Laborator / Marketing / Facultate
Suntem in plin sezon de evenimente - lansari, expozitii, concerte si multe altele, organizate pentru publicul larg si unele pentru un public mai restrans. Cele din urma au devenit foarte populare in ultimul an la noi. Deaceea, m-as opri asupra celor asa-numite evenimente mondene.... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
11. Gradul de asigurarea cu mijloce banesti Kmb=Mijloace banesti/Total active Mijl.banesti=138185 Total active=18452424 Kmb(1)=0.00748 Mijl.banesti=255945 Total active=10076673 Kmb(0)=0.0253 - 0.017 12. Analiza fondului de rulment: - A.C>D.T.S =>F.R >0 - A.C=D.T.S... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Conform monitorizarii companiei CSOP, in primele opt luni ale acestui an le televiziunile noastre s-au inregistrat 325.872 de difuzari publicitare, insumand 2.169 de ore, in valoare bruta (calculata pe baza tarifelor-lista de publicitate) de 527.953.582 dolari. TOPUL INVESTITORILOR IN... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Brand Romania Cui se adreseaza: Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta, Ungaria. A fost initial de Ministerul Turismului si Dezvolatii si finantat de fonduri europene, in urma unei cercetari de piata desfasurate in Romania si cele 8 piete carora li se... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Factori ce influenteaza strategia de marketing: - Misiunea companiei, mediul intern al intreprinderii, obiectivele stabilite - Mediul extern si dinamica sa - Starile cererii - Faza din ciclul de viata al intreprinderii / produsului - Pozitia competitiva ocupata de intreprindere... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Caracterizarea pietei prajiturilor traditionale eco Pana in prezent, peste 1.700 de produse din industria alimentara au fost atestate ca produse traditionale la Ministerul Agriculturii. Unele produse rezista, in continuare, si chiar sunt lideri de piata, in timp ce altele se zbat... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Vanzarile realizate de catre o companie de produse cosmetice ,au avut urmatoarea evolutie in perioada ianuarie-iunie 2011 (tabelul nr.1): Tabelul nr.1-Vanzarile unei companii de produse cosmetice in perioada ianuarie-iunie 2011 -RON- Luna Vanzari (yt) Previziuni (Ft) Ianuarie... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
1. Organizarea datelor Problema: In ultima saptamina a luni ianurie au fost luate de la BC ,,ProCreditBank" SA au fost luate 99 de credite, virsta celor care au beneficiat de aceste credit pe aceasta perioade este cuprinsa 18 ani - 68 ani. Pentru a analiza politica de marketing... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Metoda ajustarii exponentiale a lui Brown consta in corectarea previziunilor proportional cu abaterea constatata intre previziunile anterioare si realizarea lor, fiecare abatere fiind ponderata descrescator pe masura ce se indeparteaza de prezent. Conform acestei metode, fiecare... citeste tot laboratorul
Laborator / Marketing / Facultate
Lotul promotional cu prima consta in comercializarea grupata, la un pret promotional, a doua sau mai multe produse identice(chipsurile Pringles) impreuna cu un produs oferit consumatorului ca prima(Ice Tea Lamaie) care nu este fabricat de initiatorul actiunii promotionale. Marca este... citeste tot laboratorul