Organizarea și comercializarea unui produs tip stațiune - Predeal

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Argument 1
Cap.I Prezentarea generală a agenţiei de turism 3
1.1 Date de identificare 4
1.2 Ofertele agenţiei de turism 4
1.3 Modalităţi de rezervare 5
Cap.II Produsul turistic – noţiuni teoretice 6
2.1 Definiţii şi concepte în turism 6
2.2 Subiecţii relaţiilor turistice 6
2.3 Turismul intern, naţional şi internaţional 7
2.4 Clasificare 7
Cap.III Prezentarea staţiunii Predeal 9
3.1 Istoric 9
3.2 Aşezare geografică 9
3.3 Obiective turistice 10
Cap. IV Excursie la Predeal 12
4.1 Programul excursiei 13
4.2. Analiza de preţ 13
Bibliografie 15

Extras din atestat:

Argument

În lucrarea de faţă am urmărit consolidarea următoarelor competenţe profesionale, caracteristice calificării profesionale Tehnician în turism:

UC 4Utilizarea calculatorului şi prelucrarea informaţiei

1.Utilizează informaţii de pe internet

2.Organizează şi prelucrează informaţia

3.Utilizează tehnologii IT multimedia (Web, comunicare) pentru crearea documentelor Web.

4.Utilizează aplicaţii software în managementul informatizat al proiectelor

UC 5Comunicare

1.Susţine prezentări pe teme profesionale

3. Elaborează documente pe teme profesionale

UC 7Procesarea datelor numerice

1.Planifică o activitate şi culege date numerice în legătură cu aceasta.

2.Prelucrează datele numerice.

3.Interpretează rezultatele obţinute şi prezintă concluziile.

Competenţe tehnice generale:

UC 10Marketingul afacerii

1.Analizează rolul marketingului în activitatea agentului economic

2.Determină nevoile clienţilor

3.Analizează oportunităţile de marketing

Competenţe tehnice specializate:

UC 16Tipologia agenţiilor de turism

1.Oferă informaţii despre diferitele tipuri de agenţii de turism

UC19Oferta de produse şi servicii în cadrul agenţiei de turism

1.Analizează componentele produsului turistic

2.Concepe produse turistice

3.Realizează comercializarea şi promovarea produselor turistice

Nu este o curiozitate retorica. Nici nu ascede spre înalte sfere ale conjuncturilor politico-sociale. Mă rezum la banala dar omnifirească dorinţă de a şti, a celor hotărâţi să evadeze din stresul cotidian, în week-end ori vacanţe, către

“ Verzi sunt dealurile tale, frumoase pădurile şi dumbrăvile spânzurate de coastele munţilor, limpede şi senin cerul tău nopţile tale încanta auzul, ziua farmecă văzutul”- simţea Alecu Russo.

România întruneşte lauda celor care o descoperă, spre lauda pamantului şi oamenilor lui; natura, mărturiile istoriei multimilenare, citoriile neamului se adună fericit în definirea tabloului unei ţari de datină şi mereu efervescenta creatoare.

Ţara noastră este gata să primească oricând turişti din întreaga lume care să se bucure de minunata şi diversificata ei tradiţie culturală, de pitorescul peisajelor şi de posibilităţile de petrecere a timpului liber.

Turismul reprezintă, astăzi, prin conţinutul şi rolul său, un domeniu distinct de activitate, o componenţă de primă importanţă a vieţii economice şi sociale pentru un număr tot mai mare de ţări ale lumii. Turismul este considerat o forma de recreere alături de alte activităţi şi formule de petrecere a timpului liber.

În paginile următoare ale lucraării este elaborat un program turistic cu principalele obiective ce pot fi vizitate în Bran, Râşnov, Curtea de Argeş, Vidraru, Transfăgărăşan, Paltinis, etc. În primul capitol sunt prezentate datele generale despre agenţia de turism care oferă acest pachet turistic. În al doilea capitol sunt prezentate atât obiective turistice naturale: Cheile Dâmbovicioarei, Peştera Dâmbovicioarei, Lacul glaciar Bâlea, Cascada Bâlea, antropice: Mănăstirea Predeal, Castelul Bran, Mănăstirea Curtea de Argeş, Muzeul Brukental, cât şi reţeaua de cazare şi alimentaţie publică.

Parcurgerea unui itinerariu într-o zi, în doua zile ori într-o săptămână, rămâne la aprecierea călătorului; se pot face infinite combinaţii de rute, în funcţie de preferinţe,sezon,mijlocul de locomoţie, timp disponibil.

Cum “a călători înseamnă artă”, nu ne mai rămâne decât să interpretăm fiecare mesajul ei generos.

Cap.I Prezentarea generală a agenţiei de turism

AMA TOURS vă oferă servicii complete, la standarde internaţionale:

- turism intern şi internaţional, bazat pe pachete prestabilite sau create la cererea clienţilor, individual sau de grup;

- rezervări la hoteluri şi pensiuni în ţară şi străinătate;

- programe de week-end;

- vânzări bilete avion pentru orice destinaţie, rută şi companie aeriană care operează în România;

- organizări de conferinţe, simpozioane şi team-buildinguri;

- bilete de odihnă şi tratament în zone montane şi balneare din ţară şi străinătate, agroturism;

- asigurări medicale de călătorie;

- la cerere se organizează programe speciale culturale şi religioase atât în ţară, cât şi în străinătate;

- pachete turistice complexe, sub formă de sejururi sau circuite, care integrează cazări, mese, transport aerian sau terestru cu autocare, respectiv microbuze, transferuri;

Creem pachete turistice la cererea clienţilor noştri, fie că sunt turişti individuali sau grupuri, oameni de afaceri sau corporaţii.

Ne adresăm tuturor categoriilor de vârstă, cu programe diversificate, atât în ţară, cât şi în străinătate.

Agenţia are contracte cu touroperatori din numeroase ţări şi, de asemenea are acces direct la mai multe sisteme de rezervări hoteliere.

Lucrăm cu sisteme de rezervări ca TUI, MEYERS, DERTOUR sau ADDAC.

Pentru a veni în sprijinul clienţilor putem livra biletele de călătorie la domiciliu, acceptăm pentru plată principalele cărţi de credit: Visa, Master Card şi Maestro.

Pentru mai multe informaţii despre ofertele şi serviciile companiei nu ezitaţi să ne contactaţi! Vom fii bucuroşi să vă răspundem la orice întrebare şi să colaborăm pentru ca vacanţa dvs. să devină o experienţă de neuitat!

Bibliografie:

- Ionescu I., Economia întreprinderii de turism şi comerţ, Editura Uranus, Bucureşti, 2003

- Luca C. şi colectiv, Manualul directorului agenţiei de turism, Editura THG-CG, Bucureşti, 2004

- Lupu N., Hotelul: economie şi management, Editura All Beck, Bucureşti, 1999

- Minciu R., Economia turismului, Editura Uranus, Bucureşti, 2004

- Olteanu V.,Economia întreprinderii turistice, Editura UIDC, Bucureşti, 1993

- Stănciulescu G.(coordonator), Managementul agenţiei de turism, Editura All Beck, Bucureşti, 2000

- Snak O. şi colectiv, Economia turismului, Editura Expert, Bucureşti, 2001

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Organizarea si comercializarea unui produs tip statiune - Predeal.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2011
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Imagini extrase:
18 imagini
Nr cuvinte:
3 438 cuvinte
Nr caractere:
19 087 caractere
Marime:
1.61MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Marketing
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Profesorului:
Ismail Nelida
Sus!