Evaluare sumativa

Previzualizare documentatie:

Extras din documentatie:

Evaluare sumativa I

Educatoare:

Grupa: mare, ,,Furnicute"

Data: 27.01.2021

Tema: Evaluare sumativa I

Domeniul experiential: Domeniul Stiinte

Disciplina: Activitate matematica

Tema activitatii: ,,Cine stie mai multe?"

Mijloc de realizare: joc-exercitiu

Tipul activitatii: verificare de cunostinte si deprinderi

Scopul: Evaluarea cunostintelor si deprinderilor matematice privind formarea de multimi prin punere in corespondenta.

Obiective operationale:

- sa formeze frontal, la panou, multimi de obiecte din aceeasi categorie e baza exemplului dat;

- sa formeze frontal, la panou, multimi cu tot atatea / mai putine / mai multe elemente din punere in corespondenta pe baza informatiilor oferite;

- sa formeze, pe echipe, multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare) pe baza modelului prezentat;

- sa formeze individual multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare pe baza exemplului dat.

Itemi:

1. Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie;

2. Alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta;

3. Formeaza, pe echipe, multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare)

4. Formeaza individual multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare.

Descriptori de performanta:

A - Formeaza corect multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare;

D - Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine/ mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare, cu sprijin minim din partea educatoarei;

N.S - Formeaza multimi de obiecte din aceeasi categorie; alcatuieste multimi cu tot atatea / mai putine / mai multe elemente din punere in corespondenta; formeaza multimi de obiecte dupa criteriile cerute (marime, forma, culoare); alcatuieste, individual, multimi de obiecte, conform cerintelor specificate de educatoare, beneficiind de sprijin constant din partea educatoarei.

Punctaj maxim acordat:

1. 2 puncte

2. 3 puncte

3. 2 puncte

4. 3 puncte

Baraj de punctaj:

8-10 puncte = Comportament atins (CA)

4-8 puncte = Comportament in dezvoltare (CD)

Sub 4 puncte = Necesita sprijin (NS)

Forma de evaluare: Evaluare orala, fisa individuala

Download documentatie

Primești documentatia în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
1 569 cuvinte
Nr caractere:
8 508 caractere
Marime:
23.02 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Gimnaziu
Tip document:
Documentatie
Materie:
Invatamant vocational
Data publicare:
10.04.2022
Structură de fișiere:
  • Evaluare sumativa.docx
Predat:
la gimnaziu
Te-ar putea interesa și:
Modul: Organizarea activitatii in unitatile de alimentatie si turism Clasa a- IX -a...
Data: 04.02.2016 Gradinita: P.P. Nr. 45 Constanta Educatoare: Grupa: mare "Iepurasii cei...
1. Notati in dreptul fiecaruia dintre regnuri cifrele si literele corespunzatoare increngaturii...
Continutul itemului punctaj partial total O1 O2 I. 1. 2. 3. 4. II. III. IV. V. Alege animalul...
1. Titlul : Pana maine 2. Autorul : Blaga Nikolova Dimitrova 3. Scurta prezentare a autorului...
Sus!