Comercializarea produselor turistice in agentia de turism SC Patytour SRL

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

ARGUMENT
CAPITOLUL I. PREZENTAREA AGENTIEI DE TURISM
1.1 Fisa de prezentare
1.2 Structura organizatorica a agentiei
1.2.1 Organigrama agentiei de turism
1.2.2 Fisele posturilor diferitelor functii
1.3 Prezentarea activitatii economico-financiare a agentiei
1.4.Tendinte si previziuni
CAPITOLUL II. CONCEPEREA PRODUSULUI TURISTIC
2.Promovarea produselor si serviciilor
2.1.Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor
2.1.1. Tipuri de nevoi ale clientilor
2.1.2. Tehnici de comunicare attractive
2.1.3. Prestarea serviciilor clientilor
CAPITOLUL III. COMERCIALIZAREA PRODUSULUI TURISTIC
PROTECTIA SI SECURITATEA TURISTULUI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

Extras din atestat:

ARGUMENT

Acest proiect pentru certificarea competentelor profesionale,nivelul 3 calificarea ,,Tehnician in Turism", este structurat in 3 parti si relateaza tema ,, Comercializarea produselor turistice in agentia de turism S.C. PATYTOUR S.R.L.

SCOPUL LUCRARII: Denumirea temei "COMERCIALIZAREA PRODUSELOR TURISTICE IN AGENTIA DE TURISM S.C. PATYTOUR S.R.L." conform criteriilor de performanta in conditiile de aplicabilitate date de SPP pentru calificarea tehnician in turism.

OBIECTIVE :

Titlul unitatii: 9. Mediul concurential al afacerii

Competenta 1:Analizeaza concurenta pe piata

Titlul unitatii: 11. Planificarea operationala

Competenta nr.1: Analizeaza structura organizatorica a unitatii economice

Titlul unitatii:19. Oferta de produse si servicii in cadrul agentiei de turism

Competenta 2: Concepe produse turistice

Competenta 3: Realizeaza comercializarea si promovarea produselor turisti ce

Am ales tema "Promovarea produselor de turism in agentia de turism S.C. PATYTOUR S.R.L.", intru cat agentia de turism este un factor important in asigurarea circulatiei turistice.Fara acestea, nu poate fi vorba de turism, tara nu ar fi cunoscuta nici pe plan intern nici pe plan international iar calitatea serviciilor nu ar putea fi la nivelul cerut de clienti.Agentia de turism, este cea care asigura rolul de intermediar intre agentii economici si prestatorii directi de servicii si turisti.Ea asigura securitatea turistilor de la si spre destinatie, asigura posibilitatea turistilor de a intra in contact cu ofertele prestatorilor de servicii interni si internationali si modalitatea de a intra in posesia acestora prin pachete de produse turistice diverse.Aceste pachete de servicii asigura in acelasi timp si dezvoltarea economica si sociala a tuturor zonelor tarii prin venturile obtinute din exploatarea turistica a zonei.

Agroturismul este o ramura noua si foarte cautata a turismului de agrement de catre categoriile sociale cu venituri mari, provenite din centre urbane aglomerate si populate.

Astazi turismul doreste relaxarea in mediul natural nepoluat, sa aiba legatura stransa cu natura dar sa nu renunte la confort, sa manance produse naturale dar prezentate elegant, sa se odihneasca dar sa petreaca timpul atractiv, sa poata folosi tehnica audio-video, sa practice sport, sa-si satisfaca hobby-urile si sa revina la modul de viata rustic fara sa piarda totusi nimic din facilitatile vietii moderne.

Toate aceste cerinte sunt oferite de agroturism care se practica in toate zonele tarii, prestatorii fiind organizati in asociatia ANTREC(Asociatia Nationala de Turism Rural Ecologic si Cultural).Aceasta asociatie pune la dispozitie agentiilor de turism din tara si strainatate toate localizarile pensiunilor si fermelor agroturistice precum si oferta obiectivelor antropice si naturale ale zonei.Statul a sprijinit dezvoltarea acestor forme de turism prin facilitati economice si fiscale.

Integrarea turistica europeana, in curs de realizare, are ca scop dezvoltarea turismului, concomitent cu protectia mediului si cresterea calitatii serviciilor. In acest scop, directiile actuale ale politicii turismului urmaresc imbunatatirea controlului si a formalitatilor la frontiera, a controlului traficului aerian; protectia mediului; perfectionarea pregatirii profesionale; a calitatii serviciilor. Latura economica de mare miza si de importante disponibilitati, turismul romanesc, isi evalueaza serios sansele de lansare si implicit de a deveni componenta activa si dinamizatoare. Reusita revenirii turismului ar antrena efecte pozitive globale ca: resurse elementare, echilibrarea balantei de plati, marirea numarului de locuri de munca, amenajarea teritoriului si reabilitarea imaginii internationale dar si stoparea procesului de marginalizare a Romaniei in politica mondiala.

Optimismul care sta la baza ideii regenerarii rapide a turismului romanesc este intretinut de luarea in considerare a unor avantaje comparative care vizeaza: oferta turistica complexa, variata si generoasa prin:

,,Componenta sa naturala": peisajele miraculoase, configuratia geografica, conditiile meteorologice favorabile (frecventa redusa a fenomenelor negative, absenta temperaturilor excesive) valoarea terapeutica a unor factori naturali (ape minerale, namoluri curative, componenta aerului etc.), flora si fauna.

,,Componenta antropica" (vestigii de cultura si civilizatie, monumente si obiecte de arta laica sau religioasa, muzee, elemente de etnografie si folclor de mare oraginalitate). Cele doua componente constituie elemente de atractivitate ale ofertei turismului romanesc, premise ale practicarii tuturor formelor de turism de sejur (litoral, munte, cura), vanatoare si pescuit, turism itinerant cu valente culturale, turism profesional etc. Caracterul de unicat si originalitate a multora dintre resursele enumerate (Delta Dunarii, Manastirile din Bucovina etc.) sporesc sansele unei valorificari superioare a ofertei.

Racordarea turismului romanesc la circuitul turistic international presupune capacitatea acestuia de a primi si satisface o cerere straina care are deja gusturi si obiceiuri foarte exigente de confort, securitate, calitate, echipamentelor si serviciilor. Normele de referinta, sunt, deci, cele internationale si pot in materie de cazare, alimentatie, tehnologie sa cunoasca diferente considerabile, calificate adesea ca scandaloase fata de conditiile traditionale din tarile receptoare.

Dezavantajele sunt generate de: volumul si calitatea necorespunzatoare ale structurilor de primire (echipamente de cazare uzate, lipsa de confort si igiena a multora dintre ele, plaje neiangrijite, insuficienta si varietatea redusa a dotarilor de agrement, amenajarilor pentru practicarea sporturilor de iarna, slaba diversitate a programelor de agrement si de animatie etc.)

In motivarea alegerii Romaniei ca destinatie turistica, centrul de greutate il reprezinta elementele atractive ale ofertei, cele functionale fiind acceptate ca suport pentru a beneficia de primele si creand adesea nemultumiri.

Capitolul I. PREZENTAREA S.C. PATYTOUR S.R.L.

1.1 FISA DE PREZENTARE A AGENTIEI DE TURISM

Agentia de turism S.C. PATYTOUR S.R.L., este o societate cu raspundere , cu sediul in str. Unirii nr.12, Registrul Comertului sub numarul J13/2518/93 Cod Fiscal : 3959306 cu un capital social de 200.000$, de asociat unic .Dordea Petre are Certificatul de Turism Categoria A 4076/14.071999.

Societatea are cuprins obiectul general de activitate, activitati de intermediere, agentii economici prestatori directi de servicii turistice. Societatea are scop lucrativ, procura calatorilor titluri de transport, servicii hoteliere pentru efectuarea sejurului. Orice voiaje cu titlu lucrativ trebuie acreditate, sa actioneze in calitate de corespondent al agentiei, sub responsabilitatea acesteia.

Obiectul de activitate S.C. PATYTOUR S.R.L. organizeaza productia, ofera comercializarea unor pachete de servicii turistice componente ale acestora vanzarea unor servicii turistice izolate.

Societatea are filiale, agentii de turism deschise : Bucuresti, str. Nuferilor3, Sector 1, Brasov- str. Garii nr.6, Cluj str.Unirii nr.1, Bacau str. Cel nr.68. Sediile sunt proprietatea firmei, dotate cu echipamente tehnice: calculatoare, fax, telefoane, xerox color, case de marcat, sisteme de securitate, camere de luat vederi pentru supraveghere, computere conectate la internet retea, mijloace de transport, fiecare are in dotare autocare NEOPLAN de 40 de locuri cu aer conditionat, bucatarie grup sanitar, TV, video, 6 microbuze de 15 locuri.

Operatiunile tehnice ale agentiei de voiaj S.C. PATYTOUR S.R.L.:

? Vanzarea de bilete pentru orice mijloc de transport terestru, maritim aerian(servicii izolate simple compuse de transport). presupune cunoasterea tarifelor, cunoasterea orarelor de serviciu ale diferitelor mijloace de transport, efectuarea inventarului biletelor vandute, varsarea sumelor incasate transportorului(comisionul).

? Vanzarea de servicii turistice izolate: servicii de primire(,,meeting", ,,transfer") care constau in punerea la dispozitia clientilor a unui mijloc de transport.Voiajul grup este conceput primul din punct de vedere al itinerariului, pretului(costul optim) dupa care cel de participare pe turistica.Clientii platesc taxe de participare, au dreptul la toate serviciile inscrise programul de voiaj, exceptand serviciile facultative, adica cele care nu sunt cuprinse taxele de participare pe care clientul le poate obtine in timpul voiajului, platind separat.Organizarea unui voiaj, elaborarea unui deviz estimativ pentru determinarea pretului de vanzare, pregatirea, furnizarea tuturor serviciilor de transport, spre primire de agentie, emiterea titlurilor (bilete definitive, bonuri de schimb) pentru serviciile de transport, de primire de agentie.Concomitent are loc vanzarea unor servicii complementare: serviciul de schimb valutar, repartizari, emiterea de travelers cheques); serviciul de expediere a bagajelor (cu fiecare mijloc de transport); serviciul de asigurari (emiterea de polite de asigurare a bagajelor, asigurarea riscurilor navigatiei aeriene); serviciul de cumparari bilete pentru diverse spectacole, manifestari; servicii secundare(formalitati de obtinere a pasapoartelor).

Bibliografie:

1) C.Cristureanu , Economia si politica turismului international , Ed.Abeona 1992

2) C.Cristureanu ,N.Neacsu, Turism international, Ed. Oscar Print, 1999

3) E.Merce , Marketing turistic ,manual pentru clasa a XI a , Ed. Oscar Print,2002

4) G. Stanciulescu, Tehnologia Turismului , Manual pentru clasele a XI si a XII a, Ed. Niculescu ABC, Bucuresti.,2002

5) G.Stanciulescu , G.Ticu, Tehnica operatiilor de turism , Studii de caz,Edit.All Back, 1999

6) G.Stanciulescu, Tehnica operatiunilor in turism , Edit.AH Beck,2000

7) I.Berbecaru, Strategia promotionala in turism, EditSport Turism, Bucuresti., 1996

8) I.Cosmescu ,TurismuJ, Ed.Economica, Buc,1998

9) I.Nita , C. Nita ,Piata turistica a Romaniei ,Ed. Ecran Magazin ,Brasov.2000

10) N.Lupu ,Hotelul - Economie si Management, Ed.AH 2000

l1) N.Petcu, Statistica in turism-teorie si aplicatii, Ed. Albastra, Cluj Napoca,2000

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
39 pagini
Imagini extrase:
39 imagini
Nr cuvinte:
10 599 cuvinte
Nr caractere:
62 111 caractere
Marime:
5.48 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Turism si alimentatie
Data publicare:
26.07.2017
Structură de fișiere:
  • Comercializarea produselor turistice in agentia de turism SC Patytour SRL.doc
Predat:
Colegiul Comercial “Carol I” din Constanta

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Sus!