957 de documente pentru Facultate din domeniul Biologie

Materie sau Domeniu

Biologie957 Economie14074 Drept7132 Management6903 Marketing5683 Finante3765 Contabilitate3524 Calculatoare2763 Geografie2752 Industria Alimentara2742

Documente / Biologie / Facultate

• Imagine document Structura secundara a proteinelor

Structura secundara a proteinelor

Referat / Biologie / Facultate

1728 - medicul italian Iacopo Bartolomeo Beccari (1682-1776) izoleaza un material "lipicios" ("glutineous") din faina de grau ce prezenta proprietati "animale" 1777 - chimistul francez, Pierre Joseph Macquer (1718-1784), numeste substantele... citeste tot referatul

13 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Ereditatea

Ereditatea

Referat / Biologie / Facultate

Ereditatea este insusirea fundamentala a materiei vii de a transmite, de la o generatie la alta, mesajele de specificitate ( ale speciei, ale grupului, ale individului) sub forma codului genetic. Printre metodele care permit studierea rolului factorului genetic in ontogeneza se numara... citeste tot referatul

3 pagini doc
  • Imagine document Regimul de apa al plantelor

Regimul de apa al plantelor

Referat / Biologie / Facultate

Ca factor ecologic, apa alaturi de lumina si caldura contribuie la repartizarea vegetatiei forestiere, determinand zonarea altitudinala si latitudinala a acesteia. Pe langa rolul ecologic, apa prezinta si o deosebita importanta fiziologica. In corpul plantelor proportia apei difera in... citeste tot referatul

4 pagini doc
  • Imagine document Tropismele, mutatiile si nastiile la plante

Tropismele, mutatiile si nastiile la plante

Referat / Biologie / Facultate

1.Tropismele reprezinta miscari de orientare a cresterii plantelor catre sau in sens invers directiei de actiune a factorului excitant, functi de intensitatea acestuia. Aceste miscari se datoreaza cresterii inegale a celulelor, determinata de actiunea hormonilor. Fototropismele... citeste tot referatul

4 pagini doc
  • Imagine document Sistemul nervos

Sistemul nervos

Referat / Biologie / Facultate

Sistemul nervos ne controleaza activitatea de la o miscare la alta, totul, fara exceptie. Sistemul nervos este cea mai complexa si cea mai iportanta retea de control si de distributie a informatiilor. Fara sistem nervos nu exista auz si vedere. Nu este durere si bucurie, dar nu sunt... citeste tot referatul

9 pagini doc
  • Imagine document Sangele - Fiziologia echilibrului fluido-coagulant

Sangele - Fiziologia echilibrului fluido-coagulant

Curs / Biologie / Facultate

= procesul de mentinere a fluiditatii sangelui 2 procese antagonice Hemostaza = procesul care asigura oprirea hemoragiilor ca urmare a distructiei/injuriei peretelui capilar prin formarea unei retele de fibrina. Hemostaza primara (timp vasculo-plachetar) Hemostaza secundara... citeste tot cursul

54 pagini ppt
  • Imagine document Botanica si fitofarmacie

Botanica si fitofarmacie

Curs / Biologie / Facultate

Citologia (de la cuvantul grecesc kytos = cavitate si logos =vorbire, stiinta) este un vechi capitol al anatomiei plantelor care se ocupa cu studiul celulei sub raportul structurii si ultrastructurii acesteia pana la nivel molecular si submolecular. Celula vegetala se deosebeste de cea... citeste tot cursul

146 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Abuzurile de droguri

Abuzurile de droguri

Referat / Biologie / Facultate

HIV se imprastie prin ace sau seringi, de obicei prin uzul acestor droguri administrate intravenos, care rezulta in directa expunere a sangelui printr-un individ contaminat. Abuzurile de droguri, prin lege, sunt interzise publicului larg. Majoritatea tarilor restrang uzul catorva... citeste tot referatul

7 pagini doc
  • Imagine document Crocodilii

Crocodilii

Referat / Biologie / Facultate

Crocodilienii se numara printre reprezentantii cei mai vechi ai faunei actuale; acestia au existat inca inaintea dinozaurilor.De la aparitia lor nu au suferit schimbari majore. Cela douazeci de specii care traiesc in prezent includ si cea mai mare reptila existenta.Crocodilienii au... citeste tot referatul

14 pagini pptx
  • Imagine document Animale pe cale de disparitie

Animale pe cale de disparitie

Referat / Biologie / Facultate

Peste 19.000 de specii de plante si 5.000 de specii de animale de pe Glob sunt clasificate ca fiind pe cale de disparitie. Alte cateva mii de speciii ajung in pragul disparitiei in fiecare an inainte ca biologii sa le poata identifica. Principalele cauze ale disparitiei speciilor de... citeste tot referatul

24 pagini doc Bibliografie