Laborator / Marketing / Facultate
Subiectul 1 a) Mixtul de marketing reprezinta ansamblul de tehnici utilizate de o firma pentru a vinde un produs. Componentele acestuia sunt cunoscute ca cei patru P: - Pret = pretul produsului ca modalitate de comparare a firmei cu concurenta. Exista doua tehnici principale în ceea...
Laborator / Marketing / Facultate
Lucrarea practică nr.1 Tema: Analiza de marketing a întreprinderii de transport Conţinutul lucrării: - Consideraţii generale - Prezentarea întreprinderii - Analiza de marketing a întreprinderii 1) Activitatea firmei 2) Organizarea întreprinderii 3) Analiza SWOT 4) Planificarea...
Laborator / Marketing / Facultate
Problema nr. 1 - Preţul şi rentabilitatea In anul 2007, piaţa efectivã a produsului « A » a fost de 200 mld lei, preţul mediu unitar fiind de 1 mil lei. Pentru anul 2008 se estimeazã o creştere cu 20% a volumului valoric al desfacerilor, în condiţiile creşterii preţului mediu unitar cu...
Laborator / Marketing / Facultate
Interviu de profunzime semi-structurat Intalnirea cu subiectul are loc intr-o incapere. Pe masa se vor afla doua pahare cu racoritoare, doua recipiente cu chipsuri si doua servetele. Subiectul intervievat este asigurat de confidentialitatea discutiei si nu poate vedea ghidul de...
Laborator / Marketing / Facultate
Macromediul Oportunități Amenințări Politic Căderea guvernului Creșterea euro Creșterea prețurilor Legislativ - Membru a UE – importul produselor fără plata taxelor vamale Obligații privind etichetarea Restricții privind folosirea unor substanțe chimice Economic Creșterea...
Laborator / Marketing / Facultate
Aspecte teoretice Internetul este un uriaş depozit de informaţii. Informaţiile sunt localizate în cele peste 1,5 miliarde de site-uri existente în anul 2002 în reţea (numărul lor se dublează odată la 18 luni). Marea parte a informaţiei în reţea este disponibilă gratuit, dar sunt şi...
Laborator / Marketing / Facultate
Tot mai multe companii mici si mijlocii se intereseaza si participa activ la operatiunile “eco-friendly”. Pentru producatorul belgian de bere New Belgium Brewing, conceptul de business “natural” a luat nastere cand Jeff Lebesch si sotia sa, au deschis o mica berarie, in 1991. Acestia au...
Laborator / Marketing / Facultate
Observaţia Observaţia este „metoda ştiinţifică de colectare a datelor cu ajutorul simţurilor (văz, auz, miros) în vederea interferenţelor sociologice şi psihologice pentru a verifica ipotezele sau pentru a descrie sistematic şi obiectiv mediul înconjurător, oamenii şi relaţiile...
Laborator / Marketing / Facultate
Prezenta in peste 120 de tari, marca L’Oreal Paris se dezvolta in jurul aceleiasi filozofii: aceea de a INOVA si de a oferi unui nr cat mai mare de consumatori produse dintre cele mai performante, la cele mai bune preturi. Pentru a anticipa nevoile consumatorilor, L’Oreal Paris adopta...
Laborator / Marketing / Facultate
* IMAGINEA COMPANIEI “ORANGE” IN RINDUL CONSUMATORILOR Orange Moldova este cel mai mare operator de GSM din Republica Moldova, cu 1,25 milion de clienţi. Compania a primit licenţa de la Ministerul Telecomunicaţiilor în februarie 1998, sub denumirea de Voxtel şi s-a lansat comercial în...
Laborator / Marketing / Facultate
Lotul promotional cu prima consta in comercializarea grupata, la un pret promotional, a doua sau mai multe produse identice(chipsurile Pringles) impreuna cu un produs oferit consumatorului ca prima(Ice Tea Lamaie) care nu este fabricat de initiatorul actiunii promotionale. Marca este...
Laborator / Marketing / Facultate
Metoda ajustării exponenţiale a lui Brown constă în corectarea previziunilor proporţional cu abaterea constatată între previziunile anterioare şi realizarea lor, fiecare abatere fiind ponderată descrescător pe măsură ce se îndepărtează de prezent. Conform acestei metode, fiecare...
Laborator / Marketing / Facultate
1. Organizarea datelor Problema: In ultima săptămîna a luni ianurie au fost luate de la BC „ProCreditBank” SA au fost luate 99 de credite, vîrsta celor care au beneficiat de aceste credit pe aceasta perioade este cuprinsa 18 ani – 68 ani. Pentru a analiza politica de marketing pe care...
Laborator / Marketing / Facultate
Vânzările realizate de către o companie de produse cosmetice ,au avut următoarea evoluţie în perioada ianuarie-iunie 2011 (tabelul nr.1): Tabelul nr.1-Vânzările unei companii de produse cosmetice în perioada ianuarie-iunie 2011 –RON- Luna Vânzări (yt) Previziuni (Ft) Ianuarie...
Laborator / Marketing / Facultate
Caracterizarea pietei prajiturilor traditionale eco Pana in prezent, peste 1.700 de produse din industria alimentara au fost atestate ca produse traditionale la Ministerul Agriculturii. Unele produse rezista, in continuare, si chiar sunt lideri de piata, in timp ce altele se zbat...