29 de laboratoare pentru Facultate din domeniul Marketing

Laboratoare / Marketing / Facultate

  • Imagine document Lucrare de verificare notată - elemente de marketing bancar

    Lucrare de verificare notată - elemente de marketing bancar

    Laborator / Marketing / Facultate

    Subiectul 1 a) Mixtul de marketing reprezinta ansamblul de tehnici utilizate de o firma pentru a vinde un produs. Componentele acestuia sunt cunoscute ca cei patru P: - Pret = pretul produsului ca modalitate de comparare a firmei cu concurenta. Exista doua tehnici principale în ceea...

    15 pagini doc
  • Imagine document Lucrări practice la marketingul transporturilor

    Lucrări practice la marketingul transporturilor

    Laborator / Marketing / Facultate

    Lucrarea practică nr.1 Tema: Analiza de marketing a întreprinderii de transport Conţinutul lucrării: - Consideraţii generale - Prezentarea întreprinderii - Analiza de marketing a întreprinderii 1) Activitatea firmei 2) Organizarea întreprinderii 3) Analiza SWOT 4) Planificarea...

    46 pagini doc
  • Imagine document Aplicații

    Aplicații

    Laborator / Marketing / Facultate

    Problema nr. 1 - Preţul şi rentabilitatea In anul 2007, piaţa efectivã a produsului « A » a fost de 200 mld lei, preţul mediu unitar fiind de 1 mil lei. Pentru anul 2008 se estimeazã o creştere cu 20% a volumului valoric al desfacerilor, în condiţiile creşterii preţului mediu unitar cu...

    6 pagini doc
  • Imagine document Studiul imaginii mărcii Carlsberg în rândul consumatorilor

    Studiul imaginii mărcii Carlsberg în rândul consumatorilor

    Laborator / Marketing / Facultate

    Interviu de profunzime semi-structurat Intalnirea cu subiectul are loc intr-o incapere. Pe masa se vor afla doua pahare cu racoritoare, doua recipiente cu chipsuri si doua servetele. Subiectul intervievat este asigurat de confidentialitatea discutiei si nu poate vedea ghidul de...

    5 pagini doc
  • Imagine document Analiză preliminară de lansare a detergenților

    Analiză preliminară de lansare a detergenților

    Laborator / Marketing / Facultate

    Macromediul Oportunități Amenințări Politic Căderea guvernului Creșterea euro Creșterea prețurilor Legislativ - Membru a UE – importul produselor fără plata taxelor vamale Obligații privind etichetarea Restricții privind folosirea unor substanțe chimice Economic Creșterea...

    14 pagini ppt
  • Imagine document Sisteme Informatice în Marketing

    Sisteme Informatice în Marketing

    Laborator / Marketing / Facultate

    Aspecte teoretice Internetul este un uriaş depozit de informaţii. Informaţiile sunt localizate în cele peste 1,5 miliarde de site-uri existente în anul 2002 în reţea (numărul lor se dublează odată la 18 luni). Marea parte a informaţiei în reţea este disponibilă gratuit, dar sunt şi...

    78 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Marketing Verde

    Marketing Verde

    Laborator / Marketing / Facultate

    Tot mai multe companii mici si mijlocii se intereseaza si participa activ la operatiunile “eco-friendly”. Pentru producatorul belgian de bere New Belgium Brewing, conceptul de business “natural” a luat nastere cand Jeff Lebesch si sotia sa, au deschis o mica berarie, in 1991. Acestia au...

    14 pagini doc
  • Imagine document Observația

    Observația

    Laborator / Marketing / Facultate

    Observaţia Observaţia este „metoda ştiinţifică de colectare a datelor cu ajutorul simţurilor (văz, auz, miros) în vederea interferenţelor sociologice şi psihologice pentru a verifica ipotezele sau pentru a descrie sistematic şi obiectiv mediul înconjurător, oamenii şi relaţiile...

    14 pagini doc
  • Imagine document Marketing direct - scenariu telefonic, invitație

    Marketing direct - scenariu telefonic, invitație

    Laborator / Marketing / Facultate

    Prezenta in peste 120 de tari, marca L’Oreal Paris se dezvolta in jurul aceleiasi filozofii: aceea de a INOVA si de a oferi unui nr cat mai mare de consumatori produse dintre cele mai performante, la cele mai bune preturi. Pentru a anticipa nevoile consumatorilor, L’Oreal Paris adopta...

    8 pagini doc
  • Imagine document Cercetare în Marketing (Orange Moldova)

    Cercetare în Marketing (Orange Moldova)

    Laborator / Marketing / Facultate

    * IMAGINEA COMPANIEI “ORANGE” IN RINDUL CONSUMATORILOR Orange Moldova este cel mai mare operator de GSM din Republica Moldova, cu 1,25 milion de clienţi. Compania a primit licenţa de la Ministerul Telecomunicaţiilor în februarie 1998, sub denumirea de Voxtel şi s-a lansat comercial în...

    10 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Tehnici promoționale - oferte

    Tehnici promoționale - oferte

    Laborator / Marketing / Facultate

    Lotul promotional cu prima consta in comercializarea grupata, la un pret promotional, a doua sau mai multe produse identice(chipsurile Pringles) impreuna cu un produs oferit consumatorului ca prima(Ice Tea Lamaie) care nu este fabricat de initiatorul actiunii promotionale. Marca este...

    6 pagini docx
  • Imagine document Model aplicații WinQSB2

    Model aplicații WinQSB2

    Laborator / Marketing / Facultate

    Metoda ajustării exponenţiale a lui Brown constă în corectarea previziunilor proporţional cu abaterea constatată între previziunile anterioare şi realizarea lor, fiecare abatere fiind ponderată descrescător pe măsură ce se îndepărtează de prezent. Conform acestei metode, fiecare...

    10 pagini doc
  • Imagine document Cercetări avansate de marketing

    Cercetări avansate de marketing

    Laborator / Marketing / Facultate

    1. Organizarea datelor Problema: In ultima săptămîna a luni ianurie au fost luate de la BC „ProCreditBank” SA au fost luate 99 de credite, vîrsta celor care au beneficiat de aceste credit pe aceasta perioade este cuprinsa 18 ani – 68 ani. Pentru a analiza politica de marketing pe care...

    31 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Aplicații

    Aplicații

    Laborator / Marketing / Facultate

    Vânzările realizate de către o companie de produse cosmetice ,au avut următoarea evoluţie în perioada ianuarie-iunie 2011 (tabelul nr.1): Tabelul nr.1-Vânzările unei companii de produse cosmetice în perioada ianuarie-iunie 2011 –RON- Luna Vânzări (yt) Previziuni (Ft) Ianuarie...

    16 pagini docx
  • Imagine document Cercetare calitativă privind consumul de prăjituri ecologice

    Cercetare calitativă privind consumul de prăjituri ecologice

    Laborator / Marketing / Facultate

    Caracterizarea pietei prajiturilor traditionale eco Pana in prezent, peste 1.700 de produse din industria alimentara au fost atestate ca produse traditionale la Ministerul Agriculturii. Unele produse rezista, in continuare, si chiar sunt lideri de piata, in timp ce altele se zbat...

    30 pagini docx
  • 1(current)
  • 2
  • »
Sus!