Evaluare sumativă

Previzualizare documentație:

Extras din documentație:

Evaluare sumativă I

Educatoare:

Grupa: mare, „Furnicuțe”

Data: 27.01.2021

Tema: Evaluare sumativă I

Domeniul experiențial: Domeniul Științe

Disciplina: Activitate matematică

Tema activității: „Cine știe mai multe?”

Mijloc de realizare: joc-exercițiu

Tipul activității: verificare de cunoștințe și deprinderi

Scopul: Evaluarea cunoștințelor și deprinderilor matematice privind formarea de mulțimi prin punere în corespondență.

Obiective operaționale:

- să formeze frontal, la panou, mulțimi de obiecte din aceeași categorie e baza exemplului dat;

- să formeze frontal, la panou, mulțimi cu tot atâtea / mai puține / mai multe elemente din punere în corespondență pe baza informațiilor oferite;

- să formeze, pe echipe, mulțimi de obiecte după criteriile cerute (mărime, formă, culoare) pe baza modelului prezentat;

- să formeze individual mulțimi de obiecte, conform cerințelor specificate de educatoare pe baza exemplului dat.

Itemi:

1. Formează mulțimi de obiecte din aceeași categorie;

2. Alcătuiește mulțimi cu tot atâtea / mai puține/ mai multe elemente din punere în corespondență;

3. Formează, pe echipe, mulțimi de obiecte după criteriile cerute (mărime, formă, culoare)

4. Formează individual mulțimi de obiecte, conform cerințelor specificate de educatoare.

Descriptori de performanță:

A - Formează corect mulțimi de obiecte din aceeași categorie; alcătuiește mulțimi cu tot atâtea / mai puține/ mai multe elemente din punere în corespondență; formează mulțimi de obiecte după criteriile cerute (mărime, formă, culoare); alcătuiește, individual, mulțimi de obiecte, conform cerințelor specificate de educatoare;

D - Formează mulțimi de obiecte din aceeași categorie; alcătuiește mulțimi cu tot atâtea / mai puține/ mai multe elemente din punere în corespondență; formează mulțimi de obiecte după criteriile cerute (mărime, formă, culoare); alcătuiește, individual, mulțimi de obiecte, conform cerințelor specificate de educatoare, cu sprijin minim din partea educatoarei;

N.S - Formează mulțimi de obiecte din aceeași categorie; alcătuiește mulțimi cu tot atâtea / mai puține / mai multe elemente din punere în corespondență; formează mulțimi de obiecte după criteriile cerute (mărime, formă, culoare); alcătuiește, individual, mulțimi de obiecte, conform cerințelor specificate de educatoare, beneficiind de sprijin constant din partea educatoarei.

Punctaj maxim acordat:

1. 2 puncte

2. 3 puncte

3. 2 puncte

4. 3 puncte

Baraj de punctaj:

8-10 puncte = Comportament atins (CA)

4-8 puncte = Comportament în dezvoltare (CD)

Sub 4 puncte = Necesită sprijin (NS)

Forma de evaluare: Evaluare orală, fișă individuală

Descarcă documentație

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Evaluare sumativa.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
1 569 cuvinte
Nr caractere:
8 508 caractere
Marime:
23.02KB (arhivat)
Publicat de:
Iulia S.
Nivel studiu:
Gimnaziu
Tip document:
Documentație
Materie:
Învățământ Vocațional
Predat:
la gimnaziu
Sus!