Nume, prenume:
Data:
Şcoala:
Clasa:
Disciplina:
Unitatea de învățare:
Subiectul lecției:
Durata de desfăşurare a lecţiei:
Competenţe generale:
Competenţe specifice:
Obiective operaționale(Oo) :
- Cognitive
Ganea Ștefania
11.06.2014
Școala Centrală, București
a VII-a A
Matematică
Poligoane regulate
Calcularea elementelor unui pătrat.
50’
1. Identificarea unor date și relaţii matematice şi corelarea lor în funcţie de contextul în care au fost definite.
2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice.
3. Utilizarea algoritmilor şi a conceptelor matematice pentru caracterizarea locală sau globală a unei situaţii concrete.
4. Exprimarea caracteristicilor matematice cantitative sau calitative ale unei situaţii concrete şi a algoritmilor de prelucrare a acestora.
5. Analiza şi interpretarea caracteristicilor matematice ale unei situaţii-problemă.
6. Modelarea matematică a unor contexte problematice variate, prin integrarea cunoştinţelor din diferite domenii.
CG5-8. Deducerea unor proprietăţi ale cercului şi ale poligoanelor regulate folosind reprezentări geometrice şi noţiuni studiate.
CG6-8. Interpretarea informaţiilor conţinute în probleme practice legate de cerc şi de poligoane regulate.
- OC1 – să identifice poligoanele regulate;
- OC2 – să recunoască elementele unui poligon regulat;
- OC3 – să aplice corect formulele pentru calcularea elementelor unui poligon regulat;
- Afective
- Psiho-motorii
Tipul de lecţie:
Resurse procedurale:
Resurse materiale:
Tipul de organizare a activităţii:
Bibliografia:
- OA1 – sǎ dovedeascǎ interes pentru informaţiile prezentate, prin participarea activǎ;
- OA2 – dezvoltarea spiritului de observaţie şi a concentrării în rezolvare;
- OA3 – să se conformeze cerinţelor profesorului îmbunătăţindu-şi continuu performanţele;
- OA4 – stimularea curiozităţii şi dezvoltarea simţului critic.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.