1. Prezentarea proiectului
Proiectul in sine isi propune sa permita vizualizarea unui blender care se afla in bucatarie, situata intr-un cub. Obiectul a fost incarcat dintr-un fisier de tipul .X,.
Mutarea camerei se face folosind urmatoarele taste:
1 -> rotire camera pe axa y in jurul obiectului
2 -> rotire camera pe axa x in jurul obiectului
3 -> miscare in fata
4 -> miscare in spate
5 -> miscare dreapta
6 -> miscare stanga
7 -> miscare sus
8 -> miscare jos
Miscare obiect:
9-> rotire stanga
0->rotire dreapta
up->deplasare in sus
down->deplasare jos
left->deplasare stanga
right->deplasare dreapta
2. Codul sursa al proiectului
1. #include <Windows.h>
2. #include <mmsystem.h>
3. #include <d3dx9.h>
4. #include <d3dx9tex.h>
5. #include <dinput.h>
6. #include <Dshow.h>
7. #include "Camera.h"
8.
9. #pragma comment (lib, "d3d9.lib")
10. #pragma comment (lib, "d3dx9.lib")
11. #pragma comment (lib, "dinput8.lib")
12. #pragma comment (lib, "dxguid.lib")
13. #pragma comment (lib, "winmm.lib" )
14. #pragma comment (lib, "Quartz.lib" )
15. #pragma comment (lib, "Strmiids.lib" )
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.