Propunator : Moise Ramona-Elena
Clasa : a IX-a
Aria curriculara: Om si Societate
Disciplina : Logica si argumentare
Unitatea de invatare: Argumentare si contraargumentare
Subiectul lectiei: Argumentare si logica in mass-media
Tipul lectiei : predare învatare
Obiective operationale : O1 - Sa identifice erorile logice în argumentare care intervin în comunicare mass-media
O2 - Sa utilizeze instrumentele specifice logicii pentru construirea de argumente si contraargumente
O3 - Sa analizeze critic mesajele prezente în mass media
O4 - Sa ia parte la lucrul în echipa pentru rezolvarea unor probleme care implica operatii si forme logice
O5 - Sa analizeze din punct de vedere sociologic eficienta utilizarii unei argumentari bine fondate, in
construirea mesajelor mass-mediei si sa-si sustina propriile idei cu argumente.
Metode si procedee : metode si procedee axate pe observatie, conversatie, explicatie, povestire, studii de caz, activitatea de grup.
Mijloace de învatamânt : inregistrari video, fotografii, texte tiparite, materiale scrise furnizate de profesor.
Locul de desfasurare: sala de clasa
Durata: 50 minute
Bibliografie : Dragan Stoianovici, Teodor Dima, Andrei Marga, Logica generala, E.D.P., Bucuresti,1991
Marian Petcu, Sociologia mass-mediei, Dacia, Bucuresti, 2002
Vasile Gutu Tipuri de argumentare formala si informala, Chisinau cercetare, 1998
Ana Izabella Ghita, Rolul mass mediei românesti în formarea opiniei publice, Bucuresti cercetare, 2002
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.