1088 de cursuri pentru Facultate din domeniul Marketing

Forma de invatamant

Cursuri / Marketing / Facultate

  • Imagine document Analiza economico-financiara

    Analiza economico-financiara

    Curs / Marketing / Facultate

    Analiza economico-financiara - instrument esential ce permite aprecieri calitative si cantitative despre starea, evolutia si perspectivele unei intreprinderi. Rolul diagnosticului economico-financiar: imbunatatirea sistemului decizional si perfectionarea sistemelor de conducere, in... citeste tot cursul

    91 pagini pptx Cuprins
  • Imagine document Marketingul serviciilor

    Marketingul serviciilor

    Curs / Marketing / Facultate

    Lumea contemporana se afla intr -o permanenta schimbare, confruntandu-se cu schimbarea perspectivei globale ce poate fi prezentata prin cele 10 megatendinte, care in opinia lui John Naisbitt vor domina ultimii ani ai secolului XX si primii ai ai secolului XXI: 1. boom economic global... citeste tot cursul

    61 pagini pdf Cuprins
  • Imagine document Evoutiile marketingul din organizatiile romanesti

    Evoutiile marketingul din organizatiile romanesti

    Curs / Marketing / Facultate

    Economia mondiala se indreapta, gradual, catre o "economie globala bazata pe retele", in paralel cu tranzitia de la interdependentele tarilor lumii axate pe comertul international spre un nou sistem de interconectare axat pe retele. Pornind de la aceasta premisa, ralierea la... citeste tot cursul

    14 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Cercetari de marketing

    Cercetari de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    Operatorii de marketing se confrunta astazi cu o serie de probleme in momentul in care contacteaza clienti a caror comportament este din ce in ce mai sofisticat si a caror nevoi si exigente sunt din ce in ce mai greu de satisfacut. Aceste probleme sunt imposibil de cunoscut si de... citeste tot cursul

    192 pagini pdf Bibliografie
  • Imagine document Mraketingul social-politic

    Mraketingul social-politic

    Curs / Marketing / Facultate

    Dupa parcurgerea acestei parti va trebui sa cunoasteti: elementele macromediului de marketing al organizatiilor sociale si politice; elementele micromediului de marketing al organizatiilor sociale si politice; trasaturile specifice pietei organizatiilor sociale si politice;... citeste tot cursul

    15 pagini ppt
  • Imagine document Managementul proiectelor de constructii

    Managementul proiectelor de constructii

    Curs / Marketing / Facultate

    Managementul proiectelor este o ramura specializata a managementului aparuta in anii 1950 pentru coordonarea si controlul activitatilor complexe din industria moderna. Aparitia si dezvoltarea sa sunt legate indeosebi de initierea si derularea programelor spatiale ale N.A.S.A., de... citeste tot cursul

    495 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Managementul calitatii proiectelor TIC

    Managementul calitatii proiectelor TIC

    Curs / Marketing / Facultate

    Cercetarea si dezvoltarea domeniului tehnologiei informatiei si comunicatiilor - TIC se realizeaza in cadrul unui program de anvergura, avand un sistem de finantare deosebit. Elaborarea aplicatiilor informatice se realizeaza: - ca initiativa privata, cu fonduri proprii, in vederea... citeste tot cursul

    112 pagini pdf
  • Imagine document Comportamentul consumatorului

    Comportamentul consumatorului

    Curs / Marketing / Facultate

    Generalitati: Pornind de la studiul si intelegerea comportamentului consumatorului in primul rand si in raport cu produsul propus in al doilea rand, intreprinderea isi va defini politica de marketing.Obiectivul principal al consumatorului este de a-si satisface cat mai bine o nevoie... citeste tot cursul

    3 pagini docx
  • Imagine document Ambalarea produselor alimentare

    Ambalarea produselor alimentare

    Curs / Marketing / Facultate

    Ambalajul este un material sau un obiect realizat din diverse materiale cum ar fi: metale, materiale plastice, sticla, hartie si carton, materiale multistrat s.a. cu rolul de a cuprinde produsele in timpul depozitarii, manipularii, transportului si desfacerii. Exista doua mari... citeste tot cursul

    6 pagini pdf
  • Imagine document Design si estetica

    Design si estetica

    Curs / Marketing / Facultate

    In literatura de specialitate pot fi intalnite numeroase definitii date esteticii, ca stiinta, ca parte a filosofiei sau ca disciplina de studiu. Astfel, estetica reprezinta: "Stiinta care studiaza legile si categoriile artei, considerata ca forma cea mai inalta de creare si de... citeste tot cursul

    201 pagini pdf
Sus!