959 de documente pentru Facultate din domeniul Biologie

Materie sau Domeniu

Biologie959 Economie14102 Drept7146 Management6918 Marketing5691 Finante3767 Contabilitate3526 Calculatoare2767 Geografie2756 Industria Alimentara2744

Documente / Biologie / Facultate

• Imagine document Microscopie

Microscopie

Referat / Biologie / Facultate

In contrast cu alte metode de microscopie optica bazate pe caracteristici ale specimenului studiat (de exemplu : lumina de absorbtie, faza gradientului etc.), microscopia fluorescenta este capabila sa studieze caracteristicile unei singure molecule bazate pe emisia de lumina... citeste tot referatul

9 pagini docx Bibliografie
  • Imagine document Detectarea patogenilor din apa

Detectarea patogenilor din apa

Referat / Biologie / Facultate

Accesul la apa potabila este esential pentru sanatate, constituie un drept fundamental al omului si reprezinta o componenta a politicii in slujba sanatatii publice. In decembrie 2003 Organizatia Natiunilor Unite a declarat perioada 2005-2015 ca Decada Internationala ,,Apa pentru... citeste tot referatul

21 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Structura secundara a proteinelor

Structura secundara a proteinelor

Referat / Biologie / Facultate

1728 - medicul italian Iacopo Bartolomeo Beccari (1682-1776) izoleaza un material "lipicios" ("glutineous") din faina de grau ce prezenta proprietati "animale" 1777 - chimistul francez, Pierre Joseph Macquer (1718-1784), numeste substantele... citeste tot referatul

13 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Ereditatea

Ereditatea

Referat / Biologie / Facultate

Ereditatea este insusirea fundamentala a materiei vii de a transmite, de la o generatie la alta, mesajele de specificitate ( ale speciei, ale grupului, ale individului) sub forma codului genetic. Printre metodele care permit studierea rolului factorului genetic in ontogeneza se numara... citeste tot referatul

3 pagini doc
  • Imagine document Regimul de apa al plantelor

Regimul de apa al plantelor

Referat / Biologie / Facultate

Ca factor ecologic, apa alaturi de lumina si caldura contribuie la repartizarea vegetatiei forestiere, determinand zonarea altitudinala si latitudinala a acesteia. Pe langa rolul ecologic, apa prezinta si o deosebita importanta fiziologica. In corpul plantelor proportia apei difera in... citeste tot referatul

4 pagini doc
  • Imagine document Tropismele, mutatiile si nastiile la plante

Tropismele, mutatiile si nastiile la plante

Referat / Biologie / Facultate

1.Tropismele reprezinta miscari de orientare a cresterii plantelor catre sau in sens invers directiei de actiune a factorului excitant, functi de intensitatea acestuia. Aceste miscari se datoreaza cresterii inegale a celulelor, determinata de actiunea hormonilor. Fototropismele... citeste tot referatul

4 pagini doc
  • Imagine document Sistemul nervos

Sistemul nervos

Referat / Biologie / Facultate

Sistemul nervos ne controleaza activitatea de la o miscare la alta, totul, fara exceptie. Sistemul nervos este cea mai complexa si cea mai iportanta retea de control si de distributie a informatiilor. Fara sistem nervos nu exista auz si vedere. Nu este durere si bucurie, dar nu sunt... citeste tot referatul

9 pagini doc
  • Imagine document Sangele - Fiziologia echilibrului fluido-coagulant

Sangele - Fiziologia echilibrului fluido-coagulant

Curs / Biologie / Facultate

= procesul de mentinere a fluiditatii sangelui 2 procese antagonice Hemostaza = procesul care asigura oprirea hemoragiilor ca urmare a distructiei/injuriei peretelui capilar prin formarea unei retele de fibrina. Hemostaza primara (timp vasculo-plachetar) Hemostaza secundara... citeste tot cursul

54 pagini ppt
  • Imagine document Botanica si fitofarmacie

Botanica si fitofarmacie

Curs / Biologie / Facultate

Citologia (de la cuvantul grecesc kytos = cavitate si logos =vorbire, stiinta) este un vechi capitol al anatomiei plantelor care se ocupa cu studiul celulei sub raportul structurii si ultrastructurii acesteia pana la nivel molecular si submolecular. Celula vegetala se deosebeste de cea... citeste tot cursul

146 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Abuzurile de droguri

Abuzurile de droguri

Referat / Biologie / Facultate

HIV se imprastie prin ace sau seringi, de obicei prin uzul acestor droguri administrate intravenos, care rezulta in directa expunere a sangelui printr-un individ contaminat. Abuzurile de droguri, prin lege, sunt interzise publicului larg. Majoritatea tarilor restrang uzul catorva... citeste tot referatul

7 pagini doc