Activitatea de comercializare în cadrul unei societăți

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 CONSIDERENTE GENERALE DESPRE MICROECONOMIE SI MACROECONOMIE
1.1 CONSIDERENTE MICROECONOMICE
1.1.1 ECONOMIA DE PIATA
1.1.2 CEREREA SI OFERTA DE BUNURI ECONOMICE
1.1.3 CAPITALUL UMAN
1.1.4 CONTRIBUTIA PROGRESULUI TEHNIC LA CRESTEREA EFICIENTEI
1.1.5 PROFITUL
1.1.6 PIATA SI CONCURENTA
1.1.7 MARKETING
1.2 CONSIDERENTE MACROECONOMICE
1.2.1 PIATA MUNCII
1.2.2 PIATA MONETAR - FINANCIARA
1.2.3 CRESTEREA ECONOMICA
1.2.4 ROLUL ECONOMIC AL STATULUI INTR - O ECONOMIE MODERNA
1.2.5 COMERTUL INTERNATIONAL
1.3 RESURSELE DE PETROL SI GAZE - PREZENT SI PERSPECTIVE
2 PREZENTAREA GENERALA A S. C. XYZ - SUCURSALA XYZ1
2.1 DATA FONDARII. SCURT ISTORIC
2.2 CONTEXTUL SPECIFIC IN CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA XYZ - SUCURSALA XYZ1
2.3 SCOPUL SI OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SUCURSALEI XYZ1
2.3.1 EXPLOATARE SI PRODUCTIE
2.3.2 RAFINARE
2.3.3 GAZE
2.3.4 MARKETING
2.3.4.1 SISTEMUL XYZ CARD
2.3.4.2 CLIENTI
2.4 CARACTERISTICI ALE ACTIVITATII XYZ - SUCURSALA XYZ1
2.4.1 RELATIILE COMPANIEI CU MEDIUL
2.4.2 INTERACTIUNEA PROCESELOR SPECIFICE SUCURSALEI XYZ1
2.4.3 SISTEMUL CALITATII
2.4.4 SISTEMUL INFORMATIONAL
2.4.5 RESURSE UMANE
2.4.6 PROTECTIA MEDIULUI
2.4.7 SANATATE, SIGURANTA, MEDIU, MANAGEMENTUL CALITATII
2.5 PIATA
2.5.1 TRANSPORT
2.5.2 ACTIVITATEA INTERNATIONALA
2.6 CONCURENTA
2.6.1 CONSTRANGERI EXTERNE
2.6.2 CONSTRANGERI INTERNE
2.7 ORGANIZAREA SI CONDUCEREA UNITATII
3 ANALIZA FINANCIAR - PATRIMONIALA A S. C. XYZ
3.1 STUDIU DE CAZ
3.2 ANALIZA STRUCTURII PATRIMONIALE
3.3 CONSIDERENTE PRIVIND ANALIZA VALORII COMPANIEI
4 STRATEGIA DE DEZVOLTARE PANA IN ANUL 2010
4.1 CONSIDERENTE GENERALE PRIVIND EVOLUTIA XYZ
4.2 INDICATORII OPERATIONALI DE PERFORMANTA AI XYZ
4.3 OBIECTIVELE XYZ PANA IN ANUL 2010
4.3.1 CRESTEREA SEMNIFICATIVA A PERFORMANTELOR
4.3.2 OBIECTIVELE OMV PENTRU 2010
5 CONCLUZII
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Microeconomia analizeaza comportamentul agentilor economici individuali si relatiile dintre ei ocazionate de producerea si vanzarea bunurilor.

Microeconomia analizeaza comportamentul agentului economic in conditiile concurentei de piata si reliefeaza principii pentru adaptarea acestuia la cerintele pietei.

In cadrul microeconomiei sunt analizate aspecte cum sunt: confruntarea cererii cu oferta, formarea preturilor, combinarea factorilor de productie, diferite forme de concurenta.

Caracterul explicativ este determinat de obiectivul disciplinei de a explica comportamentul agentilor economici.

Caracterul normativ este determinat de obiectivul disciplinei de a studia si reliefa cele mai eficiente modalitati de realizare a productiei, distributiei si consumului de bunuri economice.

Economia de piata contemporana este o forma moderna de organizare a vietii economice, caracterizata prin desfasurarea libera, autonoma si eficienta a activitatii in concordanta cu regulile si avantajele mecanismului pietei libere.

Caracteristicile generale ale economiei de piata contemporane sunt: specializarea agentilor economici in desfasurarea anumitor activitati; autonomia si independenta agentilor economici; activitatea economica se deruleaza in jurul si prin intermediul pietei; monetarizarea economiei; relatiile dintre agentii economici sunt bilaterale; cea mai mare parte a bunurilor economice produse imbraca forme de marfa; concurenta detine rolul important in promovarea progresului tehnic.

Producerea bunurilor economice se bazeaza pe folosirea intr-o masura larga a informatiilor, pe prelucrarea si transmiterea acestora.

Comertul electronic reprezinta o alternativa la canalele traditionale de desfacere in sfera comertului cu amanuntul.

Noile tehnologii din domeniul informaticii si comunicatiilor au condus la: reducerea costurilor de tranzactionare; imbunatatirea alocarii resurselor; obtinerea de economii de scara; imbunatatirea competitivitatii firmelor.

Participantii la piata sunt producatorii (in calitate de ofertanti) de factori de productie, bunuri de consum si servicii si consumatorii productivi si individuali (in calitate de cumparatori). I. 1. 2. Cererea si oferta de bunuri economice Cererea reprezinta numarul de unitati dintr-un bun pe care cumparatorii sunt dispusi sa le cumpere la un anumit moment, la un pret dat.

Principalii factori care influenteaza cererea sunt: nevoia umana, pretul produsului, pretul celorlalte produse, venitul cumparatorilor, distributia venitului intre indivizi, gusturile consumatorilor, alti factori.

Cei mai importanti factori care influenteaza marimea cererii sunt: numarul consumatorilor, cresterea acestuia determinand si cresterea cererii de bunuri si servicii; nivelul venitului mediu; posibilitatea satisfacerii unei trebuinte, cu bunuri substituibile, al caror pret este mai mic fata de pretul bunului initial avut in vedere; pretul bunului respectiv.

Pe piata, principala tendinta care se manifesta este ca cererea si oferta sa se ...

Bibliografie:

C. MARES - "CONTABILITATE APROFUNDATA" - SUPORT CURS, ANUL IV, UPG PLOIESTI, 2005

C. MARES - "CONTABILITATE DE GESTIUNE" - SUPORT CURS, ANUL IV, UPG PLOIESTI, 2005

GEORGE ENESCU - "GESTIUNEA INTREPRINDERILOR PUBLICE" - SUPORT CURS, ANUL III, UPG PLOIESTI, 2004

GEORGE ENESCU - "GESTIUNEA FINANCIARA A INTREPRINDERII" - SUPORT CURS, ANUL II, UPG PLOIESTI, 2003

STEFAN GHEORGHE - "FUNDAMENTE ECONOMICE" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 2002

STEFAN GHEORGHE - "ECONOMIA DE PIATA - LEGITATI SI MECANISME" - EDITURA INTER MEDIA, BUCURESTI, 1992

GAVRIIL PREDA - "INTEGRAREA ROMANIEI" - EDITURA UNIVERSITATII DIN PLOIESTI, 2005

MADALINA ALBU - "DIAGNOSTICUL SI STRATEGIA FIRMEI" - SUPORT CURS, ANUL V, UPG PLOIESTI, 2005

DANIELA IOV - "BAZELE CONTABILITATII" - SUPORT CURS, ANUL I, UPG PLOIESTI, 2002

MIRELA MATEI - "PIETE FINANCIARE SI GESTIUNEA PORTOFOLIULUI" - EDITURA UNIVERSITATII DIN PLOIESTI, 2005

MARIA GRIGORE - "GESTIUNEA FINANCIARA A FIRMEI" - EDITURA DARECO, BUCURESTI, 2002

C. FLORESCU - "MARKETING" - EDITURA MARKETER, BUCURESTI, 1994

L. NICOLESCU - "MARKETINGUL, PREMISA SUCCESULUI IN AFACERI" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1998

MARIUS ALEXA - "INTREPRINZATORUL SI IDEEA DE AFACERI" - SUPORT CURS, SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE, BUCURESTI, 2001

IRINA STANCIUGELU, FLORINA PANZARU - "IMAGINE SI COMUNICARE IN AFACERI" - SUPORT CURS, SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE, BUCURESTI, 2001

AL. ZBUCHEA - "TEHNICI DE PROMOVARE IN AFACERI" - SUPORT CURS, SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE, BUCURESTI, 2001

COLECTIA REVISTEI TRIBUNA ECONOMICA - 2005 - 2006

COLECTIA REVISTEI BUSINESS WEEK ROMANIA - 2006

COLECTIA REVISTEI MARKET WATCH - SOLUTII PENTRU MANAGEMENT - 2006

COLECTIA REVISTEI INFO XYZ - 2004 - 2005

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Activitatea de comercializare in cadrul unei societati
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2006
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
101 pagini
Imagini extrase:
88 imagini
Nr cuvinte:
19 014 cuvinte
Nr caractere:
123 898 caractere
Marime:
179.58KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Ploiesti
Specializare:
Contabilitate si informatica de gestiune
Materie:
Economie
Sus!