Societatea analizata este Societatea Comerciala AUTOMOBILE DACIA SA.
In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte acte emanand de la societate, denumirea societatii va fi precedata sau urmata de cuvintele societate pe actiuni sau initialele S.
A. de capitalul social si numarul de inregistrare. Societatea comerciala AUTOMOBILE DACIA S.
A. este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut. Prin Sentinta Civila nr. 688/S/23 iunie 1995, Tribunalul Judetean Arges autorizeaza functionarea Societatii Comerciale AUTOMOBILE DACIA SA.
Aceasta a fost inmatriculata la Camera de Comert si Industrie a judetului Arges, Oficiul Registrului Comertului sub nr. J03/81/1991. Sediul societatii Sediul societatii este in Romania, judetul Arges, localitatea Colibasi, str. Uzinei nr. 1. Sediul societatii poate fi schimbat in alta localitate din Romania, pe baza hotararii adunarii generale a actionarilor, potrivit legii. Societatea poate avea sucursale, filiale, reprezentante, agentii, directii situate si in alte localitati din tara si strainatate. Scurt istoric Intre anii 1952-1968, la Colibasi s-au fabricat piese si subansamble pentru autovehicule si tractoare. La 1 august 1968 a iesit pe portile fostei Intreprinderi de Autoturisme Colibasi primul autoturism sub marca DACIA 1100, realizat prin colaborarea specialistilor romani cu cei francezi ai firmei RENAULT pe baza licentei RENAULT. Treptat, experienta acumulata si anii de pionierat ai industriei romanesti a dat posibilitatea constructorilor argeseni sa realizeze noi modele DACIA, care, intr-o ordine cronologica, ar arata astfel: -1969-1970: DACIA ESTAFETTE -1972-1979: DACIA 1300, DACIA AUTOSANITARA -1980: DACIA 1304 PICK-UP, 1304 DROP SIDE -1980: DACIA 1310 BERLINA si BREAK.
Anul 1989 a marcat modificari esentiale, atat in structura organizatorica, cat si in structura productiei de autoturisme. S-a trecut la industrializarea modelului DACIA 1325 Liberta (1990), la productia modelelor DACIA 1304 King-Cab, DACIA 1307 DOUBLE CABINE (1992), DACIA 1309 (1992) derivate din camioneta DACIA, dar care, spre deosebire de modelele anterioare, prezinta imbunatatiri tehnico-functionale si de design. Incepand cu luna septembrie 1995, s-a trecut la industrializarea unui nou model ce poarta denumirea tehnica de DACIA R 523 NOVA, un produs 100% romanesc ce a fost prezentat la TIBCO 95. S.
C. AUTOMOBILE DACIA SA, unitate economica profilata in productia de autoturisme de oras din familia DACIA si a pieselor de schimb aferente, continuatoarea traditiei in fabricatia de automobile din fosta intreprindere de Autoturisme Pitesti a luat fiinta in anul 1990, prin punerea in aplicare a H. G. nr. 1177, a prevederilor legii nr. 15/1990 cu privire la reorganizarea unitatii economice de stat in regii autonome si societati comerciale si a legii nr. 31/1990 a societatii comerciale.
Pe baza acestor legi s-a trecut la ...
J. PEYRARD - "ANALYSE FINANCIERE"
B. MEHENT - "ANALYSE FINANCIERE"
D. PENE - "EVALUATION ET PRISE DE CONTROL DE LENTREPRISE" - PARIS, PAG. 33 - 39, 1990
J. P. RAYBAND - "ANALYSE FINANCIERE" - EDITURA NATHAN, PARIS, PAG. 7, 1988
E. FLANIHALTZ - "HUMAN RESOURCE ACCOUNTING" - 1974, LUCRARE CITATA IN ANALYSE ECONOMIQUE DE LENTREPRISE DE D. RONX, EDITIA, 1993
P. VERNIMEN - "FINANCE DENTREPRISE" - ANALYSE ET GESTION, PARIS, PAG. 115, 1988
J. P. THIBAUT - "LA DIAGNOSTIC DENTREPRISE" - PARIS, PAG. 80, 1989
A. LEIRITZ, J. MAILLER - "CAS PRATIGUES DANALYSE FINANCIERE" - EDITURA VURBERT, PARIS, PAG. 129, 1988
ION M. - "EVALUAREA RISCULUI DE FALIMENT" - TRIBUNA ECONOMICA, NR. 36, PAG. 13, 1995
DICTIONAIRE FIDUCIARRE, EDITURA LA VILLEGUEREN, PARIS, PAG. 85 - 86, 1991
SOLDURILE INTERMEDIARE DE GESTIUNE STABILITE DE CENTRALA BILANTURILOR A BANCII FRANTEI
LEGEA CONTABILITATII NR. 82/1991
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.