Documentatie / Dinamica / Facultate
Scopul acestui capitol urmeazasa furnizeze o vedere de ansamblu a problemelor scurte cu analizele de aplicatie la seriile dinamice stationare. Capitolul incepe in primul rand cu o explicatie a conceptelor de stastionare si nestationare si cu o discutie a consecintelor de... citeste tot documentatia
Proiect / Dinamica / Facultate
Compunerea si dispunerea agregatelor ce constituie echipamentul de tractiune (grupul motor-transmisie) constituie problema fundamentala de conceptie constructiva. Schema adoptata stabileste de la inceput caracterul autovehiculului in miscare si in acelasi timp limiteaza posibilitatile... citeste tot proiectul
Proiect / Dinamica / Facultate
1.1 Alegerea de modele similare: Date tehnice representative pentru fiecare model ales: Tabelul 1.1 Nr. crtMarcaModelNr. locuriVmax [Km/h]Caroserie 1AudiA4 5 212Berlina-Sedane 2AudiA6 5 210Berlina-Sedane 3FordMondeo 5 200Berlina-Sedane 4RenaultMegane 5 200Berlina-Sedane... citeste tot proiectul
Proiect / Dinamica / Facultate
Pentru proiectarea unui nou tip de autovehicul, tinand seama de datele impuse prin tema, autobuz urban, care precizeaza anumite particularitati legate de destinatia si performantele acestuia, este nevoie in primul rand, de un numar cat mai mare de solutii constructive, deja existente,... citeste tot proiectul
Documentatie / Dinamica / Facultate
2.1. Definirea transmisiei Autopropulsarea automobilului se datoreaza energiei mecanice primite de rotile motoare de la motorul automobilului si este posibila cand exista concordanta intre necesarul de momente si puteri, necesar determinat din conditiile autopropulsarii si oferta de... citeste tot documentatia
Proiect / Dinamica / Facultate
Miscarea automobilelor este determinata de marimea directia si sensul fortei active si a fortelor de rezistenta ce actioneaza asupra acestora. Definirea conditiilor de autopropulsare precede calculul de tractiune , impreuna cu care conditioneaza performantele autovehiculelor. Se... citeste tot proiectul
Masurarea debitului cu ajutorul rotametrului. Rotametrul este un aparat folosit pentru masurarea debitelor mici si mijlocii de gaze aflate la presiuni sub 3 bar si temperaturi mai mici de 100 oC. Fig. 1 Diferite tipuri de rotametre. Rotametrul (fig.1) este format dintr-un tub de... citeste tot cursul
Referat / Dinamica / Facultate
Recuperarea energiei de franare ofera un potential semnificativ pentru reducerea consumului de energie in vehiculele. Totusi ,datorita proprietatilor lor, magaziile existente de pastrare a energiei permit o folosire limitata a acestei facilitati. Compact Dynamics dezvolta o noua... citeste tot referatul
Reflectiile asupra sistemului teritorial trebuie sa se bazeze pe o cunoastere reala a caracteristicilor spatiului, asa incat sa nu existe diferente majore in ce priveste judecarea realitatii intre un taran, spre exemplu, si ministrul agriculturii. Terenul trebuie sa sa revina fara... citeste tot cursul
Bilantul de tractiune reprezinta echilibrul tuturor fortelor care actioneaza asupra autovehiculului la miscarea rectilinie pe un drum oarecare, avand admisiunea plina a motorului intr-o treapta oarecare a cutiei de viteze, respectiv forta totala la roata FR echilibreaza suma tuturor... citeste tot cursul