Studiul activitatii economice la firma S.C. Melly S.R.L.

Cuprins atestat:

CAPITOLUL I - ORGANIZAREA FIRMEI
S.C. MELLY S.R.L. PAGINA 3
CAPITOLUL II - NOTIUNI GENERALE DESPRE
PRODUSE GUSTATIVE: CONDIMENTE SI
STIUMULENTE PAGINA 7
CAPITOLUL III - COMERCIALIZAREA PRODUSELOR
FIRMEI S.C. MELLY S.R.L. PAGINA 18
CAPITOLUL IV - CONTABILITATEA DECONTARILOR CU PERSONALUL LA S.C. MELLY S.R.L PAGINA 43
CAPITOLUL V-PROTECTIA CONSUMATORULUI PAGINA 47
Concluzii PAGINA 49
Bibliografie PAGINA 50

Extras din atestat:

In 1895, Johann Melly a deschis propriul sau magazin specializat pe cafea, ceai, ciocolata si biscuiti in centrul Bremen-ului, Germania. El a petrecut multi ani studiind mestesugurile cafelei precum si cele mai renumite metode de comercializare ale acesteia.

In momentul achizitiei a lotului de marfa pentru magazin, el gusta totdeauna boabele de cafea fiindca avea un simt foarte rafinat al gustului.

In timp acest mic magazin a devenit de fapt baza unei celei mai mari companii de succes din lume. In 1907, Melly a inceput singur sa-si recolte roada, astfel a dezvoltat o imensa plantatie de cafea in jurul Bremen-ului. Iar in 1920, nepotul lui, Walter,a infiintat o companie si a implementat multe noi idei de comercializare si de distributie. Aceasta a fost de fapt punctul forte al dezvoltarii companiei, permitand o extindere foarte mare a acesteia, dar in acelasi timp necompromitind calitatea produselor precum si seriozitatea firmei.

In1966, Melly si-a schimbat sediul firmei si a intregii plantatii astfel devenind si transformind totul intr-o moderna afacere de cafea. Acum marca de top este denumita MELLY, ale carei culori a fost verde. Aceasta marca de cafea a acoperit intr-un timp foarte scurt intreg globul pamintesc.

Aceasta companie a devenit leder-ul pietei de cafea, prin renumitele sale produse naturale 100%.

PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI

Datorita unei traditii de succes in cadrul companiei Melly, produsele sale a ocupat pe rafturile miliardelor magazine cele mai importante locuri MELLY ROMANIA a anuntat o cifra de afaceri de 365 miliarde de lei - aprox. 24,3 milioane de dolari si a preluat in 1994. Datorita unor mari alarme in privinta starii de sanatate a populatiei globului pamintesc, Corporatia de baza Melly din Germania a luat decizia de a se implica in activitati umanitare, in acelasi timp s-a initiat ideea de a se introduce pe piata cafelei un nou produs de cafea si anume, decofeinizata care este obtinuta din produse cerealiere supuse unui tratament asemanator cafelei si care servesc ca substituent pentru aceasta. Ele nu contin elementele caracteristice ale cafelei - cafeolul si cafeina, avind totusi in compozitie alte substante aromate. Se utilizeaza, in general, ca ingrediente in compozitia unor bauturi instant pentru copii sau ca atare pentru persoanele la care consumul de cafeina este contraindicat.

Cafeaua decofeniezata - Melly Flamingo este obtinuta din radacina plantei cichorium intibus, care este uscata in cuptoare rotative la 85-90C, timp de 8 ore.

ORGANIGRAMA FIRMEI S.C. MELLY S.R.L.

Salariatii nostri

Nr. crt. Nume angajat Functie

1. ILLE CASIANA TEODORA ADMINISTRATOR

2. FAT CAMELIA MANAGER DEP. FINANCIAR CONTABIL

3. LUPSE GABRIELA MANAGER DEP. RESURSE UMANE

4. FRUGINA GIANINA MANAGER DEP. APROVIZIONARE DESFACERE

5. ABRUDAN MARIUS MANAGER DEP. ADMINISTRATIV

6. VARGA MARIA CONTABIL

7. DARABAN MIHAELA ECONOMIST

8. DRINC ALINA CASIER

9. TOCUT CLAUDIA INSPECTOR PERSONAL

10. GYULAI TEREZ JURIST

11. DIC IONEL MAGAZIONER (GESTIONAR DEPOZIT)

12. ILLEA ANDREI INSPECTOR ECONOMIST IN COMERT SI MARKETING

13. CIURE ANAMARIA OFITER DE MERKETING

14. FENESI BLANKA TEHNICIAN SALARIZARE

15. STANCIU FLORINA SECRETAR ANALIZA SWOT A FIRMEI MELLY

SWOT vine in limba engleza de la initialele cuvintelor Strenghts(punctetari),Weaknesses(puncte slabe), Opportunities(oportunitati) si Threats(amenintari.

Analiza SWOT este de fapt o tehnica prin care se pot identifica punctele tari si slabe si se pot examina oportunitatile si amenintarile unui proiect, ale unei actiuni sau ale unei persoane si poate fi utiliza ca element de realizare a bilantului.

Puncte Tari

- Avem un numar mare de clientii fideli

- Suntem extinsii si in strainatate

- Firma Melly din Bucuresti este amplasata in apropierea unei gurii de metrou

- Personal tanar activ

Puncte Slabe

- Nu exista reguli ale angajatilor

- Segment Limitat

- Nu suntem extinsi pe toata piata din Europa

- Nu sa vazut o crestere a vanzarilor in ultimile 3 luni

Oportunitati

- Flux mare al clientilor in zile de sarbatorii

- Lansarea altor produse in colaborare cu alta firma

- Lansarea si pe alte piete din strainatate

Amenintari

- Criza Economica

- Concurenta

- Lipsa Locurilor de parcare

Bibliografie:

- http://www.cafea.home.ro

- "Merceologia si tehnica vanzarilor marfurilor"

- "Merceologia marfurilor alimentare"

Download atestat

Primești atestatul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2010
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
50 pagini
Nr cuvinte:
11 699 cuvinte
Nr caractere:
69 064 caractere
Marime:
202.82 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Data publicare:
29.07.2017
Structură de fișiere:
  • Studiul activitatii economice la firma S.C. Melly S.R.L..doc
Predat:
Colegiul Economic Hermes din Bucuresti
Profil:
Servicii
Profesorului:
Melente Elena

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Sus!