Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
Data:5-XII-2007 Disciplina :Actionari pneumatice in mecatronica Clasa : a XII-a C Subiectul lectiei:Supape pneumatice Unitatea de invatare : U 26.Actionari pneumatice in mecatronica Competente specifice vizate: 26.1:Caracterizeaza echipamentele pneumatice Valori si atitudini... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
Definirea echilibrarii Un mecanism este echilibrat daca torsorul sistemului fortelor de inertie ale tuturor elementelor mobile este nul la orice moment in timpul miscarii: 0Ri= (1) 0MOi= (2) Indeplinirea de un mecanism a conditiei data de relatia (1) corespunde echilibrarii statice.... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
Emisiile poluante ale motoarelor cu aprindere prin comprimare sunt influentate in mod direct de modul de formare al amestecului si de particularitatile procesului de ardere. Motorul Diesel cu injectie directa prezinta un consum de combustibil mai redus fata de motorul Diesel cu injectie... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
LUCRAREA 3 SEMNALE SI SISTEME BIDIMENSIONALE Generarea imaginilor folosind functii bidimensionale Orice imagine digitala poate fi interpretata ca o functie de doua variabile. Reprezentand aceste functii matematice obtinem o serie de imagini spectaculoase si interesante. Pentru a... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
LUCRAREA 1 DETERMINAREA FUNCTIILOR DE REGRESIE 1. Obiectivele lucrarii Insusirea unor notiuni teoretice referitoare la domeniile de aplicabilitate si metodele utilizabile pentru determinarea functiilor de regresie. Initierea in utilizarea unui software dedicat determinarii unor... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
Inmultirea a doua matrici. Presupunem a si b de tip Mn*n . Declaram a, b si c de tip double si c=a*b. Algoritmul secvential de inmultire a doua matrici este: 1. for [ i = 0 to n-1 ] 2. for [j = 0 to n-1 ] 3. { c[i, j] = 0.0 ; 4. for [k = 0 to n-1] 5. c[i,j] = c[i, j] + a[i, k] *... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
H?mas[m] Pmas[mmHg] Padevarat=760-Pmas [mmHg] Hteoretic [m] ?=|Hteoretic-Hmas|/Hmas*100 [%] 0 0 760 0 0 200 19.6 740.4 220.565 10.283 400 36.5 723.5 417.789 4.447 600 53.3 706.7 608.28 1.38 800 69.7 690.3 800.719 0.09 1000 85.5 674.5 977.039 2.296 1200 101.8 658.2 1164 3 1400... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
Dorinta de a obtine aeronave cat mai usoare si in acelasi timp performante a dus la utilizarea materialelor compozite in detrimentul materialelor metalice.Rezistenta specifica inalta si rigiditatea impreuna cu pretul redus sunt atributele care au dus la utilizarea acestor materiale in... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
1.1 Introducere Structurile mecanice de tip cornier - grinda sunt caracterizate prin rigiditate marita, deformatiile elastice ale acestora fiind reduse. Identificarea campurilor de tensiuni si deformatii pentru astfel de structuri se poate realiza fie prin realizarea modelului cu... citeste tot laboratorul
Laborator / Inginerie Aerospatiala / Facultate
2.1 Introducere Structurile mecanice de tip cornier - grinda sunt caracterizate prin rigiditate marita, deformatiile elastice ale acestora fiind reduse. Identificarea campurilor de tensiuni si deformatii pentru astfel de structuri se poate realiza fie prin realizarea modelului cu... citeste tot laboratorul