Publicitatea și reclamă - componente de bază ale politicii de promovare

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

Introducere.....................................................................3
Capitolul 1 Publicitatea
1.1 Publicitatea variabila, importanta a politicii promotionale a intreprinderii...........................................................................5
1.2 Formele publicitatii................................................................7
1.3 Tehnici si mijloace publicitare...............................................8
Capitolul 2 Reclama
2.1 Tipuri de reclame .................................................................12
2.2 Producerea reclamelor..........................................................15
2.3 Reclamele alb-negru si reclamele in culori..........................18
2.4 Producerea afiselor...............................................................20
2.5 Productiile TV si radio.........................................................21
2.6 Controlul costului.................................................................22
2.7 Coordonarea timpului...........................................................23
2.8 Controlul calitatii..................................................................23
Anexe
Bibliografie

Extras din atestat:

In prezent publicitatea este folosita de majoritatea organizatiilor,dintr-o varietate de motive. A devenit un instrument necesar in activitatea firmelor si tot mai multi oameni se implica in producerea programelor de publicitate pentru care se cheltuiesc,de cele mai multe ori sume mari de bani.

Evident,in publicitate este important sa obtii rezultate concrete. Aceste rezultate sunt obtinute prin efortul specialistilor in publicitate,prin dezvoltarea unui plan de actiune si printr-un control eficient al banilor investiti in acest domeniu. Succesul va veni odata cu profesionalismul si cu experienta practica.

Publicitatea este unul dintre factorii care pot ajuta la crearea pietei,dar pietele sunt concepte largi, compuse din numeroase elemente.Publicitatea poate stimula o piata, dar doar atunci cand piata are deja potentiali consumatori.

In general,publicitatea nu poate produce rezultate atunci cand circumstantele pietei sunt slabe si celelalte elemente ale marketingului nu functioneaza. Publicitatea are un rol mai umil decat zugravesc cei mai infocati sustinatori ai ei.Publicitatea poate transmite doar ceea ce poate fi transmis.

Aparitia publicitatii este plasata de multi autori in antichitate, cand prin intermediul diverselor mijloace (scrise sau orale) se incerca informarea consumatorilor cu privire la anumite produse. Inscriptiile descoperite pe diverse materiale (tablita de ceramica, papirus) sau strigatele prin care era anuntata vanzarea unui anumit produs pot fi considerate precursoarele anunturilor publicitare din prezent. Totusi, trebuie avute in vedere o serie de aspecte, legate mai ales de modul de realizare si de motivare a acestor activitati, aspecte care daca sunt luate in calcul ne permit sa afirmam ca astfel de actiuni pot reprezenta eleemente incipiente de publicitate si mai putin elemente coerente si planificate care sa reprezinte cu adevarat ceea ce intelegem astazi prin aceasta activitate.

Avand in vedere aceste elemente se poate considera totusi inceputul acestei activitati promotionale in perioada mentionata, dar despre dezvoltarea ei nu putem vorbi decat dupa aparitia tiparului si chiar ceva mai tarziu, dupa ce dinamismul economico-social a determinat accentuarea separarii si independentei productiei si consumului, astfel ca a devenit din ce in ce mai necesar sa se coreleze cele doua activitati (mai ales ca in procesul reproductiei acestea sunt interdependente). In acest mod consumatorii sunt mai bine informati despre oferta existenta,putand sa aleaga in cunostinta de cauza produsele necesare satisfacerii nevoilor lor, iar intreprinderile pot sa-si coordoneze mai eficient activitatea de productie, in concordanta cu nevoile reale ale consumatorilor.

Publicitatea este foarte importanta deopotriva pentru intreprinderile ce o realizeaza si pentru consumator. Acesta din urma are posibilitatea sa cunoasca mai bine din multe puncte de vedere (in cazul unei publicitati corecte) produsele existente pe piata si astfel sa aleaga cel mai avantajos produs.

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Publicitatea si Reclama - Componente de Baza ale Politicii de Promovare.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
32 pagini
Imagini extrase:
32 imagini
Nr cuvinte:
7 794 cuvinte
Nr caractere:
43 093 caractere
Marime:
440.36KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Managementul Calității
Tag-uri:
marketing, management
Predat:
la liceu
Sus!