Analiza strategiei de piață a unui hipermarket pe piața românească

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 MEDIUL DE MARKETING
2.1 PIATA SI COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI
2.2 ANALIZA INTERNA A UNEI INTREPRINDERI
2.3 ANALIZA MEDIULUI EXTERN DE MARKETING
2.3.1 COMPONENETELE MICROMEDIULUI
2.3.2 COMPONENETELE MACROMEDIULUI
3 ROLUL SI LOCUL STRATEGIEI DE PIATA IN CADRUL POLITICII DE MARKETING AL FIRMEI
3.1 ACTIVITATEA DE MARKETING A FIRMEI CARE ACTIONEAZA PE PIATA MONDIALA
3.2 FUNDAMENTAREA STRATEGIEI DE PIATA
3.3 TIPOLOGIA STRATEGIILOR DE PIATA
3.4 LOCUL STRATEGIEI DE PIATA IN ACTIVITATEA DE MARKETING
4 DEZVOLTAREA SOCIETATII CARREFOUR PE PIATA ROMANEASCA
4.1 CARREFOUR PE PLAN MONDIAL
4.2 CARREFOUR IN ROMANIA
4.3 MEDIUL DE MARKETING
5 STRATEGIA DE PIATA A HYPERMARKETURILOR CARREFOUR PE PIATA ROMANEASCA
5.1 MIXUL DE MARKETING
5.2 ANALIZA ALTERNATIVELOR STRATEGICE LA NIVELUL UNITATII CARREFOUR
5.3 STRATEGIA DE PIATA - FUNDAMENT IN ACTIVITATEA DE MARKETING A SOCIETATII CARREFOUR
6 CONCLUZII
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Intreprinderea nu traieste izolat. Fie ca este vorba de marea intreprindere, care are un impact de netagaduit asupra dezvoltarii societatii si a carei activitate depaseste sau tinde sa depaseasca frontierele nationale, fie de firme a caror marime si influenta sunt mai limitate, intreprinderea moderna inteleasa atat ca structura sociala concreta cat si ca agent de productie, iar in ultimul timp ca sistem politic - este considerata ca fiind inseparabila de mediul sau inconjurator caruia i se circumscrie, ea reprezentand un sistem, o realitate complexa intr-un permanent schimb cu exteriorul, printr-o multitudine de procese de decizie, cautare, receptare si transmisie de informatii.

Formularea unei strategii realiste, coerente, si explicite dobandeste astazi, mai mult ca oricand, o importanta capitala pentru intreprindere, pentru prefigurarea viitorului acesteia si reducerea incertitudinii, intrucat aceasta ii permite sa influenteze, prin anticipatie, evolutia mediului sau inconjurator, mai degraba decat a se multumi sa reactioneze la schimbari si, in acelasi timp, sa tempereze efectele de subminare ale unei dorinte excesive de profit maximal pe termen scurt. Lucrarea se intituleaza Fundamentarea strategiei de piata a hipermarketului Carrefour in contextul intrarii pe piata romaneasca si este structurata in patru parti distincte.

Primul capitol Mediul de marketing face o analiza a mediului in care firma isi desfasoara activitatea si mai exact a intregului ansamblu de factori ce alcatuiesc o structura complexa, eterogena. Intre intreprindere si mediul sau extern se creeaza un sistem permanent de relatii, ce marcheaza, in ultima instanta, intreaga sa activitate de marketing.

Intreprinderea moderna, procupata sa joace un rol activ in cadrul pietei, are absoluta nevoie de cat mai multe informatii, acestea putand fi obtinute nu numai prin intermediul semnalelor pietei, ci si in mod direct, prin cercetarea in totalitate a pietei si de asemenea a comportamentului consumatorului. Tot in acest capitol se face o analiza a situatiei interne a intreprinderii, analiza care are drept scop sa releve daca aceasta obtine maximum de profit si in acelasi timp sa explice o parte din disfunctionalitatile reperate in momentul analizei.

Capitolul al II lea Rolul si locul strategiei de piata in cadrul politicii de marketing al firmei contureaza clar locul ocupat de aceasta strategie in activitatea de marketing a unei firme.

Pozitia centrala a strategiei de piata rezulta si din raportarea acesteia direct la esenta viziunii si demersului de marketing.

Capitolul al III lea Dezvoltarea societatii Carrefour pe piata romaneasca, face trecerea spre partea cea mai dinamica a lucrarii, prin prezentarea societatii analizate, atat pe plan mondial, cat si in Romania.

Si cum analiza mediului ar trebui sa fie punctul de plecare al oricarei activitati de marketing, si aici sunt studiati factori interni si externi care actioneaza asupra firmei.

Acesti factori exercita ...

Bibliografie:

ANGHELESCU, D. A - "STRATEGII COMPETITIVE DINAMICE", COLECTIA NATIONALA, 2001

BACANU BOGDAN - "MANAGEMENT STRATEGIC", ED. TEORA, BUCURESTI, 1997

BALAURE VIRGIL(COORD) - "MARKETING", ED. URANUS, BUCURESTI, 2000

EPURE MANUELA - "PROGRAME DE MARKETING", ED. FUNDATIEI ROMANIA DE MAINE, 2001

FLORESCU C. , ANGHEL L - "APLICATII IN MARKETING", ED. EXPERT, BUCURESTI, 1999

FORESCU C - "MARKETING. GRUP ACADEMIC DE MARKETING SI MANAGEMENT ", BUCURESTI, 1992

GHITA ALINA - "CICLUL VIETII PRODUSELOR. OPTIUNI STRATEGICE", ED. ALL BECK, BUCURESTI, 1999

HILL E, OSULLIVAN T - "MARKETING", 1997

JUGANARU MARIANA - "MARKETING" ED. EXPERT, BUCURESTI, 2000

KOTLER PHILIP - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI", BUCURESTI, ED. TEORA, 1997

KOTLER PHILIP - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI", EDITURA TEORA, 1998

MCDONALD MALCOM - "MARKETING STRATEGIC", ED. CODECS, BUCURESTI, 1998

MOISUC CONSTANTIN (COORD), PISTOL LUMINITA, GURGU ELENA - "ECONOMIE INTERNTIONALA", ED. FUNDATIEI ROMANIA DE MAINE, BUCURESTI, 2001

NICOLESCU OVIDIU - "FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI", TRIBUNA ECONOMICA, BUCURESTI, 2001

OLTEANUV. , BONDREA A. A. , EPURE M - "CERCETARI DE MARKETING", EDITURA FUNDATIEI ROMANIA DE MAINE, BUCURESTI, 2000

POP NICOLAE, DUMITRU IONEL - "MARKETING INTERNATIONAL", BUCURESTI, 2001

PISTOL GH. M - "MARKETING", EDITURA FUNDATIEI ROMANIA DE MAINE, BUCURESTI, 1999

RUSSU CORNELIU - "MANAGEMENT STRATEGIC", ED. ALL BACK, BUCURESTI, 1999

NANES MARCELA - "MANAGEMENTUL STRATEGIC AL INTREPRINDERII SI PROVOCARILE TRANZITIEI", ED. ALL BECK, BUCURESTI, 2000

"MARKETING", ED. NEMIRA, BUCURESTI, 1997

"LINISTE IN MAGAZINELE ROMANESTI", MAGAZIN PROGRESIV, OCTOMBRIE, 2003

"UN NOU CENTRU COMERCIAL", MAGAZIN PROGRESIV, OCTOMBRIE, 2003

"CARREFOUR SE EXTINDE", MAGAZIN PROGRESIV, DECEMBRIE, 2002

"MARCI PROPRII IN ROMANIA", MAGAZIN PROGRESIV, MAI, 2003

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza strategiei de piata a unui hipermarket pe piata romaneasca
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
80 pagini
Imagini extrase:
112 imagini
Nr cuvinte:
27 859 cuvinte
Nr caractere:
152 145 caractere
Marime:
1.19MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
A.s.e.
Materie:
Economie
Sus!