Analiza opțiunilor de publicitate în cadrul comerțului electronic

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
1.1 DEFINITII. NOTIUNI DE BAZA
1.2 MODELE DE MAGAZINE VIRTUALE
1.2.1 MAGAZINUL ELECTRONIC (E - SHOP)
1.2.2 MAGAZINUL UNIVERSAL ELECTRONIC (E - MALL)
1.2.3 ACHIZITIA PUBLICA ELECTRONICA (E - PROCUREMENT)
1.2.4 LICITATIA ELECTRONICA (E - AUCTION)
1.2.5 COMUNITATEA VIRTUALA (VIRTUAL COMMUNITY)
1.2.6 FURNIZARE DE SERVICII PENTRU COMERTUL ELECTRONIC (E - SERVICE PROVIDING)
1.2.7 BROKERAJ DE INFORMATII
1.2.8 MODELE DE PUBLICITATE
2 DEFINIREA PRODUSULUI
2.1 NOTIUNI ELEMENTARE
2.2 SERVICIILE INTEGRATE IN COMERTUL ELECTRONIC
2.3 AVANTAJELE COMERTULUI ELECTRONIC
3 SECURITATEA IN COMERTUL ELECTRONIC
4 CONTUL DE COMERCIANT
5 COMANDA ELECTRONICA
6 MODALITATI DE PLATA ELECTRONICA
6.1 PLATI ELECTRONICE. NOTIUNI ELEMENTARE
6.2 ARHITECTURA UNUI SISTEM DE COMERT ELECTRONIC
6.3 SOLUTII DE PLATA IN TIMP REAL
6.4 SISTEME DE PLATI IN ROMANIA
6.5 METODE DE PLATA
7 OPTIUNI DE PUBLICITATE PENTRU COMERTUL ELECTRONIC
7.1 ATRAGEREA CLIENTILOR "ONLINE"
7.2 IMBUNATATIREA SERVICIILOR
7.3 PASTRAREA AFACERII IN COMERTUL ELECTRONIC
7.4 DEZVOLTAREA COMERTULUI ELECTRONIC
7.5 SITE - URI DE COMERT ELETRONIC IN ROMANIA
8 CONCLUZII
9 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

O caracteristica importanta a epocii contemporane o reprezinta dezvoltarea in ritm accelerat a tehnicii de calcul si a tehnologiei comunicatiilor. Aceasta a condus la introducerea tehnicii de calcul in tot mai multe domenii de activitate, inclusiv in domeniul activitatilor economice.

Aparitia si dezvoltarea Internet-ului au condus la o modificare a relatiilor economice prin cresterea vitezei de circulatie a informatiilor dar si prin aparitia unor instrumente si modalitati noi de desfasurare a afacerilor (B2B business to business, E-commerce etc.

). Una din aceste noi modalitati de desfasurare a afacerilor este comertul electronic sau comertul on-line. Comertul on-line presupune folosirea exclusiva a calculatorului si a Internetului pentru efectuarea tranzactiilor. Aceasta inseamna ca toate etapele operatiei de vanzare cumparare sa se efectueze prin Internet.

Astazi, in Romania, inca nu sunt disponibile toate instrumentele necesare unor tranzactii on-line complete astfel ca plata produselor se realizeaza, in general, in sistem ramburs.

Conducerea unei afaceri de tipul comertului on-line presupune existenta unui suport puternic din partea instrumentelor software care formeaza ceea ce se numeste un sistem informatic.

Comertul on-line a cunoscut o dezvoltare destul de puternica si in Romania, in ciuda lipsei instrumentelor adecvate pentru plata electronica.

Cu toate acestea el se afla intr-o etapa de cristalizare a tehnicilor si metodelor de lucru.

Internetul este o retea mondiala de zeci de mii de computere de mare capacitate, conectate intre ele. Persoane particulare si oameni de afaceri intra pe Internet prin intermediul unui furnizor local de servicii Internet, care ofera astfel accesul la posta electronica (e-mail) si la sistemul de informare www (World Wide Web). Internetul ofera potentialilor clienti posibilitatea de a vizita afacerea pe web si sa analizeze ofertele online de produse si servicii ale firmelor.

O multitudine de firme utilizeaza Internetul pentru publicitate.

Marketingul prin Internet este o oportunitate pentru a crea imaginea unei firme si pentru a atrage clienti.

Firmele furnizeaza informatii tehnice si utilizeaza pagina de web ca o platforma pentru lansarea noutatilor firmei.

Folosind propriul website ca pe un magazin, ele ofera produse si preiau comenzi.

Dimensiunea economica si siguranta in comertului electronic Tranzactionarea electronica a marfurilor si serviciilor constituie o extensie a comertului actual. Se obtine astfel o eficienta sporita, in sensul reducerii costurilor si in ceea ce priveste efectul marketingului si se imbunatateste relatia beneficiar-client. Comertul electronic faciliteaza si cooperarea intre firme.

Reduce costurile de marketing si de livrare, sustine strategia de marketing a firmei si ofera acces pe noi piete. In viitorul apropiat, comertul electronic va avea un impact puternic asupra competitivitatii firmelor.

Atat clientii cat si firmele sunt foarte preocupati de diferitele ...

Bibliografie:

VLAD EVGHENIE - "IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM DE COMERT ELECTRONIC" - RAPORT DE CERCETARE, UPB, 1999

JANICE REYNOLDS - "THE COMPLETE E - COMMERCE BOOK: DESIGN, BUILD AND MAINTAIN A SUCCESSFUL WEB - BASED BUSINESS" - CMP BOOKS, ISBN: 157820061X

WASIM RAJPUT - "E - COMMERCE SYSTEMS ARHITECTURE AND APLICATIONS"

MIRCEA CIOATA - "PLATI ELECTRONICE" - NET REPORT, NR. 101, WEBMASTER@PCREPORT. RO, FEBRUARIE 2001

MIRCEA MOLDOVAN - "E - COMERTUL INCOTRO " - NET REPORT, NR. 100, IANUARIE 2001

IACOB RADU - "SISTEME DE PLATI IN ROMANIA"

CRISTINA TEODORU - "COMERTUL ELECTRONIC PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII INTREBARI ESENTIALE - RASPUNSURI SIMPLE !" - EURO INFO CENTRE BUCURESTI

VICTOR - VALERIU PATRICIU - "SISTEME ELECTRONICE DE PLATI"

SITURI DE COMERT ELECTRONIC IN ROMANIA

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza optiunilor de publicitate in cadrul comertului electronic
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2006
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
47 pagini
Imagini extrase:
59 imagini
Nr cuvinte:
17 177 cuvinte
Nr caractere:
88 953 caractere
Marime:
89.72KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Calculatoare
Predat:
la facultate din Ploiesti
Specializare:
Managementul sistemelor economice, turistice si administrative
Materie:
Calculatoare
Sus!