Evaluare sumativa I
Educatoare:
Grupa: mare, ,,Furnicute"
Data: 27.01.2021
Tema: Evaluare sumativa I
Domeniul experiential: Domeniul Stiinte
Disciplina: Activitate matematica
Tema activitatii: ,,Cine stie mai multe?"
Mijloc de realizare: joc-exercitiu
Tipul activitatii: verificare de cunostinte si deprinderi
Scopul: Evaluarea cunostintelor si deprinderilor matematice privind formarea de multimi prin punere in corespondenta.
Obiective operationale:
- sa formeze frontal, la panou, multimi de obiecte din aceeasi categorie e baza exemplului dat;
- sa formeze frontal, la panou, multimi cu tot atatea / mai putine / mai multe elemente din punere in corespondenta pe baza informatiilor oferite;
- sa formeze, pe echipe, multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare) pe baza modelului prezentat;
- sa formeze individual multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare pe baza exemplului dat.
Itemi:
1. Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie;
2. Alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta;
3. Formeaza, pe echipe, multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare)
4. Formeaza individual multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare.
Descriptori de performanta:
A - Formeaza corect multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare;
D - Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare, cu sprijin minim din partea educatoarei;
N.S - Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine / mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare, beneficiind de sprijin constant din partea educatoarei.
Punctaj maxim acordat:
1. 2 puncte
2. 3 puncte
3. 2 puncte
4. 3 puncte
Baraj de punctaj:
8-10 puncte = Comportament atins (CA)
4-8 puncte = Comportament in dezvoltare (CD)
Sub 4 puncte = Necesita sprijin (NS)
Forma de evaluare: Evaluare orala, fisa individuala
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.