Proiect Lectie2

Previzualizare laborator:

Extras din laborator:

Propunator : Moise Ramona-Elena

Clasa : a IX-a

Aria curriculara: Om si Societate

Disciplina : Logica si argumentare

Unitatea de invatare: Argumentare si contraargumentare

Subiectul lectiei: Argumentare si logica in mass-media

Tipul lectiei : predare  învatare

Obiective operationale : O1 - Sa identifice erorile logice în argumentare care intervin în comunicare mass-media

O2 - Sa utilizeze instrumentele specifice logicii pentru construirea de argumente si contraargumente

O3 - Sa analizeze critic mesajele prezente în mass  media

O4 - Sa ia parte la lucrul în echipa pentru rezolvarea unor probleme care implica operatii si forme logice

O5 - Sa analizeze din punct de vedere sociologic eficienta utilizarii unei argumentari bine fondate, in

construirea mesajelor mass-mediei si sa-si sustina propriile idei cu argumente.

Metode si procedee : metode si procedee axate pe observatie, conversatie, explicatie, povestire, studii de caz, activitatea de grup.

Mijloace de învatamânt : inregistrari video, fotografii, texte tiparite, materiale scrise furnizate de profesor.

Locul de desfasurare: sala de clasa

Durata: 50 minute

Bibliografie : Dragan Stoianovici, Teodor Dima, Andrei Marga, Logica generala, E.D.P., Bucuresti,1991

Marian Petcu, Sociologia mass-mediei, Dacia, Bucuresti, 2002

Vasile Gutu Tipuri de argumentare formala si informala, Chisinau  cercetare, 1998

Ana Izabella Ghita, Rolul mass mediei românesti în formarea opiniei publice, Bucuresti  cercetare, 2002

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proiect Lectie2.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Nota:
8.8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
722 cuvinte
Nr caractere:
4 419 caractere
Marime:
12.35KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 1 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Laborator
Domeniu:
Pedagogie
Predat:
la facultate
Materie:
Pedagogie
Sus!