
3.9 STUDIU DE CAZ: DEGRIFTOUR
4 PROMOVAREA PRODUSELOR TURISTICE PE INTERNET
4.1 SISTEMUL DE REZERVARE COMPUTERIZAT
4.2 LEGATURA CU GLOBAL DISTRIBUTION SYSTEMS
4.3 SISTEMUL DE CONEXIUNI
4.4 COMPANIILE HOTELIERE REPREZENTATIVE
4.5 SURSA ALOCARILOR
4.6 CONCLUZII
5 DISTRIBUTIA ELECTRONICA A HOTELURILOR MICI SI A INTREPRINDERILOR TURISTICE
5.1 TURISMUL DE AFACERI VS. TURISMUL DE AGREMENT
5.2 ROLUL ORGANIZATIILOR REGIONALE DE TURISM
5.3 DESTINATION MANAGEMENT SYSTEMS (DMS)
5.3.1 INFORMATIE SI REZERVARI
5.3.2 INFORMATIE, REZERVARI SI BAZE DE DATE PENTRU CLIENTI
5.3.3 SISTEME FOCALIZATE ASUPRA STRATEGIEI
5.4 FACTORI CHEIE DE SUCCES
5.4.1 SECTORUL PUBLIC SI PRIVAT
5.4.2 CALITATEA DATEI
5.4.3 TEHNOLOGIA
6 CONCLUZII SI PROPUNERI
6.1 REVIZUIREA GDS
6.2 HOME SHOPPING SI TELEVIZIUNEA INTERACTIVA
6.3 AGENTI INTELIGENTI (INTELLIGENT AGENTS)
6.4 UN CUVANT DE ATENTIONARE
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie. Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca.

Contributia sa la PNN, angajarea si dezvoltarea regionala sunt bine documentate, spre deosebire de alte sectoare, este prevazut sa creasca in importanta in urmatoarele decenii ca urmare a cresterii timpului liber. In turism informatia are un rol, foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind sangele unei industrii, fara care un sector nu poate functiona. Turistii au nevoie de informatie inainte de a pleca in calatorie pentru a-i ajuta sa planifice si sa aleaga intre optiuni, si de asemenea se observa cresterea nevoii de informatie in timpul calatoriei ca o tendinta spre cresterea calatoriilor independente.

Aceasta cere de asemenea informatii reflectand surse subtile: vacanta anuala si chiar week-end-ul sunt mai mult asociate cu enormul risc financiar si emotional. In Vest in special, timpul a devenit o marfa rara, mai ales pentru cupluri timpul petrecut impreuna este mai mult fugitiv. De aceea, pentru multi consumatori, vacanta lor anuala reprezinta o investitie emotionala mare care nu poate fi usor inlocuita daca ceva nu merge bine. De aceea, de cand calatorii nu pot pretesta produsul sau sa-si primeasca banii usor inapoi daca excursia nu se ridica la asteptarile lor, acces exact, demn de incredere, punctual si informatiile relevante sunt esentiale sa ajute sa ia o hotarare potrivita. Dupa Buhalis D. (1997), cu cat gradul de risc este mare in contextul pre-cumpararii, cu atat tendinta consumatorului de a cauta informatii despre produs este mai mare. Aceasta nevoie de informatii este sporita de caracteristicile produsului turistic.

In principal, printre acestea este intangibilitatea, spre deosebire de marfuri, produsul turistic nu poate fi cercetat inainte de cumparare si de aceea este aproape complet dependent de caracteristici pentru a-i ajuta pe consumatori sa ia o decizie de cumparare. Este de asemenea stabilit din punct de vedere geografic ca turistii trebuie sa circule sa consume produsul pentru a experimenta ceea ce cumpara. Alte doua caracteristici sunt complexitatea si interdependenta. Produsele turistice individuale sunt diverse, si in multe cazuri eterogenitatea este cea care le face atractive in primul rand. In completare, produsele turistice sunt rar cumparate individual, iar combinarile diferite si permutarile rutelor turistice alternative, modul de transport, timpul si casele de recreere fac decizia de calatorie dificila chiar si pentru cei initiati. Furnizorii, de aceea, infrunta o provocare, pe care Kaven poetic a descris-o ca incercand sa castige identitate cu milioane de potentiali clienti acoperind toata gama de venituri, interese, cunostinte, nevoi. Chiar si cea mai simpla excursie inseamna sa potriveasca asteptarile diversilor turisti cu varietatea sortimentelor si optiunilor furnizate de milioane de furnizori ...

Bibliografie:

GH. M. PISTOL - "MARKETING" - BUCURESTI, 2003

ANON - "RESERVATION SYSTEMS - COMMUNICATION NETWORKS THAT SELL ROOMS" - 1968

A. BONDREA, M. EPURE - "CERCETARI DE MARKETING" - BUCURESTI, 2000

CONNELL S. - "TIM AND SAM - USE OF TECHNOLOGY TO CREATE NEW BUSINESS RELATIONSHIPS FOR TOURISM" - 1996

COYNE R. - "THE RESERVATIONS REVOLUTION" - 1995

COYNE R. , BURNS J. - "GLOBAL CONNECTIVITY" - 1996

CRICHTON E. , EDGAR D. - "MANAGING COMPLEXITY FOR COMPETITIVE ADVANTAGE - AN IT PERSPECTIVE" - 1995

DAVIS S. , DAVIDSON B. - "2020 VISION. TRANSFORM YOUR BUSINESS TODAY TO SUCCEED IN TOMORROWS ECONOMY" - NEW YORK, 1991

JONES C. - "DESTINATION DATABASES AS KEYS TO EFFECTIVE MARKETING" - SAN FRANCISCO, 1992

KASAVANA M. , CAHILL J. - "MANAGING COMPUTERS IN THE HOSPITALITY INDUSTRY" - MICHIGAN, 1992

MUTCH A. - "THE ENGLISH TOURIST NETWORK AUTOMATION PROJECT: A CASE STUDY IN INTERORGANIZATIONAL SYSTEM FAILURE" - 1996

OLSEN M. - "EVENTS SHAPING THE FUTURE AND THEIR IMPACT ON THE MULTINATIONAL HOTEL INDUSTRY" - PARIS, 1997

RICHARDS L. - "EUROPE - IS IT THAT DIFFERENT" - 1992

SCHAEFFER B. - "USING TECHNOLOGY TO REACH THE TRAVEL TRADE" - 1994

SCHMID B. - "ELECTRONIC MARKETS IN TOURISM" - 1994

SCHONLAND A. , WILLIAMS P. - "USING THE INTERNET FOR TRAVEL AND TOURISM SURVEY RESEARCH: EXPERIENCE FROM THE NET TRAVELLER SURVEY" - 1996

SHELDON P. - "ISSUES IN THE DEVELOPMENT OF DESTINATION INFORMATION SYSTEMS" - SAN FRANCISCO, 1993

SHELDON P. - "TOURISM INFORMATION TECHNOLOGY" - UK, 1997

SUSSMANN S. , BAKER M. - "RESPONDING TO THE ELECTRONIC MARKETPLACE: LESSONS FROM DESTINATION MANAGEMENT SYSTEMS" - 1996

EUROPEAN COMMISSION - "MICROECONOMIC ANALYSIS OF THE TOURISM SECTOR" - BRUSSELS, 1993

FINANCIAL TIMES SERVICE, BARCLAYS - "INTRODUCE SERVICE WITH LINKS TO RETAILERS" - 1998

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Aspecte privind promovarea serviciilor turistice pe internet
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2004
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
125 pagini
Imagini extrase:
107 imagini
Nr cuvinte:
44 073 cuvinte
Nr caractere:
228 040 caractere
Marime:
191.35KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
Marketing
Materie:
Economie
Sus!