Strategii de Promovare la SC Timburg SRL

Previzualizare atestat:

Cuprins atestat:

? Argument ...................................................................................pagina 3
? Capitolul I - Prezentarea firmei S.C. TIMBURG S.R.L.................pagina 4
1.1 Date de identificare .........................................................pagina 4
1.2 Evolutia personalului si a bazei tehnico-materiale..........pagina 6
1.3 Piata, relatiile cu furnizorii si clienti, alte colaborari.....pagina 7
? Capitolul II - Obiect de studiu al marketingului-promovare...pagina 11
2.1 Conceptul de promovare.................................................pagina 11
2.2 Tehnici de promovare.....................................................pagina 12
2.2.1 Tehnici de promovare a vanzarilor.....................pagina 13
2.3 Strategii de promovare...................................................pagina 14
? Capitolul III - Studiu de caz - firmei S.C. TIMBURG S.R.L.......pagina 17
3.1 Primele directe................................................................pagina 17
3.2 Reduceri temporare de pret-ofertele speciale.................pagina 18
3.3 Promovarea prin pret-varile grupate ...........................pagina 19
3.4 Jocuri primotionale la radio..........................................pagina 22
? Concluzii...................................................................................pagina 25
? Anexe ......................................................................................pagina 29
? Bibliografie .............................................................................pagina 32

Extras din atestat:

Nimeni nu se mai indoieste astazi de necesitatea promovarii produselor, fapt reflectat in structura mixului de marketing, a carei importanta variabila este promovarea. Cu cat va fi mai flexibila si novatoare activitatea de promovare, cu atat impactul ei va fi mai mare pe o piata saturata de mesaje publicitare.

Am ales aceasta tema deoarece imi ofera posibilitatea de a transpune cunostintele dobandite in ani de liceu si pentru ca preocuparea asupra dezvoltari pietei prin promovarea produselor este un subiect cu atat mai actual cu cat luam in considerare contextul social economic actual. Din punct de vedere profesional, sustinerea atestatului pe tema promovarii produselor, observ avantaje care imi faciliteaza gasirea unui loc de munca in domeniul in care am fost instruita in timpul liceului, tehnician in activitati economice.

In economia de piata moderna, nu conteaza ca produsele sunt de calitate, daca potentialii consumatori nu le cunosc este putin probabil sa se vanda. In mod traditional, promovarea avea ca scop atragerea de noi clienti. In prezent este cel putin la fel de important, daca nu chiar mai important sa reamintesti clientilor avantajele oferite de produsele proprii, fata de cele ale concurentilor si sa-i convingi de acest lucru, indrumandu-i sa-si satisfaca rational nevoile, cumparand produsele tale. Astfel, promovarea moderna va stimula, dezvolta si orienta nevoile consumatorilor.

CAPITOLUL I

Prezentarea firmei - date generale despre

S.C. TIMBURG S.R.L.

1.1 DATE DE IDENTIFICARE

Societatea Timburg s-a constituit in luna mai 1993, sub forma juridica de societate comerciala mixta cu raspundere limitata, avand ca asociati doi cetateni romani si doi cetateni germani.

Societatea este persoana juridica romana si isi are sediul in Romania, Timisoara insa poate avea si puncte mobile , filiale sau sucursale si in alte localitati din tara, dupa cum a fost specificat in statut. Durata de functionarea a firmei este nelimitata.

La inceput societatea a functionat intr-un spatiu inchiriat,ulterior reusind sa achizitioneze un sediu propriu situat in Timisoara strada Stefan cel Mare nr.13 unde functioneaza si in prezent.

Desi obiectul de activitate al societatii specificat in statut este mult mai vast, obiectul de activitate propriu-zis al firmei in prezent este importul de produse cosmetice si de igiena de la firmele germane producatoare ale acestora si distributia lor pe piata romaneasca catre clienti persoane juridice.

Bibliografie:

Managementul resurselor umane , Editura Codecs ,Bucuresti ,2003

Managementul resurselor umane ,Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 1995

Management,Editura Economica,Bucuresti 1995

Internet www.google.ro

Descarcă atestat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Strategii de Promovare la SC Timburg SRL.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
10/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
32 pagini
Imagini extrase:
32 imagini
Nr cuvinte:
8 777 cuvinte
Nr caractere:
48 698 caractere
Marime:
51.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Atestat
Materie:
Economie
Tag-uri:
promovare, romana
Predat:
COLEGIUL ECONOMIC „A.D. XENOPOL”
Clasa:
a 12-a
Profesorului:
Andrei Ionescu
Sus!