Tehnici moderne de promovare

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

1 ) CapI. Rolul promovarii in marketing (pag5- 8)
2) Componentele mixului promotional (pag6-8)
3) CapII. Tehnici modern de promovare (pag9-13)
4) Formele marketingului direct (pag11-13)
5) CapIII. Prezentarea societatii SC Avon Cosmetics SA (pag14- 22)
6) Teleshopping-ul (pag23-24)
7) Bibliografie (pag25)

Extras din atestat:

Argument

Promovarea reprezinta acea parte a procesului de comunicatie al firmei prin care aceasta ,utilizand metode si tehnici specifice incearca sa influenteze comportamentul de cumparare si consum al clientilor .Acest comportament de cumparare este direct influentat de imaginea firmei si a produselor sale ,directia in care se vor concretiza marea majoritate a eforturilor cu caracter promotional al firmei .

Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole, capitolul I, intitulat "Rolul promovarii in marketing", clasifica principalele componente ale mixului promotional, precum si o descriere succinta a acestora.

Daca promovarea are ca scop atragerea publicului spre produsele firmei ,tehnicele moderne de promovare vor stimula , dezvolta si orienta nevoile consumatorilor . Obiectivul principal al acestor tehnici este de a-i crea consumatorului maximum de confort in achizitionarea bunurilor sau serviciilor ,confort exprimat prin rapiditate , posibilitate de alegere multipla, preturi avantajoase.

Capitolul II , intitulat "Tehnici moderne de promovare" , clasifica principalele forme ale marketingului direct: marketingul prin posta , marketingul prin catalog , marketingul prin telefon , marketingul prin televiziune cu raspuns , marketingul prin automate , marktingul on-line si vanzarea personala , precum si prezentarea detaliata a acestora .

Avon Cosmetics este una dintre cele mai mari si mai cunoscute companii producatoare de produse cosmetice din lume, care functioneaza in sistemul vanzarilor directe. Avon isi pastreaza pozitia de lider mondial in vanzarea directa , cu peste 5 milioane de reprezentanti.

Capitotlul III , intitulat "Compania Avon Cosmetics" , prezinta istoricul , evolutia , principiile companiei Avon , precum si o analiza complexa a acestei companii .

CapI. Rolul promovarii in marketing

Conditia de supravetuire a unei firme pe o piata concurentiala este data de capacitatea acesteia de a se adapta continuu la mediu. Parte a interactiunilor firmei cu mediul sau ,este atat culegerea de informatii de actualitate cat si transmiterea de mesaje cu caracter promotional si informational .

Promovarea reprezinta acea parte a procesului de comunicatie al firmei prin care aceasta ,utilizand metode si tehnici specifice incearca sa influenteze comportamentul de cumparare si consum al clientilor .

Acest comportament de cumparare este direct influentat de imaginea firmei si a produselor sale ,directia in care se vor concretiza marea majoritate a eforturilor cu caracter promotional al firmei .

Mixul promotional consta in selectarea si combinarea principalelor instrumentente cu caracter promotional: publicitatea ,promovarea vanzarilor , relatiile publice si vanzarea personala . Primele trei sunt considerate instrumente ale promovarii de masa , in care cumparatorii sunt informati cu privire la avantajele oferite de produsul in cauza .

Componentele mixului promotional

Fig. Instrumentele mixului promotional

A .Publicitatea este liantul principal care asigura legatura intre produse sau servicii si oameni . Aceasta este o forma de comunicare de tip persuasiv(de convingere), cu rol de a modifica atitudinea receptorilor (clientilor) in scopul achizitionarii unui produs sau serviciu anume .

Publicitatea cuprinde toate actiunile de comunicare impersonale platite de o persoana / organizatie prin intermediul unui mijloc de comunicare in masa , cu scopul influentarii comportamentului de cumpararea al publicului .

Bibliografie:

1. http://documents.tips/documents/1-analiza-swot.html

2. http://www.rasfoiesc.com/business/marketing/Proiect-atestat-marketing-Publ69.php

3. http://www.scritub.com/management/marketing/LUCRARE-DE-DISERTATIE-MIXUL-DE16113923.php

4. http://www.avon-reprezentant.ro/avon-reprezentant-istoria-avon.html

5. http://documents.tips/documents/vanzarea-personala.html

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2016
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
25 pagini
Imagini extrase:
25 imagini
Nr cuvinte:
4 992 cuvinte
Nr caractere:
29 850 caractere
Marime:
495.23 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Data publicare:
23.12.2019
Structură de fișiere:
  • Tehnici moderne de promovare.docx
Predat:
la liceu

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Mi-am ales tema "Tehnici moderne de promovare", pentru ca consider ca este un lucru...
ARGUMENT Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC InterSab SRL si...
Comertul exterior si rolul lui in economia nationala Tranzactiile de comert exterior reprezinta...
CAPITOLUL I CONSIDERATII ASUPRA MASURILOR DE PROTECTIE SI CONSERVARE A SOLULUI Referitor la...
NEGOCIEREA: CONCEPT SI IMPORTANTA Complexitatea vietii social-economice si politice,...
Sus!