4 cursuri pentru Master din domeniul Marketing

Cursuri / Marketing / Master

  • Imagine document Managementul operatiunilor

    Managementul operatiunilor

    Curs / Marketing / Master

    Organizatiile moderne constientizeaza faptul ca supravietuirea si dezvoltarea lor depind din ce in ce mai mult de existenta unui management performant, care sa integreze inovarea, calitatea si performantele tehnologiei moderne. Arta de a conduce o organizatie de calitate este o... citeste tot cursul

    136 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Comportamentul Consumatorului

    Comportamentul Consumatorului

    Curs / Marketing / Master

    CAPITOLUL 1. STUDIEREA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI (IMPORTANTA, DEFINIRE, SFERA) 1.1. Importanta studierii consumatorului In orice economie de piata si chiar in orice domeniu caracterizat prin concurenta, pentru a-si atinge obiectivele (profit, vanzari, supravietuire pe piata... citeste tot cursul

    81 pagini docx Cuprins
  • Imagine document Marketing

    Marketing

    Curs / Marketing / Master

    - Marketingul semnifica organizarea procesului de conceptie a produselor, productia, desfacerea si activitatea de service si postvanzare, pornind de la ideea de cunoastere a cerintelor consumatorului sau utilizatorului, in scopul satisfacerii celor mai exigente cerinte ale acestuia. (... citeste tot cursul

    79 pagini doc
  • Imagine document Politici de Marketing in Cadrul Pietei Uniunii Europene

    Politici de Marketing in Cadrul Pietei Uniunii Europene

    Curs / Marketing / Master

    Termen de origine anglo-saxona, deriva din participiul prezent al verbului "to market", a carui semnificatie este aceea de a desfasura tranzactii de piata (cuprinzand ideea de actiune continua), respectiv de a cumpara si a vinde. Etimologic, marketingul ar defini actul,... citeste tot cursul

    45 pagini doc
Sus!