Aplicații propuse pentru programare vizuală PAG

Previzualizare laborator:

Extras din laborator:

Sa se realizeze o aplicaţie VB care permite unor copii să îşi consolideze cunoştinţele despre animale. Întrebările vor fi fişiere cu sunet care vor fi derulate în timpul afişării imaginilor corespunzătoare. Una din imagini va fi cea corectă, celelalte vor fi eronate. La selectarea unei imagini se va afişa o recompensă dacă răspunsul a fost corect sau se va afişa o atenţionare de genul bilă roşie, daca răspunsul a fost eronat. Numele fişierelor corespunzătoare întrebărilor şi răspunsurilor vor fi citite dintr-un fişier text sau bază de date. La sfârşitul jocului, utilizatorul va primi o imagine sau un sunet recompensă în funcţie de numărul de răspunsuri corecte. Imaginile recompensă şi numărul de răspunsuri corecte la care se acorda aceasta recompensă se vor stabili din secţiunea de configurări.

2. Să se implementeze un program de tip "slideshow". Vor fi afişate pe rând mai multe fişiere cu imagini, cu o anumita întârziere între ele. Utilizatorul va avea posibilitatea să seteze acest interval de timp, dar se va face o verificare (să nu fie introduse valori negative etc.). Pot fi implementate efecte de trecere de la o imagine la alta - deplasări ale imaginii în afara formei, şi apariţia următoarei imagini din altă latură a ferestrei.

3. Să se implementeze o aplicaţie care să simuleze jocul de tenis: o minge se deplasează într-o fereastră, iar atunci când atinge paleta este respinsă în direcţia opusă sub un anumit unghi (se reflectă atât faţă de paletă cât şi faţă de margini). Se va implementa şi secţiunea de joc automat, în care se va genera unghiul sub care porneşte mingea.

4. Să se realizeze o aplicaţie ce trasează grafice pentru diferite funcţii afişate într-o listă de selecţie (f(x) = sin(x), f(x) = cos(x), f(x)= ax+b, f(x) = ax^2+bx+c etc.) Funcţia şi intervalul vor putea fi selectate de utilizator. Desenarea graficelor se va face prin apariţia unor puncte intermediare la anumite coordonate stabilite de utilizator şi apoi trasarea animată a graficului. Intervalul de timp folosit la animaţie va fi stabilit din secţiunea de configurări.

5. Să se scrie o aplicaţie VB, care să prelucreze informaţii referitoare la studenţi. Aplicaţia va afişa următorul meniu:

Date

- preluare

- de la tastatura

- dintr-un fişier

- salvare

- prelucrări

- adăugare note

- modificare note

- calculare medie

- adăugare studenţi

- ştergere studenţi

- ordonare

- după medie

- după nume

- după nota la un examen (indicat)

Afişare

- a situaţiei unui student indicat

- a situaţiei generale a studenţilor: nume, nr. examene promovate, media, nr. examene nepromovate

Ieşire

Despre

şi va trata corespunzător opţiunile utilizatorului.

OBS:

Datele din fişier vor fi de forma: NUME, NOTA_Ex1, NOTA_Ex2, NOTA_EX3, MEDIE. La preluarea datelor dintr-un fişier se va opta pentru:

- adăugare la sfârşitul înregistrărilor curente

- ştergerea datelor curente şi încărcarea noilor date

6. Să se realizeze o aplicaţie tip agendă în care se vor aplica operaţiile elementare tip baze de date. Se va considera adăugarea, editarea şi ştergerea unei persoane sau a informaţiilor corespunzătoare. Se vor permite următoarele operaţii suplimentare:

- căutarea unei persoane după nume, număr telefon sau adresa de e-mail

- afişarea persoanelor care au data de naştere într-o anumită lună sau într-un anumit an.

- afişarea persoanelor dintr-un anumit grup. Se va considera agenda organizată în grupuri: prieteni, serviciu, familie, etc.

- la deschiderea aplicaţiei vor fi afişate persoanele care îşi serbează ziua de naştere la data curentă

7. Să se implementeze în VB jocul Mine.

8. Să se realizeze o aplicaţie VB ce implementează un joc de tip X şi O. Unul dintre jucători va fi calculatorul. Acesta poate fi: începător, mediu, avansat.

9. Să se realizeze o aplicaţie VB ce implementează un joc de tip avioane (sau nave maritime).

10. Să se realizeze o aplicaţie VB ce implementează un joc de tip spânzurătoarea. Se va scrie un fişier text, cu o serie de cuvinte ce vor fi folosite aleator, în joc.

11. Să se realizeze o aplicaţie VB ce implementează un joc de tip puzzle.

12. Să se realizeze o aplicaţie tip Norton Commander, ce implementează principalele operaţii cu fişiere şi directoare. Se va permite şi căutarea fişierelor care conţin un anumit cuvânt sau grup de cuvinte.

13. Să se implementeze un tutorial pentru învăţarea tastaturii.

Observații:

Aplicatii propuse pentru programare vizuala PAG !

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Aplicatii Propuse pentru Programare Vizuala PAG.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
9 pagini
Imagini extrase:
9 imagini
Nr cuvinte:
4 932 cuvinte
Nr caractere:
23 275 caractere
Marime:
29.62KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 1 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Laborator
Domeniu:
Grafică Computerizată
Predat:
la facultate
Materie:
Grafică Computerizată
Profesorului:
Adrian,
Sus!