Analiza privind evaluarea activității profesionale în cadrul funcțiilor publice

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 ROLUL MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE IN DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI SI A PERSONALULUI
1.1 ASPECTE GENERALE
1.2 DEFINIREA POLITICII DE MANAGEMENT AL RESURSELOR UMANE
1.3 FORMULAREA POLITICILOR DE MANAGEMENT AL RESURSELOR UMANE
2 EVALUAREA PERSONALULUI - ATRIBUTIE ESENTIALA A MANAGEMENTULUI RESURSELOR UMANE
2.1 EVALUAREA PERSONALULUI - ASPECTE GENERALE
2.1.1 DEFINITIA PERFORMANTEI SI FACTORII CARE CONTRIBUIE LA PERFORMANTA INDIVIDUALA IN MUNCA
2.1.2 EVALUAREA PERSONALULUI
2.2 EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE
2.3 ABORDARI MODERNE A PROCESULUI DE EVALUARE A PERFORMANTELOR INDIVIDUALE
3 EVALUAREA PERFORMANTEI IN SISTEMUL FUNCTIEI PUBLICE
3.1 EVALUAREA PERFORMANTEI - ASPECTE GENERALE
3.1.1 INTRODUCERE
3.1.2 TERMENI UTILIZATI
3.1.3 PREVEDERI LEGALE APLICABILE
3.1.4 PERIOADA DE EVALUARE
3.1.5 FISA POSTULUI
3.1.6 STABILIREA OBIECTIVELOR INDIVIDUALE
3.1.7 DERULAREA INTERVIURILOR DE EVALUARE
3.2 PROCEDURI DE EVALUARE A PERFORMANTELOR PROFESIONALE ALE FUNCTIONARILOR PUBLICI
3.2.1 PROCEDURA DE EVALUAREA PERFORMANTELOR FUNCTIONARILOR PUBLICI DE CONDUCERE SAU DE EXECUTIE
3.2.2 PROCEDURA DE EVALUAREA PERFORMANTELOR INALTILOR FUNCTIONARILOR PUBLICI
3.2.3 PROCEDURA DE EVALUAREA PERFORMANTELOR FUNCTIONARILOR PUBLICI DEBUTANTI
4 STUDIU DE CAZ IN CADRUL XYZ
4.1 ORGANIZAREA SI ATRIBUTIILE MMSSF SI INSTITUTIILE AFLATE IN SUBORDINEA, COORDONAREA SAU SUB AUTORITATEA ACESTUIA
4.2 STATISTICA ACORDARII CALIFICATIVELOR IN URMA EVALUARII PERFORMANTELOR INDIVIDUALE IN ANII 2003 SI 2004
4.3 STUDIU DE CAZ - EVALUAREA FUNCTIONARULUI PUBLIC DEBUTANT
4.4 STUDIU DE CAZ - EVALUAREA FUNCTIONARULUI PUBLIC DE EXECUTIE
4.5 STUDIU DE CAZ - EVALUAREA INALTULUI FUNCTIONAR PUBLIC
5 CONCLUZII SI PROPUNERI
6 ANEXE
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Managementul resurselor umane consta in ansamblul activitatilor orientate catre asigurarea, dezvoltarea, motivarea si mentinerea resurselor umane in cadrul organizatiei in vederea realizarii cu eficienta maxima a obiectivelor acesteia si satisfacerii nevoilor angajatilor.

Modelul clasic de management al resurselor umane este asa numitul model secvential ilustrat in urmatoarea diagrama: Managementul resurselor umane se defineste in mod conventional ca un ansamblu de activitati prin care se asigura procurarea, dezvoltarea si conservarea resurselor umane de care are nevoie o organizatie pentru a-si atinge obiectivele.

Conceptia de management resurse umane (MRU) pune accentul, inainte de toate, pe descrierea activitatilor componente, fara a incerca sa expliciteze obiectivele specifice urmarite prin indeplinirea acestor activitati.

De aceea se impune o reformulare a domeniului MRU, definind acest sistem ca un ansamblu de elemente diferentiate si interdependente care completeaza si reinnoiesc un ciclu de activitati si care utilizeaza si scopul de a produce rezultatele dorite. Functionarea sistemului si a componentelor sale impune o precizare: orice sistem opereaza intr-un mediu dat cu care fiecare din componentele sale sau, ansamblul componentelor intretine legaturi de interdependenta. Mediul se caracterizeaza printr-o multitudine de forte care usureaza functionarea sistemului sau dimpotriva, se constituie in piedici. Tinand seama de cele prezentate, notiunea de sistem se poate reprezenta simbolic astfel: Ca sistem, MRU este format din urmatoarele componente principale: a) rezultatele dorite (urmarite): Pentru a evidentia finalitatile MRU, trebuie sa pornim de la considerentul ca, in esenta, organizatia are un obiectiv productia de bunuri si servicii pentru satisfacerea nevoilor specifice ale unei populatii, in conditiile satisfacerii propriilor sai membri, rezultand astfel un obiectiv de natura economica (productivitatea) si unul de natura umana (satisfactia). Avand in vedere aceste aspecte, consideram productivitatea si satisfactia in munca sunt doua finalitati distincte ale sistemului de management al resurselor umane.

Pentru a raspunde acestor exigente de ordin economic si uman, MRU isi propune sa obtina urmatoarele rezultate: sa puna la dispozitia organizatiei efective de personal, corespunzatoare sub raport cantitativ si calitativ, in concordanta cu posturile existente; sa asigure stabilitatea relativa a personalului; sa ofere indivizilor si grupurilor posibilitatea de a gasi raspuns la asteptarile lor si la nevoile lor, sau altfel spus, sa creeze si sa mentina un mediu de munca satisfacator si valorizant.

b) activitatile: reprezinta ansamblul sau secventa de actiuni care trebuie intreprinse pentru a atinge rezultatul dorit.

Sub raportul activitatilor, dimensiunea operationala a MRU se compune din cele mai multe activitati specifice care pot fi ordonate logic si temporar astfel: determinarea obiectivelor generale si a politicilor care sa ...

Bibliografie:

ALEXANDRINA DEACONU - "MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE" - SUPORT DE CURS, 2005

MATHIS L. ROBERT, NICA C. PANAITE, RUSU COSTACHE - "MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1997

PROGRAMUL PHARE 2001 RO. 0106. 04 "ELABORAREA SI IMPLEMENTAREA MECANISMULUI PENTRU APLICAREA DEPLINA A LEGII PRIVIND STATUTUL FUNCTIONARILOR PUBLICI - GHID PRIVIND EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE INDIVIDUALE SI MOTIVAREA FUNCTIONARILOR PUBLICI, ANFP, 2004

PROGRAMUL PHARE 2001 RO. 0106. 04 "ELABORAREA SI IMPLEMENTAREA MECANISMULUI PENTRU APLICAREA DEPLINA A LEGII PRIVIND STATUTUL FUNCTIONARILOR PUBLICI - GHID PRIVIND CARIERA SI MOTIVAREA FUNCTIONARILOR PUBLICI, ANFP, 2004

STATUTUL FUNCTIONARILOR PUBLICI - LEGEA NR. 188/1999, REPUBLICATA

DEZVOLTAREA CARIEREI FUNCTIONARILOR PUBLICI - HOTARAREA GUVERNULUI NR. 1209/2003

ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA XYZ - HOTARAREA GUVERNULUI NR. 737/2003, CU MODIFICARI SI COMPLETARI ULTERIOARE

CODUL DE CONDUITA A FUNCTIONARILOR PUBLICI - LEGEA NR. 7/2004

TRANSPARENTA IN EXERCITAREA DEMINITATILOR PUBLICE SI A FUNCTIILOR PUBLICE - LEGEA NR. 161/2003, PRIVIND UNELE MASURI PENTRU ASIGURAREA TRANSPATENTEI SI EXERCITAREA DEMNITATILOR PUBLICE, A FUNCTIILOR PUBLICE SI IN MEDIUL DE AFACERI, PREVENIREA SI SANCTIONAREA CORUPTIEI

TRANSPARENTA DECIZIONALA IN ADMINISTRATIA PUBLICA - LEGEA NR. 52/2003, PRIVIND TRANSPARENTA DECIZIONALA IN ADMINISTRATIA PUBLICA

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza privind evaluarea activitatii profesionale in cadrul functiilor publice
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
108 pagini
Imagini extrase:
70 imagini
Nr cuvinte:
23 797 cuvinte
Nr caractere:
155 072 caractere
Marime:
304.05KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!