Aspecte generale ale comerțului electronic în tranzacțiile internaționale

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 STRUCTURA COMERTULUI ELECTRONIC
2.1 INTERNET - UL SI REDEFINIREA AFACERILOR
2.2 NOUA ECONOMIE: CONCEPT
2.3 CE ESTE COMERTUL ELECTRONIC
2.4 ANATOMIA UNUI SITE DE CYBERCOMMERCE
2.5 CONFIDENTIALITATEA SI SIGURANTA TRANZACTIILOR PE INTERNET
2.6 COMPONENTE SOFTWARE SI HARDWARE PENTRU E - COMMERCE
3 "INFO GHID"AL AFACERILOR ELECTRONICE
3.1 ANALIZA POSIBILITATILOR DE AFACERI
3.2 40 DE CONCEPTE PENTRU O INTREPRINDERE MICA
3.3 PROTEJAREA IDEILOR
3.4 ABC - UL COMERCIALIZARII
3.5 MODELELE DE AFACERI
3.6 B2B SAU COMERTUL DE SCHIMB INTRE INTREPRINDERI
3.7 STUDIUL PIETEI
3.8 PREVIZIUNILE DE VANZARE
3.9 LISTA STRATEGIILOR DE PROMOVARE
4 COMERTUL ELECTRONIC IN ECONOMIA MONDIALA
4.1 COMERTUL ELECTRONIC IN CADRUL ORGANIZATIEI MONDIALE A COMERTULUI
4.2 WEB MONDIAL
4.3 CADRUL JURIDIC AL COMERTULUI ELECTRONIC
4.4 FRAUDE IN COMERTUL ELECTRONIC
4.5 TENDINTE 2006
5 PREZENTARE GENERALA A COMERTULUI ELECTRONIC IN ROMANIA
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Incepand cu 1960 pana in prezent ce am fi putut crede despre o intreprindere care nu dispunea de telefon?

Acelasi lucru vom crede incepand cu 2005 despre intreprinderile care nu vor dispune de site-uri pe internet si care nu vor utiliza noile tehnici de comunicare. Deja multe intreprinderi cer ca furnizorii lor sa fie conectati pentru a incheia contracte cu ele.

Magazinul general a disparut de mult timp. Centrele comerciale si marile magazine au facut sa dispara practic magazinele de la colt si tarabele. Comertul electronic va modifica si el modul de distributie a bunurilor si servicilor.

Peter F. Drucker, mentorul tuturor gestionarilor si administratorilor occidentali, chiar la 90 de ani, recunoaste prin aparitia comertului electronic, ca avem de a face cu o revolutie care se constata in modul de a aface afaceri dar si prin structura institutiilor de formare. De acum in 30 de ani universitatiile asa cum le cunoastem nu vor mai exista a spus el. E Learnig va face parte din revolutia sociala. De exemplu dupa Comisia Europeana procentul de acces al adultilor la formare pe parcursul vietii trebuie sa se dubleze pana in 2005. Ati auzit de previziuni si ati citit interminabilele statistici cu privire la efectele internetului asupra economiei. Acum cativa ani internetul era un fenomen nou despre care majoritatea oamenilor nu stiau mare lucru. Insa acum el ne schimba modul de comunicare si de efectuare a afacerilor.

Internetul ofera astazi utilizatorilor posibilitatea de a cauta informatia la orice ora din zi sau noapte si de a comunica instantaneu datorita curierului electronic si formularelor electronice.

Si iata acum ca datorita modului de cumparare prin on-line efectele internetului depasesc toate asteptarile noastre.

Comertul electronic ofera adesea vanzatorilor actuali posibilitatea de a-si mari clientela. Poate sa fie si un mijloc eficient de comercializare a produselor sau serviciilor si de expunere a produselor in stoc. In trecut comerciantii trebuiau sa ridice adevarate sali de expunere sau producerea unor cataloage scumpe pentru a da o imagine generala a produselor lor.

Asadar internetul ofera acum un mijloc electronic pentru a ameliora strategia lor de marketing. Fie ca este utilizat un magazin virtual in locul unui magazin real sau ca este folosit pentru a va ameliora punctul de vanzare cu amanuntul, decizia de a realiza un site de comert electronic ar trebui sa se bazeze pe un plan si o pregatire solida si pe asteptari realiste cu privire la investitii si pe randamentul investitiilor. Ar trebui sa stabilit un plan cu privire la intreprinderea on-line exact asa l-ati face pentru o intreprindere care exista din punct de vedere fizic.

Dupa Strategy Analytics pana in 2004 piata mondiala a comertului electronic va cuprinde 14 miliarde de tranzactii anuale cu o valuare totala de 200 miliarde de dolari.

Structura comertului electronic Internet-ul si redefinirea afacerilor In mod traditional, investitiile in tehnologia ...

Bibliografie:

ROSU HAMZESCU ION, FRATOSTITIANU COSMIN, MARINESCU LIVIU - "NOUA ECONOMIE SI SOCIETATEA INFORMATIONALA" - EDITURA MONDO EC, CRAIOVA, 2002

DRAGANESCU M. - "COMERTUL ELECTRONIC" - ECONOMISTUL, 2000

KASIM B. - "COMPRENDRE LE COMMERCE ELECTRONIQUE" - MICROSOFT, 2003

ROSU HAMZESCU ION - "COMERTUL ELECTRONIC LA SFARSIT DE SECOL SI INCEPUT DE MILENIU" - EDITURA MONDO EC, CRAIOVA, 2001

FRATOSTITIANU COSMIN, SERBAN N. - "GLOBALIZAREA SI PROBLEMELE NOII ECONOMII MONDIALE" - EDITURA MONDO EC, CRAIOVA, 2001

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Aspecte generale ale comertului electronic in tranzactiile internationale
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
99 pagini
Imagini extrase:
113 imagini
Nr cuvinte:
33 146 cuvinte
Nr caractere:
180 610 caractere
Marime:
305.33KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!