Documentatie / Marketing / Facultate
Istoria reclamei este una controversata. Criticile ce o vizeaza dateaza inca din anul 1630 cand Frenchman Theophraste Renadot a publicat primele impresii in La Gazette de France. Incet, incet acest concept de reclama a inceput sa prinda contur si sa se infiinteze chiar agentii de... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
veti fi capabili sa: evaluati mediul in care sunt luate deciziile de marketing in scopul desfasurarii activitatii de marketing in cadrul firmei enumerati principalele forte necontrolabile ce alcatuiesc mediul de marketing si care pot afecta planul de marketing al unei intreprinderi... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Modulul 2: Dotarile firmei de turism Dotarile firmei de turism se pot imparti in sectoare productive si sectoare neproductive. Sursele de informatii sunt cunostintele si observatiile personale. Informatiile privind sectoarele productive sunt: - Dimensiunea spatiilor destinate... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Organizatiile cu viziune de marketing vor incerca intotdeauna sa gaseasca solutii pentru a cuceri "inimile si mintile consumatorilor". Problema care se pune este cea a gasirii unor mijloace, a unor instrumente capabile sa atraga consumatorii, sa-i cucereasca si sa-i... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Ce face ca un produs sa se vanda? Factorii care determina succesul vanzarii sunt multi si variati. Ei includ conditiile de piata, natura produsului, imaginea creata prin reclama, particularitatile socio-culturale ale clientului si facilitatile de creditare. Un factor major care apare in... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Pe 21 nov 1999, primul ministru al Italiei, D'Alema, a invitat la Florenta pe presedintii Italiei, SUA si Braziliei ca si pe primii ministrii ai Frantei, Angliei si Germaniei, (considerati sefii de stat cei mai reformisti) la o intalnire avand ca scop discutarea evolutiilor spre secolul... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Analiza profitului prezinta un interes primordial atat pentru proprietarii si investitorii reali si potentiali ai intreprinderii, cat si pentru alti utilizatori ai informatiei din Rapoartele financiare. Astfel, proprietarii si investitorii sunt interesati sa maximizeze marimea... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Ratiunea principala de a fi a politicii in domeniul concurentei (PDC) este determinata de faptul ca piata nu poate, in mod natural, sa functioneze normal, fiind necesare interventii din afara, care sa-i asigure o evolutie corespunzatoare. Este bine cunoscut rolul fundamental jucat de... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Promovarea produselor si serviciilor cunoaste, in perioada actuala, o mare varietate sub raportul continutului, rolului, formei de realizare etc. De aici si dificultatea clasificarii lor riguroase, fapt ce a condus la ultilizarea - in literatura de specialitate - a unor scheme diferite... citeste tot documentatia
Documentatie / Marketing / Facultate
Ce este marca? Ce marci pot fi inregistrate? Ce tipuri de marci exista? Semnele care nu pot fi inregistrate ca marca. De ce trebuie inregistrata o marca? Cine poate inregistra o marca? Inregistrarea unei marci. Ce contine o cerere de inregistrare a marcii? Se limiteaza... citeste tot documentatia