Studiu de caz privind nevoia de servicii cu garantare a calității

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 PREZENTAREA PROIECTULUI MOICANE
1.1 INTRODUCERE
1.2 CE ESTE MOICANE
1.3 IDEEA PROIECTULUI
1.4 OBIECTIVELE PROIECTULUI MOICANE
1.5 CALITATEA SERVICIULUI (QOS)
1.6 NEVOIA DE SERVICII CU GARANTARE A CALITATII
1.7 INTRODUCERE
1.8 ELEMENTELE UNEI RETELE VOIP
1.9 CODOARE AUDIO
1.10 STIVA DE PROTOCOALE
2 VOIP IN RETEAUA MOICANE
2.1 ARHITECTURA PROIECTULUI
2.2 VOIP APLICAT DE MOICANE
3 DIMENSIONAREA INSULEI UPB
3.1 PRECIZARI PRELIMINARE
3.2 CONSIDERATII PRELIMINARE IN DIMENSIONAREA LEGATURILOR
3.3 TRAFICUL EXTERN
3.4 TRAFICUL DE CONTROL
3.5 DESCRIERE GENERALA A RETELEI
4 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Fiecare dintre ultimele trei secole a fost dominat de o anumita tehnologie. Secolul al XVIII-lea a fost secolul marilor sisteme mecanice care au insotit Revolutia Industriala. Secolul al XIX-lea a insemnat era masinilor cu aburi. In secolul XX, tehnologia cheie este legata de colectarea, prelucrarea si distribuirea informatiei. Printre alte realizari, am asistat la instalarea retelelor telefonice mondiale, la inventia radioului si a televiziunii, la nasterea si cresterea nemaivazuta a industriei de calculatoare si la lansarea satelitilor de comunicatii.

Datorita progresului tehnologic rapid, aceste domenii converg in ritm alert, iar diferentele intre colectarea, transportul, stocarea si prelucrarea informatiei dispar pe zi ce trece. Organizatii cu sute de birouri raspandite pe o arie geografica larga se asteapta sa poata examina in mod curent printr-o simpla apasare de buton chiar si echipamntele lor cele mai indepartate. Pe masura ce posibilitatile noastre de a colecta, prelucra si distribui informatia cresc tot mai mult, cererea pentru o prelucrare si mai sofisticata a informatiei creste si mai rapid.

Desi industria de calculatoare este tanara in comparatie cu alte industrii (de exemplu constructia de automobile si transportul aerian), domeniul calculatoarelor a cunoscut un progress specataculos intr-un timp scurt. In primele decenii de existenta, sistemele de calcul erau foarte centralizate, de obicei in interiorul unei singure incaperi. Adesea, aceasta incapere avea peretii de sticla prin care vizitatorii se puteau holba la marea minune electronica dinauntru. O companie de marime mijlocie sau o universitate ar fi putut avea unul sau doua calculatoare, in timp ce institutiile mari aveau cel mult cateva zeci. Ideea ca in mai putin de 20 de ani calculatoare la fel de puternice, mai mici decat un timbru postal, vor fi produse pe scara larga in milioane de exemplare parea desprinsa dintr-un scenariu stiintifico-fantastic. Intrepatrunderea dintre domeniul calculatoarelor si cel al comunicatiilor a avut o influenta profunda asupra modului in care sunt organizate sistemele de calcul.

Conceptul de centru de calcul in acceptiunea sa de camera unde exista un calculator mare la care utilizatorii vin sa ruleze programele este total depasit. Vechiul model al unui singur calculator care serveste problemele de calcul ale organizatiei a fost inlocuit de un model in care munca este facuta de un numar mare de calculatoare separate, dar interconectate. Aceste sisteme se numesc retele de calculatoare. fiabilitate prin accesul la mai multe echipamente de stocare alternative economia data de raportul calitate/pret mult mai bun al calculatoarelor mici fata de sistemele mari de calcul.

Retelele pentru oameni incepand cu anii 1990, retelele de calculatoare au inceput sa furnizeze servicii la domiciliu pentru persoane particulare. Iata cateva: Accesul la informatie la distanta Comunicatiile interpersonale Divertismentul interactiv Din punct de vedere al ...

Bibliografie:

ANDREW TANNENBAUM - "RETELE DE CALCULATOARE", EDITIA A - III - A

GRAZZIELA NICULESCU - "TEHNICI SI SISTEME DE COMUTATIE"

NETWORK SERVICES AND APPLICATIONS DESIGN

USER & SYSTEM REQUIREMENTS

COLECTIA REVISTELOR NETWORK MAGAZINE, 2001

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind nevoia de servicii cu garantare a calitatii
    • Anexe
      • Anexa1.doc
      • Anexa10.doc
      • Anexa2.doc
      • Anexa3.doc
      • Anexa4.doc
      • Anexa5.doc
      • Anexa6.doc
      • Anexa7.doc
      • Anexa8.doc
      • Anexa9.doc
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
13 fisiere
Pagini (total):
61 pagini
Imagini extrase:
82 imagini
Nr cuvinte:
19 039 cuvinte
Nr caractere:
108 000 caractere
Marime:
465.87KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Calculatoare
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Calculatoare
Sus!