Mediul de marketing

Extras din documentație:

veti fi capabili sa:

evaluati mediul in care sunt luate deciziile de marketing in scopul desfasurarii activitatii de marketing in cadrul firmei

enumerati principalele forte necontrolabile ce alcatuiesc mediul de marketing si care pot afecta planul de marketing al unei intreprinderi

evidentiati mijloacele prin care firma poate controla diferitele elemente ale mediului de marketing si eventual reactiona la modificarile ce pot aparea in cadrul lui.

intelegeti conceptelul de ,,mediu ambiant";

Identificati factorii din mediul ambiant care influenteaza unitatea economica;

explicati interdependenta dintre mediul ambiant si unitatea economica.

veti putea cunoaste:

Relatiile intreprinderii cu mediul extern

Factorii mediului extern al intreprinderii

Actiunea diferitilor factori externi asupra activitatii intreprinderii

Implicatiile relatiilor cu partenerii externi

Prin mediu de marketing se intelege ansamblul de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili.

Dupa natura actiunii acestor factori si forte se disting doua grupe de componente:

Pentru a comercializa cu succes un produs, managerul de marketing trebuie sa dezvolte o strategie. El ia decizii in cadrul acesteia, care depind de mai multe variabile, factori si forte care sunt in continua schimbare. Cateva din aceste variabile sunt interne. El are un anumit control asupra variabilelor care afecteaza produsul: natura lui, promovarea, parcursul pe care il va urma de la producator la consumator si pretul sau. Dar cand este fabricat, el intra in mediul extern: economic, tehnologic, socio-cultural si legislativ-politic. Marketerul nu poate controla aceste variabile externe; in alt mod acestea il controleaza pe el.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mediul de marketing.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
26 pagini
Marime:
60.28KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Documentație
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
AITT
Sus!