Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Curs 1 Cand avem de-a face cu afacerile internationale? - cumparam un produs realizat de catre o companie din strainatate, importat pe piata locala - ne angajam la o companie cu sediul central in alta tara, care a facut Investitii straine directe in economia locala - investim prin... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Python este un limbaj de programare dinamic multiparadigma, creat in 1989 de programatorul olandez Guido van Rossum. Van Rossum este si in ziua de astazi un lider al comunitatii de dezvoltatori de software care lucreaza la perfectionarea limbajul Python si implementarea de baza a... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
il constituie comunicarea, prin intermediul careia oamenii reusesc sa patrunda procesul cunoasterii de sine si universale, sa actioneze si sa participe la viata sociala sub toate aspectele. in orice sistem social comunicarea apare ca un act de afirmare a individului si a grupului. Iar... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Specialistii din domeniul relatiilor publice trebuie sa isi bazeze principiile profesionale pe valoarea fundamentala a demnitatii individului, luand in considerare faptul ca exercitarea libera a drepturilor omului, in special libertatea de exprimare, libertatea de asociere si libertatea... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Aceasta lucrare isi propune sa prezinte elemente teoretice ale fotojurnalismului, ca parte a vastului domeniu al COMUNICARII, dar si, in general, ale celui al fotografiei devenite marfa sau doar ''ingredient'' al unui produs destinat comercializarii. Publicul tinta pe care l-am ales... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
O organizatie neguvernamentala (ONG) comunica cu mai multe tipuri de publicuri (audiente). Fiecare dintre aceste audiente isi are caracteristicile (particularitatile) sale. O organizatie neguvernamentala trebuie sa stie sa isi adapteze mesajul catre fiecare dintre aceste audiente, sa... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
SINTEZE Obiective: Cursul ii ajuta pe studenti sa-si dezvolte competentele si abilitatile necesare realizarii textelor jurnalistice, in mod adecvat tipologiilor acestora, in functie de tipul de presa. Forma de evaluare: examen in platforma Blackboard. CURSUL I +II REDACTAREA -... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Aceasta celebra afirmatie mi-a venit in minte in timp ce ma pregateam sa scriu acest articol si nu-mi este greu sa inteleg motivul. Daca e intotdeauna dificil sa rezumi spatiul unei pagini, cu atat mai mult fara suportul exemplului direct, concepte si tehnici care ar cere cu totul alte... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Introducere Atat publicitatea cat si relatiile publice joaca un rol tot mai important in viata sociala, fiind indisolubil legate de comunicarea de masa, al carei impact atat asupra individului cat si a societatii in ansamblu sunt binecunoscute. Ele sunt expresii ale unor paradigme... citeste tot cursul
Curs / Stiintele Comunicarii / Facultate
Sectiunea "a cunoaste" din prezenta lucrare va sintetiza cele mai importante aspecte referitoare la ce trebuie sa stii pentru a ameliora procesul educativ. Oferim in continuare cateva exemple generale: - Trasaturile psihice ale unei persoane (personalitatea) pot fi... citeste tot cursul