Conceptul de marketing s-a bucurat de un numar mare de definitii, fapt motivat de numeroase intelesuri atribuite termenului si de evolutia rapida a acestui domeniu de activitate umana. Profesorul Philip Kotler de la Universitatea Northwestern, SUA, unul dintre cei mai reputati... citeste tot eseul
La fel ca si in marketing, in politica, pentru a supravietui, trebuie sa fii un brand. Brand-ul sau marca publica sau comerciala, asa cum este cunoscuta denumirea in limba romana, nealterata lingvistic, este o forma de identificare a unui produs sau serviciu pe o anumita piata. Tom... citeste tot eseul
1.Evaluate Microsoft's strategy in good and poor economic times. Microsoft's marketing strategy focuses on keeping its image and being in a continuous growth. Microsoft makes strong advertising and communication efforts to attract customers, to overtake its competitors but mainly to... citeste tot eseul
Pentru toate tipurile de economii moderne, indiferent de gradul lor de centralizare, finalitatea lor, scopul pentru care functioneaza, uneori foarte complicatul mecanism este unul singur: Consumatorul. El este considerat "rege", de teoreticieni, de guvernanti, de firme. Cele... citeste tot eseul