Analiza economico-financiara - instrument esential ce permite aprecieri calitative si cantitative despre starea, evolutia si perspectivele unei intreprinderi. Rolul diagnosticului economico-financiar: imbunatatirea sistemului decizional si perfectionarea sistemelor de conducere, in... citeste tot cursul
Lumea contemporana se afla intr -o permanenta schimbare, confruntandu-se cu schimbarea perspectivei globale ce poate fi prezentata prin cele 10 megatendinte, care in opinia lui John Naisbitt vor domina ultimii ani ai secolului XX si primii ai ai secolului XXI: 1. boom economic global... citeste tot cursul
Economia mondiala se indreapta, gradual, catre o "economie globala bazata pe retele", in paralel cu tranzitia de la interdependentele tarilor lumii axate pe comertul international spre un nou sistem de interconectare axat pe retele. Pornind de la aceasta premisa, ralierea la... citeste tot cursul
Operatorii de marketing se confrunta astazi cu o serie de probleme in momentul in care contacteaza clienti a caror comportament este din ce in ce mai sofisticat si a caror nevoi si exigente sunt din ce in ce mai greu de satisfacut. Aceste probleme sunt imposibil de cunoscut si de... citeste tot cursul
Dupa parcurgerea acestei parti va trebui sa cunoasteti: elementele macromediului de marketing al organizatiilor sociale si politice; elementele micromediului de marketing al organizatiilor sociale si politice; trasaturile specifice pietei organizatiilor sociale si politice;... citeste tot cursul
Managementul proiectelor este o ramura specializata a managementului aparuta in anii 1950 pentru coordonarea si controlul activitatilor complexe din industria moderna. Aparitia si dezvoltarea sa sunt legate indeosebi de initierea si derularea programelor spatiale ale N.A.S.A., de... citeste tot cursul
Cercetarea si dezvoltarea domeniului tehnologiei informatiei si comunicatiilor - TIC se realizeaza in cadrul unui program de anvergura, avand un sistem de finantare deosebit. Elaborarea aplicatiilor informatice se realizeaza: - ca initiativa privata, cu fonduri proprii, in vederea... citeste tot cursul
Generalitati: Pornind de la studiul si intelegerea comportamentului consumatorului in primul rand si in raport cu produsul propus in al doilea rand, intreprinderea isi va defini politica de marketing.Obiectivul principal al consumatorului este de a-si satisface cat mai bine o nevoie... citeste tot cursul
Ambalajul este un material sau un obiect realizat din diverse materiale cum ar fi: metale, materiale plastice, sticla, hartie si carton, materiale multistrat s.a. cu rolul de a cuprinde produsele in timpul depozitarii, manipularii, transportului si desfacerii. Exista doua mari... citeste tot cursul
In literatura de specialitate pot fi intalnite numeroase definitii date esteticii, ca stiinta, ca parte a filosofiei sau ca disciplina de studiu. Astfel, estetica reprezinta: "Stiinta care studiaza legile si categoriile artei, considerata ca forma cea mai inalta de creare si de... citeste tot cursul