7 eseuri pentru Facultate din domeniul Comerț

Eseuri / Comerț / Facultate

  • Imagine document Relatiile Reciproc Avantajoase cu Furnizorii și Clienții

    Relatiile Reciproc Avantajoase cu Furnizorii și Clienții

    Eseu / Comerț / Facultate

    Orice organizatie interactioneaza pentru un mediu ,inconjurator , iar calitatea este reprezentata de ansamblul de proprietati si caracteristici ale unei entitati care ii confera acesteia aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate si implicite pentru a satisface...

    25 pagini doc
  • Imagine document Etica în afaceri

    Etica în afaceri

    Eseu / Comerț / Facultate

    Nu trebuie sa para bizar faptul ca, in zilele noastre, se vorbeste despre etica in domeniul afacerilor. In numeroase situatii s-a dovedit ca ea reprezinta o necesitate si ca respectarea principiilor eticii conduce la obtinerea unor rezultate mult mai bune, pe toate planurile. Tot...

    1 pagini doc
  • Imagine document Categorii fundamentale privind piața bunurilor și serviciilor

    Categorii fundamentale privind piața bunurilor și serviciilor

    Eseu / Comerț / Facultate

    In aceasta analiza se porneste de la om si nevoile sale.Cu mult timp in urma omul isi procura singur bunurile pentru satisfacerea nevoilor si avem aici nenumarate exemple :vanat,pescuit. Odata cu evolutia societatii s-a ajuns la asa numitul schimb sau troc,acesta practic ducand la...

    4 pagini doc
  • Imagine document Comerț electronic

    Comerț electronic

    Eseu / Comerț / Facultate

    Dezvoltarea actuala a Internetului ca mediu comercial se datoreaza posibilitatii acestuia de a facilita accesul global la informatie si capacitatii de a deveni un canal eficient pentru marketing, publicitate si chiar pentru distributia directa a unor bunuri si servicii. Datele...

    5 pagini docx
  • Imagine document Segmentarea Pieței

    Segmentarea Pieței

    Eseu / Comerț / Facultate

    Element esential in impunerea si dezvoltarea afacerii noastre este cunoassterea pietei ,astfel incat strategiile aplicate sa atraga atentia potentialilor clienti asupra produselor comercializate si sa satisfaca nevoile clientilor fideli. Piata este formata din diferite categorii de...

    2 pagini docx
  • Imagine document Istoria economiei naționale a României

    Istoria economiei naționale a României

    Eseu / Comerț / Facultate

    Istoria economiei natioanle reprezinta o ramura importanta a stiintelor economice, siinte care, la rndul lor, fac parte din grupa mare a stiintelor sociale, adica a stiintelor care studiaza societatea omeneasca. Istoria societatii nu este o acumulare de intamplari cum pretind...

    6 pagini docx
  • Imagine document Kaufland

    Kaufland

    Eseu / Comerț / Facultate

    Kaufland (Kaufland Stiftung & Co. KG) este una dintre firmele de comert cu amanuntul din Germania. Kaufland este o divizie a concernului german Schwaez-Gruppe (Schwarz Beteilingungs GmbH), din care fac parte si alre retele cunoscute Lidl, KaufMarkt si Handelshof; cu peste 200.000 de...

    9 pagini docx
Sus!