Organizatiile moderne constientizeaza faptul ca supravietuirea si dezvoltarea lor depind din ce in ce mai mult de existenta unui management performant, care sa integreze inovarea, calitatea si performantele tehnologiei moderne. Arta de a conduce o organizatie de calitate este o... citeste tot cursul
CAPITOLUL 1. STUDIEREA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI (IMPORTANTA, DEFINIRE, SFERA) 1.1. Importanta studierii consumatorului In orice economie de piata si chiar in orice domeniu caracterizat prin concurenta, pentru a-si atinge obiectivele (profit, vanzari, supravietuire pe piata... citeste tot cursul
- Marketingul semnifica organizarea procesului de conceptie a produselor, productia, desfacerea si activitatea de service si postvanzare, pornind de la ideea de cunoastere a cerintelor consumatorului sau utilizatorului, in scopul satisfacerii celor mai exigente cerinte ale acestuia. (... citeste tot cursul
Termen de origine anglo-saxona, deriva din participiul prezent al verbului "to market", a carui semnificatie este aceea de a desfasura tranzactii de piata (cuprinzand ideea de actiune continua), respectiv de a cumpara si a vinde. Etimologic, marketingul ar defini actul,... citeste tot cursul