Previziuni de marketing la S.C Mcdonalds S.R.L

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument pag.3
CAPITOLUL I-Prezentarea generala a S.C ,,McDonald's" S.R.L
1.1.Istoricul S.C ,,McDonald's" S.R.L pag.4
1.2. Dezvoltarea McDonald's: trecut, prezent si viitor pag.7
1.3. Misiunea si viziunea McDonald's Romania pag.8
1.4. Produse McDonald's pag.9
CAPITOLUL II-Notiuni teoretice privind previziunile de marketing
2.1. Previziunea si planificarea pag.14
2.2. Clasificarea previziunilor de marketing pag.15
2.3. Metode cantitative de previziune pag.18
2.4.Metode calitative pag.19
2.5.Metode cauzale de previziune pag.21
CAPITOLUL III-Realizarea previziunilor pe termen scurt la S.C ,,McDonald's" S.R.L
3.1.Realizarea previziunilor pe termen scurt la S.C ,,McDonald's" S.R.L pag.23
3.2. Evolutia economica a S.C."McDonald's" SRL pag.24
3.3. Adaptarea ofertei la nevoile clientilor la SC ,,McDonald's" pag.26
Concluzii pag.31
Bibliografie pag.32
Anexe

Extras din atestat:

McDonald's este cel mai mare si mai cunoscut lant de restaurante cu servire rapida din lume, operand peste 30.000 de restaurante in 121 de tari. Viziunea McDonald's este de a fi recunoscut ca restaurantul cu servire rapida ce ofera cea mai buna experienta clientilor sai. A fi cel mai bun implica, in perceptia companiei, atingerea si mentinerea unor standarde de calitate, servire profesionista si curatenie impecabila (QSC- Quality, Service, Cleanliness) pentru a construi o relatie cat mai stransa cu clientii.

Intreaga strategie de afacere a McDonald's este centrata pe satisfacerea la modul superior, a dorintelor, cerintelor clientilor si pe fidelizarea acestora. A fi cel mai bun inseamna atingerea si mentinerea unor standarde de calitate, servire si curatenie deosebite, astfel incat sa-l facem pe fiecare client care ne trece pragul sa zambeasca si sa se simta bine.

Proiectul meu este structurat pe 3 capitole,urmate la randul lor de alte subcapitole,avand ca tema:,, Rrealizarea previziunilor pe termen scurt la S.C ,,McDonald's" S.R.L ,iar calificarea obtinuta va fii de tehnician in activitati economice. Modulele de pregatire pentru calificarea de nivel ,,Tehnician in activitati economice" urmaresc formarea la viitorii absolventi a unor abilitati legate de :identificarea oportunitatilor de piata,realizarea unei oferte de marfuri conform nevoilor si cerintelor consumatorilor,identificarea celor mai bune surse de finantare pentru desfasurarea activitatii,utilizarea bilantului contabil pentru informarea, analiza si previzionarea activitatilor prin calculul principalilor indicatori economico-financiari.

CAPITOLUL I

Prezentarea generala a S.C ,,McDonald's" S.R.L

1.1.Istoricul S.C ,,McDonald's" S.R.L

McDonald's este cel mai mare si mai cunoscut lant de restaurante cu servire rapida din lume, operand peste 30.000 de restaurante in 121 de tari. Fratii Dic si Mac McDonald au deschis primul lor restaurant, cu un meniu limitat la 9 articole si cu un scop de a vinde cat mai multi hamburgeri de 15 centi, milkshake-uri si pungi de cartofi prajiti. Succesul lor l-a atras pe Ray Kroc, un vanzator, care a fost uimit de cererea enorma de aparate pentru milkshake-uri. Kroc a vazut potentialul firmei, semnand un contract de franciza cu cei doi frati in 1954. In 1955, Ray a initiat planurile sale de extindere prin francizarea formulei. In present, mai mult de 70% din restaurante sunt deschise in regim de franciza. Anii '60 au insemnat o rapida expansiune pentru McDonald"s. Publicitatea era raspandita peste tot - pe panouri stradale, in reviste, la televizor. Astfel, au deschis restaurante peste tot in Canada, Puerto Rico, extinzand spatiul interior al acestora, pentru a oferi locuri de servit. Au introdus logo-uri si reclame, mascota fiind Ronald McDonald. In 1964 Kroc a cumparat afacerea, reusind ca pana in 1969 sa deschida aproape 1500 de restaurante, iar la nivelul intregii companii, se vindeau aproximativ 3.5 milioane de hamburgeri zilnic.

De-a lungul anilor '70, au fost construite langa restaurantele McDonald's locuri de joaca pentru copii si parcari, astfel incat acestea au devenit destinatia ideala pentru familiile ocupate, mai ales pentru gustarile "pe fuga". De asemenea, a fost extins meniul cu o linie completa pentru dejun, introdusa in 1977 si cu "Happy Meals" in 1979 In urmatorii ani, Mcdonald"s s-a extins enorm, reusind ca pana in anul 1985 sa patrunda in 43 de tari. La sfarsitul Razboiului Rece, McDonald's a deschis un restaurant in Moscova (1990), devenind astfel primul ambasador al valorilor americane in Rusia.

In Romania primul Mcdonald"s s-a deschis in 1995, la parterul Complexului Comercial Unirea. In anul 1999 a fost construit si primul restaurant McDonald's mobil, inregistrand un adevarat succes. La ora actuala functioneaza un numar de 52 de restaurante in principalele orase din Romania. McDonald's a dezvoltat numeroase campanii de publicitate. In afara campaniilor derulate prin intermediul ziarelor, radioului si a televiziunii, compania foloseste panouri publicitare, sponsorizeaza evenimente sportive locale pana la nivel olimpic, inscriptioneaza diferite obiecte publicitare, etc. Spoturile televizate au jucat intotdeauna un rol principal in campaniile de publicitate ale companiei Pana in prezent, McDonald's a folosit 23 de sloganuri in Statele Unite. In Statele Unite ale Americii 96% dintre copii din Statele Unite ale Americii il recunosc pe Ronald. Clownul a devenit un brand recunosc mondial al imaginii restaurantelor impreuna cu initiala "M".Odata cu extinderea plina de succes a companiei McDonald's pe multe piete internationale, compania a devenit un simbol al globalizarii si al raspandirii stilului de viata american. Proeminenta sa in influentarea masiva a modului de a manca al diferitelor categorii sociale, a creat de asemenea un frecvent subiect de dezbatere publica legat de obezitate, etica corporatista si responsabilitatea fata de consumator. A creat, ca un produs secundar si un jargon specific, asa cum ar fi expresia junk food in loc de fast food. Restaurantele McDonald's se gasesc in 120 de tari si teritorii din jurul lumii si servesc aproape 54 milioane de clienti in fiecare zi. Compania deasemeni opereaza branduri de restaurante, precum Piles Cafe si Boston Market si poseda o parte din Pret a Manger. Compania detinea si o parte majoritara din Chipotle Mexican Grill pana cand a renuntat oficial la drepturi in octombrie 2006. Pana in Decembrie 2003, detinea deasemeni Donatos Pizza. Are ca subsidiar deasemeni Redboxul, care a inceput in 2003 ca o masina automata, larga de 5.5 m, dar din 2005, s-a concentrat pe masini de imprumutat DVD-uri.

Bibliografie:

1.Previziunea economica-Elemente de macroeconomie:Autor: Dumitrache Caracota,Editura: Didactica si Pedagogica,Bucuresti-1996

2. Marketing:Autori: C. Florescu , V.Balaure, St. Boboc I.Catoiu, V.Olteanu, N.Al Pop,Editura: Marketer -Grup Academic de Marketing si Management,Bucuresti-1992

3. Marketing : stiinta si arta afacerilor:Autor:Vasile A. Munteanu,Editura:Tipo,Bucuresti-2006

4.http://www.studentie.ro/articole/previziuni+de+marketing

5. http://mcdonalds.ro/

6. Adascalitei Virgil, "Tehnici promotionale fundamentate", Ed. Universitatii, Brasov, 2001.

7. Catoiu Iacob (coord), "Cercetari de marketing - probleme si studii de caz", Ed. Uranus Bucuresti, 1997.

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
10/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2017
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
33 pagini
Imagini extrase:
33 imagini
Nr cuvinte:
9 782 cuvinte
Nr caractere:
53 052 caractere
Marime:
872.72 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Marketing
Data publicare:
14.02.2018
Structură de fișiere:
  • Previziuni de marketing la S.C Mcdonalds S.R.L.doc
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Profesorului:
Prof.Costache Irina

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
FUNDAMENTELE ECONOMICO-SOCIALE ALE MARKETINGULUI. In conditiile economiei de piata orice unitate...
Marketingul de baza se ocupa de piata,de schimb.Primul soc al vechilor relatii...
CAPITOLUL 1 CONTINUTUL MARKETINGULUI INTERNATIONAL 1.1. DEFINITIA CONCEPTULUI DE MARKETING...
1.1. Conceptul de marketing strategic competitiv 1.1.1 Conceptul de marketing strategic...
Sus!