Proiectarea instalației de balast

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 DESCRIERE GENERALA
1.1 CLASIFICARE
1.2 DESCRIERE
1.3 MASINI
1.4 VITEZA, AUTONOMIE
1.5 ECHIPAJ
1.6 DEADWEIGHT
2 DETERMINAREA DIMENSIUNILOR PRINCIPALE
2.1 CALCULUL LUNGIMII CAND SE CUNOASTE DEADWEIGHT - UL SI VITEZA
2.2 CALCULUL LUNGIMII NAVEI
2.3 CALCULUL COEFICIENTILOR DE FINETE CB, CM, CW, CP
2.4 VERIFICAREA LUNGIMII NAVEI LA INTERFERENTA VALURILOR
2.5 CALCULUL LATIMII NAVEI SI A RAPORTULUI B/D
2.6 CALCULUL PESCAJULUI SI INALTIMII DE CONSTRUCTIE A NAVEI
2.7 VERIFICAREA RAPOARTELOR DINTRE DIMENSIUNI
2.8 VERIFICAREA PERIOADEI OSCILATIILOR DE RULIU
2.9 STABILITATEA INITIALA
3 DETERMINAREA DIAGRAMEI DE CARENE DREPTE SI DIAGRAMA BONJEAN
3.1 CALCULUL DE CARENE DREPTE
3.2 CALCULUL DIAGRAMEI BONJEAN
4 DIAGRAMA BRATULUI STABILITATII STATICE
4.1 STABILITATEA LA UNGHIURI MARI DE INCLINARE
4.2 CURBELE DE INTERPOLARE ALE STABILITATII DE FORMA
5 ESANTINAJ IN ZONA CENTRALA A NAVEI
5.1 RAPOARTE INTRE DIMENSIUNI
5.2 DISTANTA REGULAMENTARA NORMALA
5.3 GROSIMI MINIME
5.3.1 INVELISUL EXTERIOR
5.3.2 INVELISUL PUNTILOR
5.3.3 INVELISUL DUBLULUI FUND
5.3.4 TABLELE PERETILOR ETANSI
5.4 INVELISUL EXTERIOR (FUNDUL NAVEI, BORDAJUL SI PUNTEA PRINCIPALA)
5.4.1 GROSIMEA INVELISULUI FUNDULUI IN ZONA CENTRALA A NAVEI
5.4.2 CHILA PLATA
5.4.3 GROSIMEA INVELISULUI BORDAJULUI
5.4.4 CENTURA
5.4.5 GROSIMEA TABLELOR PUNTII PRINCIPALE
5.5 STRUCTURA FUNDULUI SI A DUBLULUI FUND IN ZONA TANCURILOR DE INCARCARE
5.5.1 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND
5.5.1.1 TABLELE DUBLULUI FUND
5.5.1.2 LONGITUDINALELE PLAFONULUI DUBLULUI FUND
5.6 ESANTIONAJUL DUBLULUI FUND
5.6.0.1 SUPORTUL CENTRAL
5.6.0.2 INALTIMEA SUPORTULUI CENTRAL
5.6.0.3 GROSIMEA SUPORTULUI CENTRAL
5.6.0.4 VARANGE CU INIMA
5.6.0.5 VARANGE ETANSE
5.6.0.6 RIGIDIZAREA VARANGELOR
5.6.0.7 SUPORTII LATERALI
5.6.0.8 PLAFONUL DUBLULUI FUND
5.6.0.9 GURI DE VIZITARE SI DECUPARI DE USURARE
5.6.0.10 PUTURI DE DRENAJ
5.6.0.11 DECUPARI IN OSATURA
5.7 PERETII LONGITUDINALI ETANSI IN TANCURILE DE MARFA SI BALAST
5.7.1 TABLELE PERETILOR
5.7.2 MONTANTI INTARITI
5.8 PERETII TRANSVERSALI ETANSI
5.8.1 MONTANTII SIMPLI
6 GRINDA ECHIVALENTA IN PRIMA APROXIMATIE
6.1 GRINDA ECHIVALENTA
7 DETERMINAREA REZISTENTEI LA INAINTARE SI ALEGEREA APARATULUI MOTOR
7.1 CALCULUL REZISTENTEI LA INAINTARE
7.2 CALCULUL INSTALATIEI DE PROPULSIE SI ALEGEREA MOTORULUI
8 DIAGRAMA DE MASE, EFORTURI SECTIONALE SI SUPLIMENATRE LA ASEZAREA SATATICA
8.1 CALCULUL GRUPELOR DE MASE
8.1.1 MASA CORPULUI GOL
8.1.2 MASA AMENAJARI, INSTALATII, ECHIPAMENTE
8.1.3 MASA INSTALATIEI DE PROPULSIE
8.1.4 MASA COMBUSTIBILULUI, ULEIULUI, SI APEI AFERENTE INSTALATIEI DE FORTA
8.1.5 MASA ECHIPAJULUI
8.1.6 MASA REZERVE ECHIPAJ
8.1.7 REZERVA DE DEPLASAMENT
8.1.8 MASA BALASTULUI LICHID
8.1.9 MASA INCARCATURII UTILE
8.1.10 DEPLASAMENTUL
8.2 EFORTURI IN APA CALMA
8.2.1 DISTRIBUTIA DE MASE
8.2.2 CURBA GREUTATII
8.2.3 CURBA IMPINGERILOR IN APA CALMA
9 PROIECTAREA INSTALATIEI DE BALAST. INSTALATII SIMILARE ELEMENTELE COMPONENTE
9.1 TANCURILE DE BALAST
9.2 POMPELE
9.3 TUBULATURA INSTALATIEI
9.4 ARMATURILE INSTALATIEI
9.4.1 STABILIREA PARAMETRILOR DE CALCUL PE REFULARE
10 TEMA ECONOMICA
10.1 EFICIENTA ECONOMICA
10.1.1 GENERALITATI
10.1.2 ELEMENTE DE CALCUL
10.1.3 INDICATORII SUPLIMENTARI
10.1.4 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA
10.1.4.1 DETERMINAREA CAPACITATII UTILE DE INCARCARE
10.1.4.2 DURATA UNUI VOIAJ
10.1.4.3 DETERMINAREA INCASARILOR ANUALE
10.1.4.4 DETERMINAREA CHELTUIELILOR ANUALE DE INTRETINERE SI EXPLOATARE
10.1.4.5 CALCULUL INDICATORILOR DE EFICIENTA
10.1.4.6 CALCULUL INDICATORILOR DE BAZA
10.1.4.7 CALCULUL INDICILOR SPECIFICI
11 TEMA SPECIALA
12 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Nava si echipamentul livrate de constructor vor corespunde cu urmatoarele reguli si norme care sunt tiparite si valabile la data efectiva a contractului.

Nava este un petrolier destinat transportului de diverse categorii de marfuri (produse finite, titei, motorina) avand un punct de inflamabilitate mai mic de 60 C si este construita sub supraveghere si in conformitate cu regulile RNR pentru clasa: -Conventia Internationala pentru ocrotirea vietii umane pe mare 1974, inclusiv Protocolul din 1978 si 1981; -Conventia Internationala pentru prevenirea poluarii de la nave 1973, TSPP 1978 si Protocolul 1981 (RNR); -Normele administratiei si pazei coastei SUA pentru navele straine 1981; -Conventia Internationala pentru telecomunicatii 1979; -Reguli pentru navigatie pe Canalul de Suez, 1081; -Reguli pentru navigatie pe Canalul Panama, 1977; -Conventia Conferintei Internationale a muncii privind amenajarile pentru echipaj la bordul navelor, Geneva, 1949; -Reguli pentru navigatia pe Canalul Kiel.

Descriere Nava este un petrolier din otel, cu o singura elice, de tip cu balast separat, prova cu bulb si pupa oglinda.

La prova fata de peretele de coliziune sunt amplasate picul prova, diverse magazii si puturile de lant. Doi pereti longitudinali si sase pereti transversali impart spatiul zonei marfa in sapte tancuri centrale si patrusprezece tancuri laterale, din care patru tancuri laterale de balast.

Doua tancuri de reziduuri sunt dispuse suplimentar la extremitatea pupa a zonei tancurilor de marfa, in anumite situatii acestea putand servi si ca tancuri de marfa. Este prevazut de asemenea, dublu fund in zona tancurilor centrale, in care sunt prevazute tancuri de balast si tunelul pentru tubulaturi.

In pupa zonei tancurilor de marfa sunt prevazute: compartimentul de pompe si compartimentul masini cu tancuri laterale si un dublu fund pentru balast, combustibil greu si motorina, tancuri de decantare si serviciu, tancuri pentru apa dulce, tancuri de ulei, etc.

In pupa peretelui presetupa sunt amplasate picul pupa, doua magazii de punte, compartimentul masinii de carma, compartimentul agregate hidraulice, compartimentul pompa incendiu de avarie, precum si tancurile de apa dulce. Suprastructura pentru amenajari este dispusa, de asemenea, la pupa navei.

Sahtul masinii este separat de suprastructura destinata amenajarilor pentru echipaj.

Sunt prevazute, de asemenea, un catarg combinat pentru lumini de semnalizare si pentru antene radar pe puntea etalon si un catarg pentru lumini de semnalizare prova, pe puntea teuga.

O pasarela centrala face legatura intre puntea barci suprastructura si puntea teuga.

Carasteristicile navei -Lungimea maxima. . 190, 00 m -Lungimea intre perpendiculare. . 180, 00 m -Latimea de calcul.

28, 00 m -Inaltimea de constructie. . 16, 80 m -Pescaj de esantionaj. 12, 00 m -Inaltimea etajului de suprastructura de deasupra puntii principale (inclusiv coferdam de 700 mm) ...

Bibliografie:

ION BIDOAE, NICOLAE SARBU, IONEL CHIRICA, OVIDIU IONAS - INDRUMAR DE PROIECTAREA NAVEI, GALATI, 1986

POPOVICI OVID, MANOLACHE LUCIAN, IOAN ALEXANDRU, DOMNISORU LEONARD - PROIECTAREA NAVEI, CURS PRACTIC,

GALATI, 1993

POPOVICI OVID, IOAN ALEXANDRU, DOMNISORU LEONARD - CONSTRUCTIA, AMENAJAREA SI EXPLOATAREA NAVEI, GALATI, 1991

REGISTRUL NAVAL ROMAN - BUCURESTI, 1990

CURSURILE SI PROIECTELE DIN ANII DE STUDIU

EFICIENTA ECONOMICA A NAVEI - BUCURESTI, 1992

CEANGA VALERIU, PARASCHIVESCU C - TIN, LUNGU ADRIAN, BIDOAIE RAZVAN - INSTALATII DE BORD SI PUNTE, GALATI, 1993

POPOVICI OVID - CONSTRUCTIA NAVEI, GALATI

DOCUMENTATIE DIN SNDG GALATI

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proiectarea instalatiei de balast
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
1996
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
113 pagini
Imagini extrase:
169 imagini
Nr cuvinte:
46 166 cuvinte
Nr caractere:
1 715 174 caractere
Marime:
2.32MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Alte domenii
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Alte domenii
Sus!