Activitatea de promovare a vânzărilor în cadrul unei societăți comerciale

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 MIXUL PROMOTIONAL
2.1 CONTINUTUL CONCEPTULUI DE MARKETING - MIX
2.2 TEHNICI DE COMUNICATIE FOLOSITE IN ACTIVITATEA PG. 8 PROMOTIONALA
2.2.1 PUBLICITATEA COMERCIALA
2.2.2 PROMOVAREA VANZARILOR
2.2.3 VANZAREA PRIN EFORTURI PERSONALE
2.2.4 RELATIILE PUBLICE
3 PREZENTAREA GENERALA S. C. XYZ S. R. L.
3.1 ISTORIC, LOCALIZARE, ACTIVITATE
3.2 CAPITAL SOCIAL
3.3 MEDIUL INTERN
3.3.1 RESURSE UMANE
3.3.2 RESURSE FINANCIARE
3.4 MEDIUL EXTERN
3.4.1 MICROMEDIUL S. C XYZ S. R. L.
3.4.2 MACROMEDIUL S. C. XYZ S. R. L.
4 ORGANIZAREA ACTIVITATII PROMOTIONALE LA S. C. XYZ S. R. L.
4.1 OBIECTIVELE ACTIVITATII PROMOTIONALE
4.2 STABILIREA SI ELABORAREA MIXULUI PROMOTIONAL
4.2.1 STABILIREA MIXULUI PROMOTIONAL
4.2.2 ELABORAREA MIXULUI PROMOTIONAL
4.3 STABILIREA BUGETULUI PROMOTIONAL
5 ACTIVITATEA PUBLICITARA LA S. C. XYZ S. R. L.
5.1 CARACTERISTICILE SI PRINCIPIILE PUBLICITATII
5.2 FORME SI MIJLOACE PUBLICITARE
5.2.1 REDUCERILE DE PRET
5.2.2 VANZARILE GRUPATE
5.2.3 ORGANIZAREA DE CONCURSURI
5.2.4 MERCHANDISING - UL
5.2.5 UTILIZAREA MARCILOR
5.2.6 PRIME SI CADOURI PROMOTIONALE
5.2.7 SPONSORIZAREA
5.2.8 INCERCARI GRATUITE
5.3 POLITICA DE PROMOVARE LA S. C. XYZ S. R. L.
6 PROGRAM DE MARKETING PENTRU REALIZAREA CAMPANIEI PROMOTIONALE IN VEDEREA LANSARII UNUI NOU PRODUS PE PIATA
6.1 CONTINUTUL SI ROLUL PROGRAMULUI
6.2 OBIECTIVELE SI ETAPELE PROGRAMULUI
6.3 ELABORAREA PROGRAMULUI
6.3.1 CERCETAREA PIETEI - PUNCT DE PLECARE IN ELABORAREA PROGRAMULUI DE MARKETING
6.4 LANSAREA PROGRAMULUI
6.5 SUSTINEREA PROMOTIONALA A PROGRAMULUI
6.6 MODALITATI DE URMARIRE A COMPORTAMENTULUI NOILOR PRODUSE LA UTILIZATORI
6.7 EFICIENTA PROGRAMULUI PROPUS
7 CONCLUZII SI PROPUNERI
8 ANEXE
9 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Actualul peisaj economico-social al tarii noastre marcat de instalarea treptata a mecanismului pietei libere determina schimbarea radicala a mentalitatii agentilor economici, precum si a intregii lor activitati care urmeaza sa se desfasoare intr-o noua viziune intr-o viziune de marketing.

In acest context, lucrarea de fata isi propune analiza unui aspect al complexului de marketing, si anume cel legat de promovare.

Ideea conceperii lucrarii a pornit de la realitatea ca un produs de o calitate corespunzatoare, cu o retea de distributie bine aleasa, fara un program de promovare, care sa influenteze decizia de cumparare in favoarea respectivului produs/serviciu, nu poate ajunge la consumatorul final.

In acest context, putem retine ca, activitatea de promovare a produselor sau serviciilor consta din ansamblul de mijloace si tehnici utilizate in vederea orientarii, informarii cumparatorilor potentiali asupra produselor noi sau imbunatatite, pornind de la ideea de produs, determinand mutatii favorabile in ceea ce priveste atitudinea si comportamentul lor, pentru atragerea intr-o masura cat mai mare catre locurile de vanzare in vederea satisfacerii, in conditii superioare, a nevoilor si dorintelor consumatorilor, precum si in vederea asigurarii unei rentabilitati ridicate.

Prezenta lucrare trateaza modul in care S. C. FLANS PLAT S. R. L. incearca apropierea sa de consumatorii finali, precum si deschiderea de noi oportunitati care sa o incadreze mai bine in actualul peisaj economic in care isi desfasoara activitatea de productie si comert.

In primul capitol sunt prezentate cateva elemente ale conceptului de marketing-mix, capitolul axandu-se in principal pe unul dintre pilonii conceptului, si anume pe cel de promovare.

Tot aici este prezentata ideea de la care a luat nastere conceptul de marketing-mix antrenarea resurselor intreprinderii in combinatii diferite, pentru a permite acesteia un contact cat mai eficient cu piata.

De asemenea, in acest prim capitol sunt prezentate, in forma teoretica, principalele tehnici de comunicare folosite in activitatea promotionala.

Capitolul al doilea cuprinde prezentarea generala a S. C. FLANS PLAT S. R. L. Analizand resursele umane si financiare ale S. C. FLANS PLAT S. R. L., precum si mediul extern, ne putem da seama de potentialul firmei, de posibilitatile de care dispune de a supravietui intr-o economie caracterizata de o concurenta acerba.

Tinand cont de resursele S. C. FLANS PLAT S. R. L., capitolul al treilea se continua cu stabilirea si elaborarea unui mix de marketing.

Aici sunt prezentate posibilitatile financiare de care beneficiaza firma pentru a-si elabora un buget promotional.

Capitolul al patrulea este o prezentare teoretica a formelor si mijloacelor publicitare, cat si a modului in care S. C. FLANS PLAT S. R. L. foloseste aceste tehnici cu scopul de a realiza contactul necesar cu utilizatorii sai finali.

In acest capitol se constata absenta, din cadrul activitatii de promovare a vanzarilor ...

Bibliografie:

V. ADASCALITEI, R. EMILIAN - "PROMOVAREA VANZARILOR IN COMERTUL CU AMANUNTUL" - "COMERTUL MODERN", NR. 11, 1992

V. BALAURE, V. ADASCALITEI, C. BALAN, ST. BOBOC, I. CATOIU, V. OLTEANU, N. AL. POP, N. TEODORESCU - "MARKETING" - EDITIA A 2 - A REVAZUTA SI ADAUGITA, EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2002

V. BALAURE, I. C. POPESCU, D. SERBANICA - "TEHNICI PROMOTIONALE" - EDITURA METROPOL, BUCURESTI, 1994

M. J. BAKER - "MACMILLAN DICTIONARY OF MARKETING & ADVERTISING" - EDITURA MACMILLAN, LONDRA, 1990

T. CANNON - "BASIC MARKETING" - EDITURA CASSELL, LONDRA, 1992

I. CATOIU, C. BALAN, C. ONETE, I. C. POPESCU, C. VEGHES - "METODE SI TEHNICI UTILIZATE IN CERCETARILE DE MARKETING. APLICATII" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 1999

S. M. CUTLIP, G. M. BROWN - "EFFECTIVE PUBLIC RELATIONS" - EDITIA A 6 - A, EDITURA ENGLEWOOD, 2001

C. FLORESCU - "MARKETING" - EDITURA INDEPENDENTA ECONOMICA, BUCURESTI, 1997

C. FLORESCU, V. BALAURE, ST. BOBOC, I. CATOIU, V. OLTEANU, N. AL. POP - "MARKETING", EDITURA MARKETER, GRUPUL ACADEMIC DE MARKETING SI MANAGEMENT, BUCURESTI, 1992

PH. KOTLER, G. ARMSTRONG, J. SAUNDERS, V. WONG - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI" - EDITIA EUROPEANA, EDITURA TEORA, BUCURESTI, 2001

PH. KOTLER, G. ARMSTRONG, J. SAUNDERS, V. WONG - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - EDITIA EUROPEANA, EDITURA TEORA, BUCURESTI, 2001

P. MALCOMETE - "MARKETING" - EDITURA FUNDATIA ECONOMICA"GHEORGHE ZANE", IASI, 1993

I. J. MCCARTHY - "BASIC MARKETING: A MANAGERIAL APPROACH" - EDITURA HOMEWOOD IRWIN, 1960

V. OLTEANU, I. CETINA - "MARKETINGUL SERVICIILOR" - EDITIA A 2 - A, EDITURA EXPERT, BUCURESTI, 1994

V. OLTEANU, M. EPURE, A. A. BONDREA - "CERCETARI DE MARKETING" - EDITURA FUNDATIA ROMANIA DE MAINE, BUCURESTI, 2000

GH. M. PISTOL - "MARKETING" - EDITURA FUNDATIA ROMANIA DE MAINE, BUCURESTI, 1999

N. AL. POP - "MARKETING" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 1997

I. C. POPESCU - "COMUNICAREA IN MARKETING" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2001

I. STOIAN, E. DRAGNE, M. STOIAN - "COMERT INTERNATIONAL - TEHNICI, STRATEGII, ELEMENTE DE BAZA" - VOLUMUL I, EDITURA CARAIMAN, BUCURESTI, 2001

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Activitatea de promovare a vanzarilor in cadrul unei societati comerciale
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2002
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
91 pagini
Imagini extrase:
100 imagini
Nr cuvinte:
24 904 cuvinte
Nr caractere:
154 525 caractere
Marime:
109.83KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!