Model pentru planul de afaceri

Previzualizare documentație:

Cuprins documentație:

Scurta prezentare a conducerii 1-1
Misiunea 2-1
Prezentarea companiei 3-1
Forma juridica a firmei 3-2
Aliante strategice 3-3
Produsul 4-1
Produsul actual 4-2
Cercetare si dezvoltare 4-3
Productie si livrare 4-4
Piata 5-1
Definirea pietei 5-2
Profilul consumatorului 5-3
Planul de marketing 5-4
Strategia de vanzare 5-5
Canale de distributie 5-6
Publicitate, promovare, PR 5-7
Concurenta 6-1
Riscuri/ Oportunitati 7-1
Echipa de conducere 8-1
Capital necesar 9-1
Strategia de achitare a datoriilor 9-2
Plan financiar 10-1
Ipoteze 10-2
Rapoarte financiare 10-3
Concluzie 10-4
Anexe 11-1

Extras din documentație:

Daca aceasta prezentare nu are succes, planul dvs. de afaceri nu va fi niciodata cumparat de catre investitori. Va recomandam sa formulati mai intai aceasta scurta prezentare si sa o folositi ca sablon pentru elaborarea planului amanuntit. Avand in vedere faptul ca scopul acestei scurte prezentari este de a capta atentia investitorului, ea trebuie sa fie scurta, clara si concisa.

Misiune

Misiunea companiei noastre este [descrieti scopul principal al companiei sau pur si simplu anuntati misiunea].

Compania

[Compania] a fost infiintata in [data] si [descrieti cu ce afaceri se ocupa, ca de exemplu fabricarea produselor pentru copii, distribuirea de creioane, prestator de servicii medicale]. Este o [forma legala a companiei, ca de exemplu SRL, SA, etc.]. Sediul principal este [x].

Afacerea

Producem [descrierea produsului pe care il fabricati sau serviciului pe care il prestati].

Compania noastra se afla in [stagiu de proiect, curs de infiintare, crestere], si tocmai a [proiectat primul produs, angajat primul agent de vanzari, inregistrat prima comanda nationala].

In ultima [perioada], compania noastra a atins o cifra de afaceri de [x] si a inregistrat [profit, pierdere, pragul de rentabilitate]. Prin finantarea descrisa in continuare, compania noastra se asteapta sa creasca cifra de afaceri la [x] si profitul brut la [x] in anul [xxxx] si sa atinga o cifra de afaceri de [x], precum si un profit brut de [x] pentru anul [xxxx+1]. Putem obtine toate acestea deoarece fondurile respective ne vor permite sa [descrieti modul in care veti utiliza fondurile, ca de exemplu: a) marketing pentru noul produs, b) construirea sau extinderea facilitatilor, pentru a face fata ofertei mai mari, c) adaugarea de noi locatii de vanzare en-detail sau a altor metode de distributie, d) intensificarea cercetarii si dezvoltarii de noi produse, sau imbunatatirea celor existente.]

Produsul sau serviciul

Descrieti produsul sau serviciul in termeni usor de inteles.

[Compania] produce urmatoarele: [scurta lista cu produsele oferite, clasificate dupa cat de multe vanzari genereaza sau dupa importanta lor in linia de productie].

Alternativ, [Compania] presteaza urmatoarele servicii: [scurta lista cu serviciile prestate, clasificate dupa cat de multe vanzari genereaza sau dupa importanta lor in linia de productie].

In prezent, [serviciul sau produsul] nostru este in stadiu [incipient, de crestere, de maturitate]. Avem planificat sa continuam cu acest [produs sau serviciu], cu urmatoarele modificari de extindere a liniei: [x, y si z].

Factorii determinanti in [fabricarea produsului sau prestarea serviciului nostru] sunt [x si y]. [Produsul sau serviciul] nostru este unic prin aceea ca [x, y sau z] si/ sau avem un avantaj pe piata deoarece [licenta, promptitudine, nume de marca].

Piata

Ne definim piata ca [producere si vanzare de instrumente de desenat si scris, branzeturi slabe, produse de igiena bucala]. Aceasta piata era aproximata la [x ROL] la nivel de [en-gross sau en-detail] in ultima [perioada pentru care aveti date disponibile], conform [sursei citate] si se asteapta o crestere la [x ROL] pana la sfarsitul anului [xxxx], conform [sursei citate].

Care sunt clientii dvs.? Unde se afla si cum veti ajunge la ei? Cumpara produsele sau serviciile de la altcineva?

Cum ii veti educa pe clienti sa cumpere de la dvs.? De ce ar trebui sa le pese?

Concurenta

Concuram direct cu [numele competitorului]. -sau - Nu avem nici un competitor direct, dar exista substituti pentru [produsele sau serviciile] noastre pe piata. [Produsul sau serviciul] nostru este unic deoarece [x] si/ sau avem un avantaj competitiv datorat [promptitudinii, numelui de marca, costurilor mici de productie].

Riscuri/ Oportunitati

Cele mai mari riscuri pentru afacerea noastra in acest moment sunt [riscul de piata, riscul de pret, riscul de producator, riscul de management]. Consideram ca putem sa inlaturam aceste riscuri deoarece [x].

Oportunitatile care ni se ofera sunt semnificative; avem posibilitatea sa [dominam o nisa a pietei, devenim o companie puternica in industrie] daca [x].

Echipa de conducere

Echipa noastra are urmatorii membri, care sa duca la indeplinire planul. [x] barbati si femei, care inglobeaza [x] ani de experienta; [y] ani de marketing, [y] ani in dezvoltarea produsului si [y] ani in [alte discipline].

Capital necesar

Descarcă documentație

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Model pentru planul de afaceri.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
22 pagini
Imagini extrase:
22 imagini
Nr cuvinte:
5 975 cuvinte
Nr caractere:
30 217 caractere
Marime:
26.19KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Documentație
Domeniu:
Management
Tag-uri:
marketing, model de plan de afaceri, documente necesare, informatii necesare
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!