Aplicații ale strategiei de promovare a mărcii unei companii

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 POZITIA SI DIMENSIUNEA MARCII
1.1 IMPORTANTA MARCII
1.2 COMPONENTELE MARCII
1.3 PROTECTIA JURIDICA A MARCII
1.4 RELEVANTA IDENTITATII CORPORATIVE IN CEEA CE PRIVESTE MARCA
1.4.1 MISIUNEA MARCII
1.4.2 CULTURA INTERNA DE MARCA
1.5 INFLUENTA MARCII ASUPRA CONSUMATORULUI
1.5.1 CONSTIENTIZAREA - UN INSTRUMENT CANTITATIV PENTRU EVALUAREA MARCII
1.5.1.1 DIFERITE GRADE DE CONSTIENTIZARE A MARCII
1.5.2 FIDELITATEA MARCII - STABILIREA SI MENTINEREA FIDELITATII
1.5.2.1 CUMPARAREA REPETATA
1.5.3 DIMENSIUNI RATIONALE SI EMOTIONALE ALE MARCII CE INFLUENTEAZA CONSUMATORUL
1.5.3.1 DIMENSIUNILE COGNITIVE ALE MARCII
1.5.3.2 DIMENSIUNILE EMOTIONALE ALE MARCII
2 PREZENTAREA COMPANIEI XYZ
3 STRATEGIA DE MARCA PEGASUS
3.1 PLANIFICAREA STRATEGIEI DE MARCA
3.1.1 ANALIZA PIETEI
3.1.2 ANALIZA MARCII
3.1.3 PLANIFICAREA MARCII
3.2 STRATEGIA DE MARCA PEGASUS
3.2.1 ANALIZA PIETEI DE CURIERAT
3.2.2 AUDITAREA DE MARCA PEGASUS
3.2.3 PLANIFICAREA MARCII PEGASUS
3.3 STRATEGIA DE COMUNICARE PEGASUS
3.3.1 CONSTIENTIZAREA DE POZITIONARE SI A IDENTITATII VIZUALE
3.3.2 CAMAPANII PROMOTIONALE
3.3.3 CAMPANIE DE CONSOLIDARE A IMAGINII
3.3.4 CAMPANII TACTICE
4 ANEXE
5 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

In epoca globalizarii, lumea devine din ce in ce mai complexa si implicit individul isi propune sa descopere noi modalitati, mai eficiente de a exista si progresa. In zilele noastre, analizand perspectiva consumatorului, acesta tinde sa se opreasca asupra celor mai increzatoare semne ce ii ies in cale, de cele mai multe ori pentru a castiga timp.

Trendul actual i-a determinat pe specialistii in marketing sa elaboreze strategii de orientare spre client iar mediul afacerilor pune un accent semnificativ pe satisfactia clientilor. Cea mai importanta legatura comunicativa intre producator si consumator, principala conexiune a celor doua entitati este marca.

Marca reprezinta bunul cel mai de pret al unei organizatii, suma valorilor, a imaginii si a reputatiei unei companii avand abilitatea de a genera oportunitati noi de afaceri prin ea insasi si impunand necesitatea unei politici de management pe termen lung. Este esenta identitatii companiei determinand pozitia si perceptia ei pe piata. Rolurile principale ale marcii sunt de a diferentia compania pe piata si de a adauga valoare prin personalitate la ceva creat.

Marca are valoare pentru consumator deoarece simplifica alegerea, salveaza timp si efort la cumparaturi, creeaza relevanta si apartenenta la un grup social, status, precum si satisfactie prin performanta si calitate. Marca are valoare pentru companie deoarece este fundamentul afacerii, motorul preferintei de alegere a companiei, o bariera de protectie, creste valoarea companiei, confera eficienta si eficacitate companiei, determina consumatorii loiali, determina profitabilitate si asigura putere in fata intermediarului.

Pozitionarea pe piata este acel proces prin care o companie incearca sa se impuna in mintea consumatorilor si sa se diferentieze de competitie prin promovarea unui beneficiu unic. Aceasta trebuie sa se reflecte in toate actiunile si materialele de promovare astfel incat orice vizualizare a logo-ului sau receptare a numelui sa fie asociata firesc in mintea consumatorului automat cu beneficiul principal si promisiunea marcii.

Pozitionarea este un proces lung si complex solicitand eforturi conjugate ale tuturor reprezentantilor marcii Studii britanice reliefau faptul ca de cele mai multe ori oamenii se incred in nume de marci mai mult decat in fortele de ordine sau in sistemul juridic.

Astfel se poate spune ca relatia dintre consumatori si marci de succes este extrem de relevanta.

O marca de succes inseamna un produs, serviciu, persoana sau loc foarte cunoscut, prezentat pe piata intr-un mod pe care utilizatorul sau cumparatorul il gasesc ca fiind relevant sau unic. Marcile sunt folosite atat pentru produse, cat si pentru servicii si pot fi asociate chiar cu oameni cum ar fi actori, cantareti sau locuri, de exemplu marketingul folosit pentru prezentarea atractiilor turistice. Marcile pot apartine de asemenea organizatiilor non-profit, cel mai frecvent in cazul celor internationale cum sunt Crucea Rosie sau Greenpeace. Succesul ...

Bibliografie:

BERNAYS EDWARD - "CRISTALIZAREA OPINIEI PUBLICE" - COMUNICARE. RO, BUCURESTI, 2003

BROMLEY D. B. - "REPUTATION, IMAGE AND IMPRESSION MANAGEMENT" - WILEY, NEW YORK, 1993

CHERNATONY LESLIE, MCDONALD MALCOLM - "CREATING POWERFUL BRANDS" - 3RD EDITION, HEINEMANN, OXFORF 2003

ELWOOD IAIN - "THE ESSENTIAL BRAND BOOK" - 2ND EDITION, KOGAN PAGE LTD. , LONDRA, 2002

GILMORE FIONA - "WARRIORS ON THE HIGH WIRE" - HARPER COLLING BUSINESS, 2001

HEILBRUM BENOIT - "LOGO - UL" - COMUNICARE. RO, BUCURESTI, 2002

KAPFERER JEAN - NOEL - "STRATEGIC AND BRAND MANAGEMENT" - FREE PRESS, NEW YORK, 1992

KOTLER PHILIP - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - TEORA, BUCURESTI, 1997

KLEIN NAOMI - "NO LOGO" - FLAMINGO, LONDRA, 2003

LEVINE MICHAEL - "A BRANDED WORLD: ADVENTURES IN PUBLIC RELATIONS AND THE CREATION OF SUPERBRANDS" - EDITIA 1, NEW YORK: WILEY, 2003

MORLEY MICHAEL - "HOW TO MANAGE YOUR GLOBAL REPUTATION. GUIDE TO THE DYNAMICS OF INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS" - EDITURA MACMILLAN, LONDRA, 1998

MURPHY JOHN M. - "BRANDING - A KEY MARKETING TOOL" - MCGRAW - HILL, NEW YORK, 1987

OLINS WALLY - "NOUL GHID DE IDENTITATE: CUM SE INITIAZA SI SE SUSTINE SCHIMBAREA PRIN MANAGEMENT IDENTITATIV" - COMUNICARE. RO, 2004

PETRE DAN - "PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI" - COMUNICARE. RO, 2004

RANDALL GEOFFREY - "BRANDING. A PRACTICAL GUIDE TO PLANNING YOUR STRATEGY" - LONDRA, KOGAN PAGE LTD. , 2000

REIS AL. , REIS LAURA - "CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI" - CURIER MARKETING, BUCURESTI, 2003

STANCIU STEFAN, IONESCU MIHAELA ALEXANDRA - "CULTURA SI COMPORTAMENT ORGANIZATIONAL" - COMUNICARE. RO, BUCURESTI, 2005

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Aplicatii ale strategiiei de promovare a marcii unei companii
    • Anexe
      • Anexe.doc
      • Oferta Pegasus noua 2006.pdf
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc, pdf
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2006
Nr fișiere:
5 fisiere
Pagini (total):
46 pagini
Imagini extrase:
85 imagini
Nr cuvinte:
17 359 cuvinte
Nr caractere:
95 749 caractere
Marime:
3.44MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Economie
Sus!