Start Programs Microsoft Excel
Este un program de calcul tabelar. Tine evidenta mai multor date (numerice, de tip text, calendaristice etc.) si realizeaza diverse operatii cu acestea. Este programul visat de toti contabilii.
Fisierul excel este un registru cu foi electronice de calcul (Sheet). O foaie este organizata in linii (1,2,3…) si coloane (A,B,C…)
La intersectia unei linii cu o coloana se formeaza celula. Toate casetele dreptunghiulare de pe foaie sunt de fapt celule. Fiecare celula are un nume (adresa sau referinta de celula) cum ar fi: A2=celula aflata la intersectia coloanei A cu linia 2; B200=celula aflata la intersectia coloanei B cu linia 200.
Este la fel ca pe tabla de sah!!!
Deplasarea
Deplasarea prin foi
Deplasarea dintr-o foaie in alta se face cu clic cu mouse-ul pe eticheta foii dorite.
Deplasarea prin celule
Va puteti deplasa prin celule cu sagetile directionale de pe tastatura, cu Enter, cu Tab sau facand clic cu mouse-ul pe celula dorita.
In situatia in care doriti sa ajungeti la o celula mai indepartata, de exemplu la celula B2000, procedati astfel:
imediat deasupra etichetelor de coloane avem bara de formule (Formula Bar care poate fi activata sau dezactivata cu comanda View, Formula Bar)
Faceti clic in zona de referinta si tastati adresa celulei dorite (Atentie nu folositi spatii), dupa care apasati pe tasta Enter.
Sau puteti defini un nume pentru o celula mai indepartata, sau pentru un domeniu de celule mai indepartate: selectez celula (sau domeniu de celule) pentru
care doresc acest lucru, si merg la comanda Insert, Name, Define:
Dupa care faceti clic pe butonul . Din acest moment, cand veti dori sa va pozitionati in locul respectiv faceti clic pe ; se va deschide o lista cu toate numele definite; selectati din aceasta lista numele dorit
Aproximativ 25 de pagini foarte bine structurate.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.