Mediul Marketingului

Previzualizare curs:

Extras din curs:

1. Necesitatea societatilor pe actiuni in economie si etapele dezvoltarii acestora

2. Definirea si caracterele societatii pe actiuni. Clasificarea societatilor pe actiuni

3. Avantajele si dezavantajele societatilor pe actiuni. Delimitari ale societatilor pe actiuni de alte societati comerciale asemanatoare

4. Dezvoltarea societatilor pe actiuni in Republica Moldova

Nascuta din ideea cooperarii intre mai multi intreprinzatori animati de intentia de a realiza impreuna activitati economice de amploare, societatea comerciala pe actiuni, isi datoreaza aparitia unor cauze economice si sociale.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mediul Marketingului.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
4 396 cuvinte
Nr caractere:
23 260 caractere
Marime:
29.78KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Curs
Domeniu:
Mass Media
Tag-uri:
marketing, mediu
Predat:
la facultate
Materie:
Mass Media
Sus!