Organizarea si comercializarea unui produs tip statiune - Predeal

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument 1
Cap.I Prezentarea generala a agentiei de turism 3
1.1 Date de identificare 4
1.2 Ofertele agentiei de turism 4
1.3 Modalitati de rezervare 5
Cap.II Produsul turistic - notiuni teoretice 6
2.1 Definitii si concepte in turism 6
2.2 Subiectii relatiilor turistice 6
2.3 Turismul intern, national si international 7
2.4 Clasificare 7
Cap.III Prezentarea statiunii Predeal 9
3.1 Istoric 9
3.2 Asezare geografica 9
3.3 Obiective turistice 10
Cap. IV Excursie la Predeal 12
4.1 Programul excursiei 13
4.2. Analiza de pret 13
Bibliografie 15

Extras din atestat:

Argument

In lucrarea de fata am urmarit consolidarea urmatoarelor competente profesionale, caracteristice calificarii profesionale Tehnician in turism:

UC 4Utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei

1.Utilizeaza informatii de pe internet

2.Organizeaza si prelucreaza informatia

3.Utilizeaza tehnologii IT multimedia (Web, comunicare) pentru crearea documentelor Web.

4.Utilizeaza aplicatii software in managementul informatizat al proiectelor

UC 5Comunicare

1.Sustine prezentari pe teme profesionale

3. Elaboreaza documente pe teme profesionale

UC 7Procesarea datelor numerice

1.Planifica o activitate si culege date numerice in legatura cu aceasta.

2.Prelucreaza datele numerice.

3.Interpreteaza rezultatele obtinute si prezinta concluziile.

Competente tehnice generale:

UC 10Marketingul afacerii

1.Analizeaza rolul marketingului in activitatea agentului economic

2.Determina nevoile clientilor

3.Analizeaza oportunitatile de marketing

Competente tehnice specializate:

UC 16Tipologia agentiilor de turism

1.Ofera informatii despre diferitele tipuri de agentii de turism

UC19Oferta de produse si servicii in cadrul agentiei de turism

1.Analizeaza componentele produsului turistic

2.Concepe produse turistice

3.Realizeaza comercializarea si promovarea produselor turistice

Nu este o curiozitate retorica. Nici nu ascede spre inalte sfere ale conjuncturilor politico-sociale. Ma rezum la banala dar omnifireasca dorinta de a sti, a celor hotarati sa evadeze din stresul cotidian, in week-end ori vacante, catre

" Verzi sunt dealurile tale, frumoase padurile si dumbravile spanzurate de coastele muntilor, limpede si senin cerul tau noptile tale incanta auzul, ziua farmeca vazutul"- simtea Alecu Russo.

Romania intruneste lauda celor care o descopera, spre lauda pamantului si oamenilor lui; natura, marturiile istoriei multimilenare, citoriile neamului se aduna fericit in definirea tabloului unei tari de datina si mereu efervescenta creatoare.

Tara noastra este gata sa primeasca oricand turisti din intreaga lume care sa se bucure de minunata si diversificata ei traditie culturala, de pitorescul peisajelor si de posibilitatile de petrecere a timpului liber.

Turismul reprezinta, astazi, prin continutul si rolul sau, un domeniu distinct de activitate, o componenta de prima importanta a vietii economice si sociale pentru un numar tot mai mare de tari ale lumii. Turismul este considerat o forma de recreere alaturi de alte activitati si formule de petrecere a timpului liber.

In paginile urmatoare ale lucraarii este elaborat un program turistic cu principalele obiective ce pot fi vizitate in Bran, Rasnov, Curtea de Arges, Vidraru, Transfagarasan, Paltinis, etc. In primul capitol sunt prezentate datele generale despre agentia de turism care ofera acest pachet turistic. In al doilea capitol sunt prezentate atat obiective turistice naturale: Cheile Dambovicioarei, Pestera Dambovicioarei, Lacul glaciar Balea, Cascada Balea, antropice: Manastirea Predeal, Castelul Bran, Manastirea Curtea de Arges, Muzeul Brukental, cat si reteaua de cazare si alimentatie publica.

Parcurgerea unui itinerariu intr-o zi, in doua zile ori intr-o saptamana, ramane la aprecierea calatorului; se pot face infinite combinatii de rute, in functie de preferinte,sezon,mijlocul de locomotie, timp disponibil.

Cum "a calatori inseamna arta", nu ne mai ramane decat sa interpretam fiecare mesajul ei generos.

Cap.I Prezentarea generala a agentiei de turism

AMA TOURS va ofera servicii complete, la standarde internationale:

- turism intern si international, bazat pe pachete prestabilite sau create la cererea clientilor, individual sau de grup;

- rezervari la hoteluri si pensiuni in tara si strainatate;

- programe de week-end;

- vanzari bilete avion pentru orice destinatie, ruta si companie aeriana care opereaza in Romania;

- organizari de conferinte, simpozioane si team-buildinguri;

- bilete de odihna si tratament in zone montane si balneare din tara si strainatate, agroturism;

- asigurari medicale de calatorie;

- la cerere se organizeaza programe speciale culturale si religioase atat in tara, cat si in strainatate;

- pachete turistice complexe, sub forma de sejururi sau circuite, care integreaza cazari, mese, transport aerian sau terestru cu autocare, respectiv microbuze, transferuri;

Creem pachete turistice la cererea clientilor nostri, fie ca sunt turisti individuali sau grupuri, oameni de afaceri sau corporatii.

Ne adresam tuturor categoriilor de varsta, cu programe diversificate, atat in tara, cat si in strainatate.

Agentia are contracte cu touroperatori din numeroase tari si, de asemenea are acces direct la mai multe sisteme de rezervari hoteliere.

Lucram cu sisteme de rezervari ca TUI, MEYERS, DERTOUR sau ADDAC.

Pentru a veni in sprijinul clientilor putem livra biletele de calatorie la domiciliu, acceptam pentru plata principalele carti de credit: Visa, Master Card si Maestro.

Pentru mai multe informatii despre ofertele si serviciile companiei nu ezitati sa ne contactati! Vom fii bucurosi sa va raspundem la orice intrebare si sa colaboram pentru ca vacanta dvs. sa devina o experienta de neuitat!

Bibliografie:

- Ionescu I., Economia intreprinderii de turism si comert, Editura Uranus, Bucuresti, 2003

- Luca C. si colectiv, Manualul directorului agentiei de turism, Editura THG-CG, Bucuresti, 2004

- Lupu N., Hotelul: economie si management, Editura All Beck, Bucuresti, 1999

- Minciu R., Economia turismului, Editura Uranus, Bucuresti, 2004

- Olteanu V.,Economia intreprinderii turistice, Editura UIDC, Bucuresti, 1993

- Stanciulescu G.(coordonator), Managementul agentiei de turism, Editura All Beck, Bucuresti, 2000

- Snak O. si colectiv, Economia turismului, Editura Expert, Bucuresti, 2001

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2011
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Imagini extrase:
18 imagini
Nr cuvinte:
3 438 cuvinte
Nr caractere:
19 087 caractere
Marime:
1.61 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Marketing
Data publicare:
09.11.2017
Structură de fișiere:
  • Organizarea si comercializarea unui produs tip statiune - Predeal.doc
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Profesorului:
Ismail Nelida

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Cand pasii te poarta plaiurile superioare ale Vaii Prahovei, poti observa, contempland cu ochii...
1.1 Structura fondului funciar 1.2 Categoriile de folosinta a terenurilor 1.3 Protectia...
Orice activitate in cadrul unei societati comerciale nu poate fi demarata, derulata si controlata...
Termenul turism isi are originile lingvistice in semnificatiile urmatoare cuvinte latine: tornare...
Tendinta de adancire si specializarea a marketingului este cel mai evident exprimata de aparitia...
Sus!