Tehnica operațiunilor de turism

Extras din curs:

Cel mai frecvent si mai pragmatic criteriu de clasificare a contractelor intre operatorii si intermediarii din turism este poreluarea sau nu de catre intermediar a riscului vanzarii produsului turistic contractat cu prestatorul, catre consumatorul final. Conform acestui criteriu, contractele sunt:

Contracte de comision (intermediere);

Contractul cu garantie sau charter.

Aceste doua categorii se suprapun in mare parte si in functie de clasificarea lor, dupa cum agentia de turism actioneaza in numele si pe seama hotelierului sau turistului sau in nume si pe cont propriu. Ultima varianta este mai larga ca sfera de cuprindere, incluzand, alaturi de situatiile de garantare a contingentului de camere, si pe cele in care agentia de turism presteaza serviciile in baza materiala proprie.

In continuare prezentam principalele capitole ale contractului dintre hotelier si agentia de turism. Desi acestea sunt in mare parte aceleasi pentru ambele grupe de contracte, vom evidentia, atunci cand este cazul, prevederi specifice celor doua situatii.

Obiectul contractului

Obiectul contractului trebuie sa mentioneze serviciile oferite spre comercializare agentiei de turism de catre prestator. Tot aici este bine sa fie precizate, in cazul in care acestea nu constituie subiecte ale unor capitole separate, natura relatiei intre parti in legatura cu comercializarea produsului, piata si modul de comercializare a produsului de catre agentia de turism contractata.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Tehnica Operatiunilor de Turism.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Nu
Nota:
10/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
28 pagini
Marime:
17.35KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Curs
Domeniu:
Turism
Tag-uri:
servicii, calitate, turism
Predat:
la master
Materie:
Turism
Profesorului:
Stanciulescu Gabriela
Sus!